Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سرمربی ذوب آهن از شرایط تیمش و پیروزی مقابل پرسپولیس و تقابل با استقلال صحبت کرد.

امیر قلعه‌نویی در خصوص برتری تیمش مقابل پرسپولیس گفت: در ابتدا جا دارد که صعود استقلال و پرسپولیس را به دور دوم لیگ قهرمانان تبریک بگویم و باز هم تاکید می‌کنم که برانکو یک مربی اخلاق‌مدار است.

وی افزود: انگیزه‌ای که روز گذشته من از بازیکنان پرسپولیس دیدم اینگونه بود که ظاهرا آنها در این بازی می‌خواستند قهرمان شوند! روز گذشته ما میهمان بودیم ولی جا دارد از همان تعدادی هم که آمدند تشکر کنم که البته تعدادی از آنها هم هواداران سپاهان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلعه‌نویی که با رادیو جوان صحبت می‌کرد تاکید کرد: خوشبختانه در نیمه دوم جریان باد افتاد و بازی متعادل شد و جا دارد نهایت تشکر را انجام بدهم از بازیکنانم. ما روز گذشته چند تغییر سیستم داشتیم و در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و خوشحالم تقابل قلعه‌نویی و برانکو  مثل همیشه هم پر گل بوده و هم زیبا.

وی در خصوص اینکه چه شد که ذوب‌آهن در نیم فصل رشد کرد گفت: واقعیت این است که نیم اول با 7 نفر بازی می‌کردیم. نمی‌گویم کم کاری می‌کردند ولی با کیفیتی که الان بازی می‌کنیم آن زمان بازیکنان ما بازی نمی‌کردند. در نیم فصل اول 4 بازیکن داشتیم که تمرکز لازم را نداشتند. شما اگر مسی را هم از بارسا بگیرید روی این تیم تاثیر خواهد گذاشت. مثلا احسان پهلوان بازیکن خوبی است ولی زمانی که در تیم ما به همراه آن 3 بازیکن حضور داشت وقتی 2 بر صفر جلو بودیم به یکباره بازی را 2-2 می‌کردیم! در نیم فصل دوم با حضور مهدی رجب زاده به عنوان بزرگ تر تیم شرایط ما بهتر شد.

قلعه‌نویی در خصوص دیدار با استقلال گفت: از امروز به بعد حق خوشحالی نداریم. از امروز ساعت 14 که تمرین داریم باید به فکر بازی با نفت باشیم. افاضلی مربی با دانشی است و تحولات خوبی هم در نفت ایجاد کرد. این بازی برای ما سخت است، دوست نداشتیم به استقلال بخوریم چون حیف است یکی از نمایندگان ایران حذف شود. یقینا در وقت خودش درباره آن بازی حرف می‌زنم اما باید رفت و برگشت یک فوتبال تاکتیکی بازی کنیم.

وی ادامه داد: من هم برای استقلال بازی کردم و هم مربیگری کردم، 12 عمل جراحی داشتم، نهمی، دوازدهمی و بی پولی استقلال برای من بود! ولی باید بگویم که آن زمان که استقلال پول نداشت این آقایان کجا بودند؟ این افرادی که الان ادعا می‌کنند آن زمان کجا بودند؟ زمانی که دلار 700 تومان بود قرارداد 3 میلیاردی را رد کردم. از آقای رویانیان و امیری سوال کنید من چه پیشنهادی داشتم؟ همین الان نزدیک به 1.5 میلیارد طلب دارم ولی ناراحت می‌شوم وقتی یک سری آقایان حرف و حدیث درست می‌کنند. این کارها درست نیست که هنوز 2 هفته مانده یکسری حرف‌ها بزنند.

وی تاکید کرد: زمانی که ما جلوی استقلال بازی کردیم نشان  دادیم مکتب تاج و استقلال چیست. هنوز بازی شروع نشده یکسری آقایان مسائل چیپ راه انداخته‌اند.کسی که از مکتب استقلال بوده هر وقت مقابل تیم سابق مردانه بازی کرده مردانه بازی کرده است.

قلعه‌نویی در خصوص فصل بعد گفت: هیچ باشگاهی با من تماس نگرفته است، من همه فکر و ذکرم این است که این چند بازی را پشت سر بگذاریم. فردا جلسه ای داریم که اول باید ببینیم آنها من را می‌خواهند یا خیر؟ اگر ما نایب قهرمان شویم هم نگرشی و هم فنی باید ارتقا پیدا کند. اگر ما را خواستند و با برنامه‌های ما موافقت کردند ان‌شاالله کار را پیش می‌بریم.

وی در پایان ضمن تشکر از همکارانش گفت: از بازیکنان، هیات مدیره و اعضای تیمم تشکر می‌کنم و زمانی که ما شرایط خوبی نداشتیم آنها از ما حمایت کردند که به اینجا برسیم. من امیر قلعه‌نویی کمترین نقش را در این موفقیت داشتم.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۷ فردا در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

آخرین دیدار دو تیم با برتری ۲ بر صفر به سود استقلال خاتمه پیدا کرد. استقلال و تراکتور تا به حال ۵۵ بار به مصاف یکدیگر رفتند که ۲۷ مسابقه با پیروزی آبی‌پوشان پایتخت و ۱۴ بازی با برتری سرخپوشان دیار آذربایجان همراه بوده و ۱۴ دیدار از رویارویی‌های دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است. 

حواشی آخرین رویارویی دو تیم به شرح زیر است:

*علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال پیش از آغاز بازی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد و با هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور به خوش و بش پرداخت. 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*آنتونیو مانیکونه مربی تیم ملی ایران برای تماشای دیدار در ورزشگاه آزادی حضور یافت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*محمد نادری مدافع سابق استقلال از سوی هواداران تشویق شد. 

*خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران به عنوان ناظر ویژه این مسابقه را زیر نظر داشت.

*رضا میرزایی و جابر انصاری بازیکنان سابق استقلال این بازی را تماشا ردند.

*میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس هیئت فوتبال تهران نظاره‌گر این بازی بود. او به محض دیدن نکونام با وی خوش و بش کرد. ماجدی در زمان حضور نکونام در استقلال سرپرست ابی پوشان بود.

*یکی از هواداران تراکتور به دلیل بیماری ناچار به ترک ورزشگاه شد.

*جواد نکونام و پاکو خمز سرمربیان دو تیم برخورد بسیار صمیمانه‌ای داشتند.

*بهنام بانی خواننده مطرح استقلال برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور داشت.

*از پرچم لباس جواد نکونام رونمایی شد و سرمربی آبی‌های پایتخت مورد تشویق قرار گرفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*عارف آقاسی، مهدی شیری و محمد نادری پیش از آغاز بازی به سمت جواد نکونام رفتند.

*جو بازی در ابتدای کار کاملا به نفع استقلالی‌ها بود و تشویق بی‌امان هواداران استقلال، مجالی برای طرفداران تراکتور نگذاشت.

*در دقیقه ۲۶ بازی، ایمان سلیمی گل اول استقلال و اولین گلش برای این تیم را به ثمر برساند که خوشحالی بی‌حد و اندازه هواداران استقلال را به همراه داشت و کادر فنی آبی‌ها نیز به شدت خوشحالی کردند.

*شجاع خلیل زاده پس از گل استقلال با انگشت دست راست خود به هواداران استقلال علامت هیس نشان داد.

*در روند بازی، چند بار نزدیک بود تا درگیری میان بازیکنان دو تیم شکل بگیرد اما داور مانع از این اتفاق شد.

*هواداران استقلال برای کری خوانی خطاب به هواداران تراکتور، شعار «عیبی یوخ» را سر دادند.

*روی یک ضربه کرنر برای تراکتوری‌ها، هواداران استقلال به سمت بازیکن تراکتور اشیایی پرتاب کردند که به درخواست چند بازیکن استقلال این کار متوقف شد.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم