Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران ـ ايرنا ـ استاندار تهران گفت: همکاري بين بخشي و مشارکت عامه 2 هدف عمده مجمع خيرين سلامت است که بايد براي تحقق آن تلاش کرد تا بهداشت و درمان مطلوب را شاهد باشيم.

به گزارش ايرنا، محمد حسين مقيمي روز دوشنبه در همايش خيرين سلامت درمرکز بين المللي همايش هاي رازي دانشگاه علوم پزشکي ايران بر همکاري همه بخش ها براي تحقق درمان و بهداشت مناسب تاکيد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه براي اجتماعي کردن درمان و سلامت بايد شاهد مشارکت عامه مردم باشيم افزود: همکاري جمعي همه نهادها و بخش هاي مختلف مردمي و دولتي منجر به رفع مشکلات بهداشتي و درماني مي شود.
مقيمي گفت:استان تهران مخصوصا در شهرستان هاي آن از نظر امکانات بهداشتي و درماني با کمبودهاي جدي مواجه است و همه دست اندرکاران بايد با تلاش جدي در يک بازه زماني 5 ساله شاخص ها را ارتقا دهند.
مقيمي با اشاره به اينکه مجمع خيرين سلامت استان تهران بايد با تلاش موثر باعث بالا رفتن استانداردها در زمينه بهداشت و درمان شود گفت: مجمع سلامت استان ها بر اساس تفاهم نامه وزير بهداشت و درمان و وزير کشور شکل گرفت که به سرپرستي استانداران در استان ها فعال است.
وي گفت: اگر چه دانشگاه ها کارهاي تحقيقاتي و پژوهشي زيادي انجام داده اند اما دانشگاه هاي علوم پزشکي بخاطر درگيري با مسائل جنبي از مسائل اصلي غافل شده اند.
نخستين همايش خيرين سلامت استان تهران امروز (دوشنبه )با هدف ارتقاي شاخص هاي درماني و بهداشتي استان تهران با حضور سيد حسن هاشمي وزير بهداشت و درمان و آموزش پزشکي، محمد حسين مقيمي استاندار تهران و جمعي از مسئولان و کارکنان وزارت بهداشت درمرکز بين المللي همايش هاي رازي دانشگاه علوم پزشکي ايران برگزار شد.
تهرام/6139 / 1539
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه الکفیل ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان کرده است.

وی ادامه داد: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر داوطلب جمعیت هلال احمر وظیفه خدمت رسانی به مراجعان را بر عهده دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: یکهزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی و بهزیستی تأمین شده که پس از انجام معاینات مورد نیاز این فریم‌ها به بیماران نیازمند تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بیمارستان درمان و توانبخشی در کنار خدمات دندانپزشکی راه اندازی شده که خدمات ویزیت و ارائه داروی رایگان انجام می‌شود. هاشمی تاکید کرد: از ۱۲ اردیبهشت ماه پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را رایگان ویزیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: نوزادان و کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد به لحاظ سلامت حرکتی و جسمی معاینه خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، این معاینات را صافی کف پا، پای پرانتزی و گودی کمر برشمرد و گفت: در صورت تشخیص پزشک برای درمان در صورت داشتن مشکل، این کودکان و نوزادان جهت درمان به مراکز درمان و توانبخشی هلال احمر استان ارجاع داده می‌شوند.

هاشمی افزود: پنج مشاور داوطلب برای ارائه ۱ خدمات رایگان نیز در حال ارائه خدمات مورد نیاز هستند.

وی ادامه داد: ارائه آموزش‌های رایگان و فعالیت تیم‌های سحر از دیگر خدماتی است که در حال انجام است. گفتنی است، ارائه خدمات درمانی با همکاری قرارگاه جهادی الکفیل از ۱۲ اردیبهشت: شده و تا شامگاه جاری ادامه دارد.

کد خبر 6096349

دیگر خبرها

  • چشم‌ها را با چای بشوییم یا نه؟/ یک توصیه‌ به کسانی که زیاد با نمایشگر کار می‌کنند
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود