Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@12:47:23 GMT

گران قیمت‌ترین پارکینگ دنیا در کجاست؟

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۷۷۷۷

گران قیمت‌ترین پارکینگ دنیا در کجاست؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،هنگ کنگ، شهری که یکی از بالا ترین نرخ های قیمت املاک در جهان را در اختیار دارد، رکورد اجاره گران قیمت ترین پارکینگ خودرو را در جهان به ثبت رساند.

هفته گذشته یک محل پارک خودرو در منطقه کولون هنگ کنگ برای مدت یک ماه 10 هزار دلار هنگ کنگ (1274 دلار آمریکا) اجاره داده شد، که بالاترین رقم ثبت شده برای اجاره یک واحد پارکینگ در جهان به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محل پارک در پارکینگ مجتمع مسکونی لوکس اولتیما در منطقه مسکونی هو مین تین هنگ کنگ قرار دارد. اجاره محل پارک خودرو در هنگ کنگ گرانتر از اجاره یک اپارتمان کوچک در این شهر است. مجتمع مسکونی اولیما دارای 527 واحد مسکونی است، در حالی که تنها 370 محل پارک خودرو در آن تعبیه شده است.

هنگ کنگ، دومین شهر ثروتمند جهان، همچنان رکورد بالاترین هزینه زندگی در جهان را در اختیار دارد. سال گذشته، 2 واحد مسکونی در یکی از محلات شهر هنگ کنگ به قیمت 149 میلیون دلار به فروش رسید. یک مشتری دیگر نیز یک آپارتمان 4 579 فوتی را به قیمت 76.8 میلیون دلار خریداری کرد. همچنین یک آپارتمان 4242 فوت مربعی در هنگ کنگ به قیمت 71.7 میلیون دلار فروخته شده است.

دلیل اصلی گرانی مسکن در هنگ کنگ آن است که تنها یک دهم از مساحت آن برای احداث مسکن در نظر گرفته شده است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

قیمتی‌ترین پارکینگ جهان در کجاست؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باارزش‌ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد

 تسلا قیمت‌های ایالات‌متحده را ۲۰۰۰ دلار کاهش می‌دهد، زیرا فروش، کاهش و موجودی‌ها افزایش یافته است.

ارزان‌ترین مدل شاسی‌بلند مدل Y اکنون قیمت ۴۲ هزار و ۹۹۰ دلار آمریکا دارد. تغییرات مشابهی برای مدل S و X انجام شد و به نظر می‌رسد مدل ۳ بدون تغییر است.

ماسک در یادداشتی به بیش از ۱۴۰ هزار کارمند شرکت اعلام کرد که در حال کاهش تعداد کارکنان؛ «بیش از ۱۰ درصد در سراسر جهان» است. دو نفر از مدیران ارشد نیز کنار رفتند.

تسلا درآمد سه ماهه اول خود را گزارش داد. ارزش سهام امسال بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته است.

طبق گزارش بلومبرگ، این خودروساز اولین افت فروش خود را نسبت به سال قبل از روز‌های ابتدایی همه گیری کووید در سه ماهه اول تجربه کرد و ۳۸۶ هزار و ۸۱۰ دستگاه خودرو تحویل داد که بسیار کمتر از برآورد‌های تحلیلگران ۴۴۹ هزار و ۸۰ دستگاه بود.

منبع: ایسنا

tags # خودرو تسلا سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • اصلاح طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی 
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد
  • قیمت بیت کوین، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیگنال جدید طلا به سکه؛ بازار از بلاتکلیفی خارج می‌شود؟
  • همه چیز در مورد گران‌ترین و ارزان‌ترین جت‌های شخصی
  • (ویدئو) لحظه سرقت از پارکینگ و انباری یک مجتمع مسکونی در زنجان در کمال خونسردی و بدون ماسک!
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳/ طلا گران شد، سکه عقب رفت
  • باارزش‌ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد