Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@08:30:29 GMT

۱۵ مصدوم در جاده‌های لغزنده فارس

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۷۶۲۸

۱۵ مصدوم در جاده‌های لغزنده فارس

همتی مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اشاره به اینکه از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ ظهر امروز ۹ تصادف رخ داده است، افزود: از این تعداد ۴ تصادف شهری و ۵ تصادف جاده‌ای بوده است.

وی ادامه داد: این حوادث ۱۱ مصدوم برجای گذاشت که ۲ نفر در محل درمان و ۱۰ مصدوم به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی اضافه کرد: از این تعداد تصادف، ۲ فقره در محور سپیدان – شیراز رخ داده است که ۳ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس بیان کرد: این حادثه ۴ مصدوم برجای گذاشت که ۳ مصدوم به بیمارستان سپیدان انتقال و یک مصدوم به صورت سرپایی درمان شد.

وی گفت: حادثه رانندگی در محور شیراز – کازرون نیز یک مصدوم برجای گذاشت که به بیمارستان شهید رجایی شیراز انتقال داده شد.

همتی تصریح کرد: در تصادف محور سروستان ۶ نفر مصدوم شدند و ۳ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد که ۳ مصدوم به بیمارستان سروستان و ۳ مصدوم به بیمارستان فسا انتقال داده شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس همچنین اظهار کرد: همچنین در تصادف شهری نیز ۴ نفر زخمی شدند، که ۳ نفر به بیمارستان شهید رجایی شیراز انتقال داده شد و یک نفر به صورت سرپایی در محل درمان شد.

سرهنگ احمدی رئیس پلیس راه شمال فارس نیز در گفتگو با خبرنگار گفت: بارش باران در محور‌های فارس موجب لغزندگی شده است.

وی به رانندگان توصیه کرد: از کمربند ایمنی استفاده و از سبقت‌های غیرمجاز جلوگیری کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
سرهنگ احمدی تصریح کرد: فاصله طولی را با خودروی جلو حفظ کنند و در صورت بروز هر مشکل با شماره ۱۱۰ فوریت‌های پلیس و شماره ۰۷۱۲۱۸۶۱۰۶ مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راه شمال فارس تماس بگیرند.

انتهای پیام/ن

تصادف در محورهای استان فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: براثر برخورد چند دستگاه خودرو با یکدیگر در جاده بستان آباد - تبریز ۱۰ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی نیا عصر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مورد این تصادف زنجیره‌ای، اظهار کرد: در پی اعلام برخورد چندین دستگاه خودرو سواری در محدوده عوارضی بستان آباد - تبریز، کارشناسان اورژانس به همراه پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی از مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای مذکور خبر داد و اضافه کرد: مصدومان این حادثه که شامل ۲ مرد ۶۵ و ۶۹ ساله و همچنین چهار زن ۶۵،۲۳،۷۹و ۴۵ ساله و نیز سه پسر بچه ۱۵ ،۱۳ و ۵ ساله به همراه یک دختربچه ۱۲ ساله بودند پس از خدمات درمانی در محل، جهت درمان تکمیلی به بیمارستان‌های امام علی (ع) ارتش و امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

سرهنگ حبیب آبراهه رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی علت حادثه را رعایت نکردن سرعت مطمئنه اعلام کرد و با اشاره به بارش باران و لغزندگی جاده‌های استان اظهار کرد: شرایط بارانی نیازمند توجه بیشتر به جاده و کاهش سرعت مطابق با شرایط هواست.

کد خبر 750552

دیگر خبرها

  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت