Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@14:07:08 GMT

صبح سه شنبه؛ پیکر مطهر آیت الله مهمان نواز تشییع می شود

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۷۸۰۹

صبح سه شنبه؛ پیکر مطهر آیت الله مهمان نواز تشییع می شود

خبرگزاری شبستان: پیکر مطهر آیت الله مهمان نواز صبح فردا سه شنبه ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد انقلاب بجنورد تشییع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی؛ پیکر آیت الله حبیب الله مهمان نواز، پدر معنوی مردم استان، امام جمعه  سابق بجنورد و  نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری که  پس از چند ماه بیماری ظهر یک شنبه (دوم اردیبهشت) در بیمارستان امام رضا(ع)  ندای حق را لبیک گفت، صبح فردا سه شنبه تشییع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته مسئول دفتر نماینده خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، مراسم عزاداری رحلت امام جمعه سابق بجنورد که از شب گذشته در مسجد انقلاب آغاز شده تا سه روز ادامه خواهد داشت.

 

«سبحانی»  اعلام کرد: استانداری خراسان شمالی نیز سه روز عزای عمومی در بجنورد اعلام کرده است.



آیت ا... مهمان نواز در سال 1305 در روستای کاریزکال نیشابور پا به عرصه وجود گذاشت و  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در هجدهم شهریورماه سال 1359، با حکم امام خمینی(ره) به عنوان امام جمعه بجنورد منصوب شد و بعد از 32 سال اقامه نماز جمعه در سال 91، از این سمت کناره گیری کرد.

 

آیت الله مهمان نواز در 23 تیرماه سال 1391 آخرین نماز جمعه بجنورد به امامت خود را در مصلای امام خمینی (ره) اقامه و با مردم این شهر خداحافظی کرد.

 


گفتنی است؛ پیکر مطهر آیت الله مهمان نواز پس از تشییع در جوار امامزاده سیدعباس علیه السلام بجنورد تدفین می شود.

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت قرآن کریم سپاه پاسداران سبک زندگی اسلامی مجلس شیراز جشنواره جهانی فیلم فجر حسن روحانی مهدویت سعدی رحلت آیت الله مهمان نواز امامزاده عباس مراسم تشییع کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم

حجت الاسلام نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در دومین گردهمائی ائمه جمعه استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی در گلستان گفت: گردهمائی عهد حضور با هدف سازمان دهی و انسجام بخشی ائمه جمعه در راستای آموزش‌های مد نظر برای شبکه امامت و موضوعاتی در راستای جهاد تبیین تا پایان سال در هشت منطقه برگزار می‌شود.

وی افزود: جمعیت، مسجد، نوجوان و آموزش و پرورش از موضوعات گردهمائی دو روزه ائمه جمعه استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی است.

او بازدید از جزیره آشوراده و کانال انتقال آب در قالب اردوی راهیان پیشرفت را هم از برنامه‌های این گردهمائی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • نون خ نمایی نزدیک از فرهنگ مردمان مهمان نواز دیار نخل و آفتاب