Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:55:56 GMT

تجارت نو رتبه اول بیمه کشور/ توانایی بالا در پرداخت خسارت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۸۱۵۵

تجارت نو رتبه اول بیمه کشور/ توانایی بالا در پرداخت خسارت

شیراز – مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو گفت: یکی از ظرفیت های شرکت های بیمه توانایی بالا در پرداخت خسارت است که در این راستا بیمه تجارت نو دارای رتبه برتر کشور است.

محمد عباس زادگان در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه شرکت های بیمه با معیارهای مختلف سنجیده می شود تاکید کرد: توانگری مالی شرکت بیمه که قادر به پرداخت خسارت ها به مشتریان باشد از جمله سنجش های بیمه است که در این راستا بیمه تجارت نو دارای رتبه برتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر وظیفه ارزیابی شرکت ها را بر عهده دارد که در آخرین اظهار نظر شرکت بیمه تجارت نو دارای رتبه ۱ کشور است.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو یادآور شد: بیمه تجارت نو به طور کامل جوابگوی کامل خسارت ها است به طوریکه در حادثه کرمانشاه رقم های میلیاردی به طور کامل و در کمترین زمان ممکن پرداخت شد.

عباس زادگان تاکید کرد: یکی از ظرفیت های بیمه تجارت نو، بیمه عمر و بیمه درمان است که در بخش بیمه درمان ۱۰۰ درصد پوشش داده می شود.

وی ادامه داد: بیمه عمر شرکت تجارت نو به گونه های مختلف در خدمت مشتریان است که در این راستا بیمه شونده می تواند به دلخواه نوع پرداخت و خدمات را انتخاب کند و حتی می تواند تسهیلات نیز از این طریق دریافت کند.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه بیمه تجارت نو در بخش حمل و نقل نیز وارد شده است، گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم در بخش صادرات، بیمه محصولات است که در این راستا امروز امکان بیمه تمامی کالاهای صادراتی و حمل و نقل آن حتی در خارج از کشور نیز وجود دارد.

عباس زادگان یادآور شد: بخش هایی از شبکه توزیع گاز، حمل و نقل سوخت به عراق، تعدادی از پالایشگاه ها و شرکت های بزرگ کشور تحت پوشش بیمه تجارت نو قرار دارد.

وی در خصوص پرداخت خسارت تصادفات نیز گفت: برنامه ریزی در این شرکت به گونه ای است که بیمه شده می تواند با ارسال عکس صحنه تصادف رقم مشخص شده را دریافت کند و احتیاجی به حضور و کارشناسی حضوری نیست.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کنترل ریسک احتمالی بروز حادثه از وظیفه های شرکت بیمه تجارت نو است، افزود: کارشناسان این مجموعه در زمان بندی های مختلف به مراکز بزرگ بیمه شده مراجعه و با کارهای کارشناسی تلاش می کنند که مجموعه های تحت پوشش کمترین خسارت را ببینند که در این راستا کاهش ریسک حادثه باعث کاهش نرخ بیمه آنها نیز می شود.

عباس زادگان افزود: طی چند ماه آینده تمامی استانها و کلان شهرهای کشور تحت پوشش دفاتر بیمه تجارت نو قرار خواهند گرفت هرچند که در حال حاضر نیز این پوشش وسیع وجود دارد اما به دلیل استقبال مردم به دنبال افزایش ارائه خدمات راحت و آسان به بیمه شوندگان هستیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم

مربی رده‌های سنی اسکواش ایران درباره سطح ورزشکاران کشورمان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا بالاترین رنکینگ و سطح را دارد. نمی‌توانیم به قهرمانی فکر کنیم زیرا سطح ورزشکاران ما درحد آن نیست و کار در این رده‌های سنی را به‌تازگی آغاز کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مستانه کریم‌پور در خصوص روند پیش روی تیم‌های اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا رده‌های سنی اظهار کرد: در حال حاضر مرحله اول اردوی آماده‌سازی برای شرکت در قهرمانی آسیا پاکستان در جریان دارد که ۲۲ نفر از رده سنی ۱۱ تا ۱۷ سال در شهر تبریز، مشغول تمرین هستند. تکنیک و آمادگی جسمانی از مقادیر مهمی است که روی آن تمرکز داریم و نهایتاً طبق سهمیه‌ای که فدراسیون اعلام کند، تعدادی از بازیکنان را اعزام خواهیم کرد.

وی افزود: تعداد بازیکنان در اردو زیاد است و به همین منظور به خانم‌ها طوفانی، حقیقی، هاشمی و تقوی در این اردو ما را همراهی می‌کنند. البته سه یا چهار نفر از شرکت کنندگان که در اردو به آمادگی آن‌ها از بقیه پایین‌تر باشد، حذف خواهند شد. قبلاً در اردوها تعداد کمتری دعوت می‌شدند و این اولین بار است که از رتبه یک تا شش را برای اردو دعوت کردیم. بازیکنان رده سنی ۱۹ سال نیز در اردوی دیگری در شهر یزد، مشغول تمرین هستند. اردوی بعدی برای این نفرات نیز احتمالاً ارومیه باشد و پس از آن هم در تهران یک اردو خواهیم داشت که بعد هم به پاکستان اعزام شویم. هدف بلند مدت ما کسب جایگاه و مناسب در آسیا است.

مربی ملی اسکواش با اشاره به سطح بازیکنان ایرانی عنوان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا بالاترین رنکینگ و سطح را دارد. نمی‌توانیم خیلی به قهرمانی فکر کنیم زیرا سطح ورزشکاران ما در آن حد نیست و کار در این سنین را به تازگی شروع کردیم. برای مسابقات قبلی که به چین رفتیم، موفق به صعود یک رده‌ای شدیم و حالا هم تلاش می‌کنیم دو رده دیگر بتوانیم بالا برویم. زمانی که خودم بازی می‌کردم، توان رقابت با خارجی‌ها را نداشتیم، اما حالا می‌بینم که اگر بچه‌ها شکست بخورند هم از حریف‌های سطح بالا و سخت است.

وی در مورد مربیان ملی ایران خاطرنشان کرد: ۱۲ سال در تیم ملی فعالیت داشتم و مثل برخی از مربیان، خارج از کشور تعلیم دیدم. مربیان دیگری مثل من در خارج آموزش دیدند و حالا به ایران آمدند که به بالا بردن سطح ورزشکاران خیلی کمک می‌کند زیرا روند اروپایی را پیش می‌گیریم و قطعاً پیشرفت زیادی خواهیم داشت. اگر فدراسیون بتواند برای مربیان دوره‌های برون مرزی مناسب را بیشتر برگزار کند و یا مربیانی را به ایران بیاوریم، این روند پیشرفت متوقف نخواد شد. در این اردو نیز باید تشکر ویژه‌ای از میزبانی تبریز داشته باشم. فکر می‌کنم اگر همه شهرستان‌ها به این شکل میزبانی کنند، هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

منبع: ایرنا

کد خبر 749245

دیگر خبرها

  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم