Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:08:20 GMT

۱۲ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۹۳۳۹

۱۲ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت شد

قزوین- فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات از سوی سپاه قزوین به ۱۵۰ نفر در سال گذشته پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صادق پور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در سالن جلسات سپاه امام سجاد (ع) شهرستان اقبالیه برگزار شد ضمن تبریک روز پاسدار و اعیاد شعبانیه اظهار کرد: سپاه پاسداران در سال ۵۸ با فرمان حضرت امام خمینی(ره) تأسیس شد و امروز به یکی از نهادهای مهم و تأثیرگذار در صیانت و حفاظت از دستاورد های انقلاب تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سپاه ناحیه امام سجاد (ع) بیش از ۴۷ درصد پهنه سرزمینی استان را تحت پوشش دارد و با توجه به گستردگی مناطق تحت پوشش وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

صادق پور بیان کرد: بسیج شجره طیبه است و تبیین نقش سپاه قدس توسط مقام معظم رهبری اهمیت حضور سپاه در منطقه را به خوبی روشن می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، جذب، آموزش و ساماندهی عموم مردم را از وظایف اصلی بسیج دانست و گفت: در این ناحیه ۱۵۰ پایگاه و ۲۵ هزار بسیجی برای خدمت به مردم فعالیت می کنند.

صادق پور با اشاره به برنامه های اولویت دار امسال در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) گفت: کیفی سازی فعالیت حلقه های  صالحین، تقویت برنامه‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری یادواره شهدا همچون سالهای گذشته امسال با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

وی تصریح  کرد: در راستای برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان، در تاریخ پنجم مهرماه نیز پیش اجلاس یادواره شهدا در این شهرستان برگزار خواهد شد.

صادق پور اضافه کرد: برگزاری اردوی راهیان نور، اردوی دریایی، ترویج فرهنگ ورزش همگانی، اجرای طرح ملی همگام با کشاورز، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از دیگر برنامه‌های سپاه در سال جاری است.

پرداخت ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و تولید

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین از پرداخت ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی هم خبر داد و گفت: این تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی به ۱۵۰ نفر پرداخت شده است که این رویکرد در سال جاری نیز تداوم خواهد یافت.

وی بیان کرد: با راه اندازی گشت های محله محور زمینه کاهش ۳۰ درصدی جرائم و سرقت درشهر قزوین فراهم شده است.

صادق پور یادآور شد: به منظور تحقق شعار سال، ترغیب اصناف به فروش کالای ایرانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی در خصوص اولویت های امسال نیز اظهارداشت: مردم داری و مردم یاری سرلوحه فعالیت های سپاه است و در کنار آن  برگزاری اردوهای جهادی در قرارگاه پیشرفت و آبادانی در الموت، کوهین و طارم برای محرومیت زدایی، ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی توسط بانوان، برگزاری کارگاه های آموزشی «خانواده مقاوم» از دیگر برنامه های پیش بینی شده در سال جاری است.
 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری بعد از ظهر پنجشنبه در همایش روی ملی شوراهای استان ضمن تبریک این روز، اظهار کرد: یکی از مصادیق مردم سالاری دینی با انتخاب اعضای شورا توسط مردم رقم خورد.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب به سبب حضور مستشاران غربی، مردم در امور کشور و تصمیم‌سازی‌ها نقشی نداشتند، افزود: با درایتت امام راحل در قانون اساسی تشکیل شورا ابلاغ شد و اعضای شورا منشأ خیر در شهر و روستاها شدند که تلاش و کار را سرلوحه قرار می‌دهند.

عاشوری با بیان اینکه تنها هدف شوراها خشنودی و رضایت مردم و توسعه و آبادانی مناطقشان است، ادامه داد: باید با تجمیع افکار و شناسایی ظرفیت‌ها اقتصاد مقاومتی را عملاً اجرایی کنید.

وی با اشاره به شکل گیری مجمع مشورتی شوراهای استان بیان کرد: تشکیل مجمع مشورتی شوراها قطعاً در بحث جهش تولید و اقتصاد مقاومتی هر شهر و روستا بنابر ظرفیت‌های موجود می‌تواند نقش آفرین باشد.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه شورا تبلور عینی مردم‌سالاری دینی، ظرفیتی برای مشارکت مردم در انجام کارها و حلقه واسطی برای اجرای برنامه ریزی هایی است که شکل می‌گیرد، گفت: شوراها به عنوان نزدیک ترین نهاد به مردم تأثیرگذار بوده و در تحقق شعار سال نقش انکار ناپذیر دارند.

کد خبر 6095220

دیگر خبرها

  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی