Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@04:48:33 GMT

طرح پتروشیمی بروجن باید سریع تر تعیین تکلیف شود

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۹۳۵۶

طرح پتروشیمی بروجن باید سریع تر تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری برنا ، اقبال عباسی به همراه نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در نشست با معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران تاکید کرد: با توجه به مصوبه هیات دولت و وجود مجوزهای قانونی برای اجرای پتروشیمی بروجن، انتظار است هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف این طرح مهم اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعه مدیریت اجرایی چهارمحال و بختیاری برای آغاز عملیات اجرایی طرح پتروشیمی بروجن آمادگی کامل دارد.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران نیز گفت: مصوبه هیات دولت و وجود مجوزهای قانونی پتروشیمی بروجن یکی از مهمترین ضمانت های اجرایی این طرح محسوب می شود.

سید رضا نوروززاده تصریح کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی خود را متعهد به انجام و اجرای نهایی طرح پتروشیمی بروجن می داند.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: احداث پتروشیمی بروجن یکی از مهمترین مطالبات عمومی این شهرستان است.

خدیجه ربیعی فرادنبه اظهار کرد:برای تامین مالی اعتبار مصوب شرکت پتروشیمی در این خصوص پیگیری های لازم از طریق سازمان برنامه و بودجه صورت می گیرد.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: احداث طرح پتروشیمی بروجن نقش مهمی در ارتقای شاخص های توسعه ای استان ایفا می کند.

ملک محمد قربانپور تاکید کرد: با اجرا، تکمیل و بهره برداری از طرح پتروشیمی بروجن می توان سرمایه گذاران جدیدی برای راه اندازی صنایع پایین دستی وابسته به این طرح جذب کرد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پتروشیمی چهارمحال و بختیاری دولت سازمان برنامه و بودجه نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • زنجیره تولید پتروشیمی‌ها باید تکمیل شود
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد | «خلیج فارس» مقابل اسم آبی ها
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد