Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير شعب منطقه گيلان گفت: بانک سپه براي کمک واحدهاي اقتصادي و رفع نياز اقشار مردم استان گيلان سال گذشته 8 هزار ميليارد ريال تسهيلات در اين استان پرداخت کردکه نسبت به سال قبل از آن 27 درصد رشد داشت.
به گزارش خبرگزاري آريا، سليمان گل محمدي ضمن اعلام خبر فوق افزود: بانک سپه براي افزايش توان وام دهي به واحدهاي توليدي در بخشهاي مختلف اقتصادي و کمک به توسعه استان گيلان؛ با رعايت کامل مقررات بانک مرکزي منابع خود را از محل جذب انواع سپرده ها 51 درصد افزايش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* رشد280 درصدي تسهيلات اعطاي به بخش صنعت و معدن
گل محمدي اظهار داشت: در راستاي حمايت از سياستهاي دولت مبني بر رونق توليد و اشتغال، بانک سپه30 درصد تسهيلات اعطايي خود را به بخش صنعت و معدن اختصاص داده است .
وي تسهيلات پرداختي بانک سپه به فعالان بخش صنعت و معدن استان گيلان را تا پايان سال گذشته 2 هزار و 375 ميليارد ريال اعلام کرد که در مقايسه با مدت مشابه سال قبل بيش از 280 درصد رشد نشان مي دهد.
* پرداخت 1150 ميليارد ريال تسهيلات به بخش مسکن و ساختمان استان
مديــر شعب منطقه گيـلان به پرداخت 13ميليارد ريال تسهيلات به بخش بافت فرسوده استان توسط بانک سپه در سال گذشته اشاره کرد و گفت: اين بانک تا پايان سال گذشته هزار و 861 ميليارد ريال تسهيلات در بخش مسکن و ساختمان پرداخت کرد که حدود هزار و 160 ميليارد ريال آن در بخش مسکن و مابقي در بخش ساختمان بوده است.
* اعطاي تسهيلات مسکن به جانبازان
مدير شعب منطقه گيلان در خصوص ميزان تسهيلات اعطاي مسکن به جانبازان توسط بانک سپه در استان گيلان اظهارداشت: بانک سپه طي دو سال اخير 126 فقره تسهيلات مسکن ويژه جانبازان به مبلغ 71 ميليارد ريال پرداخت کرده است.
وي گفت: بانک سپه در سال گذشته به 100 خانواده آسيب ديده ناشي از بلاياي طبيعي در استان گيلان 4 ميليارد ريال کمک کرد.
* پرداخت 1390 ميليارد ريال تسهيلات به فعالان بخش خدمات و بازرگاني استان
گل محمدي در خصوص پرداخت تسهيلات به بخش خدمات و بازرگاني گفت: بانک سپه به منظور حمايت از مشاغل و توسعه کسب و کار و تجارت در استان گيلان هزار و 390 ميليارد ريال تسهيلات به فعالان بخش بازرگاني و خدمات پرداخت کرده است.
* اولين بانک استان در حمايت از اقشار آسيب پذير هستيم
مدير شعب منطقه گيلان خاطر نشان کرد: بانک سپه علاوه بر توجه به فعالان اقتصادي و توليد کنندگان، همواره به اقشار آسيب پذير به خصوص خانواده هاي تحت پوشش کميته امداد و سازمان بهزيستي توجه ويژه داشته و در سال گذشته بيش از 69 ميليارد ريال تسهيلات به معرفي شدگان کميته امداد امام خميني (ره) و سازمان بهزيستي توسط اين بانک پرداخت شد.
وي ضمن تاکيد بر ضرورت حمايت بانک ها از خود اتکايي و اشتغال خانواده هاي تحت پوشش کميته امداد امام خميني (ره) و سازمان بهزيستي، تصريح کرد: بانک سپه در کمک به اقشار آسيب پذير در بين بانک هاي دولتي مقام اول و بين 13 بانک استان گيلان رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.
* پرداخت 3000 فقره وام قرض الحسنه ازدواج به جوانان استان
گل محمدي به اهميت حمايت بانک ها از ازدواج جوانان اشاره کرد و گفت: بانک سپه تسهيل و تسريع در پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج جوانان را در دستور کار خود قرار داد و در سال گذشته منطقه گيلان از طريق رسانه هاي محلي متقاضيان واجد شرايط را براي دريافت وام ازدواج دعوت کرد.
وي افزود: بانک سپه سال گذشته حدود 3 هزار فقره وام ازدواج به مبلغ 304 ميليارد و 400 ميليون ريال به جوانان استان گيلان پرداخت کرد که در مقايسه با سال قبل از آن 100 درصد رشد داشت.
* رشد چشمگير فعاليتهاي ارزي بانک سپه در استان گيلان
گل محمدي ضمن اشاره به موقعيت مناسب استان گيلان براي انجام فعاليت هاي اقتصادي در حوزه هاي مختلف به ويژه توليد محصولات صادراتي، خاطرنشان کرد: بانک سپه براي کمک به توسعه صادرات غير نفتي اقدامات مطلوبي براي تسهيل و تسريع ارائه خدمات ارزي به فعالان اقتصادي استان انجام داد و فعاليتهاي ارزي اين بانک در منطقه گيلان طي سال گذشته در مقايسه با سال قبل از آن 3400 درصد رشد داشت.
وي افزود: پيش دريافت اعتبارات اسنادي بانک سپه در استان گيلان از 3 ميليارد و 473 ميليون ريال در سال 95 به حدود 121 ميلياردريال در پايان سال گذشته رسيد.
مدير شعب منطقه گيلان اظهارداشت: حواله هاي ارزي کالايي صادره شده بانک سپه در استان، از چهار فقره به ارزش 757 هزار دلار در سال 1395 به 85 فقره به ارزش 8 ميليون و 500 هزار دلار در سال گذشته افزايش يافت.
وي از رشد 210 درصدي بخش اعتبار اسنادي داخلي منطقه گيلان خبرداد و گفت: اعتبار اسنادي وارداتي بانک سپه از يک ميليون 150 هزار دلار در سال1395 به بيش از 9 ميليون و 500 هزار دلار در سال گذشته رسيد.
* ارتقاء درجه 30 درصد شعب منطقه گيلان
مدير شعب منطقه گيلان ضمن تاکيد بر عاريت اصل مشتري مداري و خدمات رساني مطلوب به مشتريان اظهارداشت: سال گذشته بيش از 30 درصد از شعب منطقه گيلان به خاطر عملکرد مطلوب و خدمات رساني مناسب به مشتريان ارتقاء درجه گرفتند که در منطقه بي سابقه بود.
* حمايت از واحدهاي توليدي، خدماتي و کشاورزي
گل محمدي گفت: بانک سپه در راستاي سياستهاي دولت و کمک به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي مورد تاکيد مقام معظم رهبري حمايت از طرحهاي کلان را به صورت جدي دنبال کرده و تسهيلات مورد نياز سازمان چاي استان، کلنيک فوق تخصصي گوارش و کبد استان گيلان،شرکت ريسندگي پرتو و... را در استان پرداخت کرده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان

شما شهروندان عزیز در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان