Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگی وزارت علوم گفت: معاونت فرهنگی وزارت علوم دخالتی در ارائه لیست دانشجویان به وزارت ارشاد برای اختصاص بن کارت‌های خرید نمایشگاه کتاب ندارد. ایرجی کجوری، مدیرکل فرهنگی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص ارائه لیست دانشجویان به وزارت ارشاد برای ثبت نام دریافت بن کارت‌های دانشجویی گفت: معاونت فرهنگی وزارت علوم دخالتی در ارائه لیست دانشجویان به وزارت ارشاد ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اسامی دانشجویان از طریق دانشگاه‌ها به وزارت ارشاد اعلام می، شود و وزارت ارشاد از طریق کارت‌های دانشجویی دانشجویان را تایید می‌کند.

ایرجی اضافه کرد: تخصیص بن کارت‌های کتاب به دانشجویان بر اساس تفاهم نامه با دانشگاه‌ها اجرا می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ارائه خدمات درمانی به ۹۳ هزار و ۵۷ بیمار در بازه زمانی ۲۹ اسفند تا ۷ فروردین در بیمارستان‌های استان فارس خبر داد.

سیدوحید حسینی امروز، ۸ فروردین در حاشیه نشست نورزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در بازه زمانی مذکور، ۹۳ هزار و ۵۷ بیمار به اورژانس مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌های استان مراجعه و خدمت درمانی خود را دریافت کردند و ۲ هزار و ۲۸۵ عمل جراحی نیز انجام شده است.

وی تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۱۱هزار و ۹۰۷ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مکان‌های عمومی، مراکز بین راهی و سامانه‌های آبرسانی استان فارس انجام شد که با معرفی ۱۸۴ مرکز متخلف به مراجع قضایی استان، تعطیلی ۲۴ مرکز متخلف در موازین بهداشتی و معدوم‌سازی بیش از ۵ هزار و ۹۱۳ کیلوگرم لیتر مواد غذایی و آشامیدنی غیربهداشتی همراه بود.

حسینی در ادامه از خدمت‌رسانی به ۵۷ هزار و ۶۰۴ مراجعه کننده به مراکز خدمات جامع سلامت استان فارس و ویزیت توسط پزشک از ابتدای فعالیت ستاد سلامت نوروزی تا هفتمین روز از سال جدید خبر داد.

وی با تصریح این که از آغاز فعالیت ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ۲۹ اسفند تا هفتمین روز از بهار سال جاری، ۴۹۷ مورد بازدید از سطح داروخانه‌ها، کارخانه‌ها و شرکت‌های مواد غذایی از سوی کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه انجام شد، افزود: در این بازه زمانی، درخواست‌های ۷۸۶ مراجعه کننده به میز خدمت معاونت غذا و دارو واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه پیگیری شد.

حسینی از مجموع ۸ هزار و ۶۰۹ ماموریت اورژانس از ابتدای فعالیت ستاد سلامت نوروزی تا هفتم فروردین سال جاری، هزار و ۳۳۰ مورد را مربوط به سوانح ترافیکی اعلام کرد و افزود: در این سوانح، یک هزار و ۶۵۷ نفر مصدوم شدند که از این تعداد، هزار و ۲۴۵ مصدوم بستری شده و ۴۱۲ مصدوم نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم چنین ۶۸ مورد از ماموریت‌های اورژانس در این بازه زمانی را مربوط به موارد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • توسعه گردشگری شهری با «تهران کارت»
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم
  • مشارکت مردم در جهش تولید با ارائه تسهیلات مالی به کسب‌وکار‌ها