Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: همه تلاش خود را می کنیم تا با تامین منابع مالی، در پایان سال ۹۷ سنوات بازنشستگان سال ۹۶ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، انتقادات تعدادی از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به عدم پرداخت مطالبات سال ۹۶ سبب شد تا جمعی از آنها امروز در دیدار با مدیر دفتر برنامه ریزی و بودجه دانشگاه اصفهان، خواسته های خود از مجموعه دانشگاه را مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بازنشستگان بیمارستانی استان اصفهان در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: جمعی از بازنشستگان سال ۹۶ مجموعه دانشگاه عزوم پزشکی اصفهان امروز به دلیل اعتراضاتی که به روند پرداخت مطالبات خود در قالب سنوات داشتند، با برخی مسئولان دانشگاه دیدار داشتند.

وی افزود: طی این دیدار مطرح شد که دانشگاه تاکنون توانسته است مطالبات بازنشستگان سال ۹۵ را تا پایان سال ۹۶ پرداخت کند اما اکنون بودجه کافی برای پرداخت پاداش پایان خدمت افرادی که سال ۹۶ بازنشسته شده اند را ندارد.

این بازنشسته علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: ما با حداقل حقوق بازنشسته شده ایم و اکنون انتظار ما از مسئولان این است که پاداش پایان خدمت ما را سروقت پرداخت کنند تا ما هم شرمنده وقتی که پیش فرزندانمان نبودیم و آن را برای کار صرف کردیم، نشویم.

سنوات بازنشستگان سال ۹۶ دانشگاه علوم پزشکی هنوز پرداخت نشده است

وی افزود: سنوات شامل ۳۰ ماه حقوق بازنشسته می شود که باید به صورت یکجا پرداخت شود اما تاکنون مطالبه بازنشسته های سال ۹۶ پرداخت نشده است.

این بازنشسته علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه ما اکنون در سنی هستیم که به این پول نیاز فراوان داریم، گفت: برخی از همکاران ما که اکنون بازنشسته هستند به دلیل این تاخیر با مشکلات مالی روبرو شده اند.

پاداش بازنشستگان به دلیل کمبود منابع مالی با تاخیر پرداخت می شود

در پی این انتقادات، کیانوش جهانپور، سخنگوی دانشگا علوم پزشکی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه اصل این انتقادات از نظر ما پذیرفته است، اظهار داشت: اما در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به دلیل کمبود منابع مالی با مشکل در پرداخت سنوات بازنشستگان روبرو است.

وی افزود: با این وجود تاکنون سنوات سال ۹۵ در سال ۹۶ پرداخت شده است اما با توجه به محدودیت منابع مالی و تاخیر در وصول درآمدها، پاداش های بازنشستگان با تاخیر پرداخت می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه همه تلاش ما این است که سنوات سال ۹۶ تا پایان سال ۹۷ پرداخت شود اما اگر منابع تامین شود توانایی پرداخت در ابتدای سال ۹۷ هم وجود دارد.

وی ادامه داد: درآمد دانشگاه های از دو طریق اختصاص بودجه و درآمدهای اختصاصی تامین می شود و اگر هر کدام از این موارد با مشکل در تخصیص روبرو شود، پرداخت مطالبات نیز با تاخیر مواجه می شود.

جهانپور با تاکید بر اینکه دانشگاه ها به صورت هیئت امنایی اداره می شوند، اظهار داشت: تاخیر در پرداختی به بازنشستگان در همه دستگاه های وجود دارد اما اگر منابع مالی تامین شود، مطالبات را پرداخت می کنیم.

امکان پرداخت مطالبات به صورت فردی وجود ندارد

وی در خصوص این پرسش که آیا مطالبات بیمارستان ها از بیمه ها هم در این امر تاثیرگذار بوده است یا خیر، گفت: این مسئله به صورت مستقیم تاثیری نداشته است اما تاخیر در وصول مطالبات، تاخیر در پرداختی ها را نیز سبب می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: بخشی از درامد دانشگاه هم که با تخصیص بودجه از سوی دولت تامین می شود، به روز نیست و طبق روال، پرداخت آن مشمول طی زمان می شود و به صورت یکجا هم واریز نمی شود که مجموعه این عوامل در تاخیر پرداختی ها ما موثر است.

وی افزود: از طرفی ما نمی توانیم مطالبات بازنشستگانی که دارای مشکل مالی بیشتری هستند، به صورت فردی پرداخت کنیم و باید با تجمیع حجم منابع مالی بیشتر، به صورت تجمیعی مطالبات واریز شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، گفت: مرحله اول عملیات واکسیناسیون طرح تکمیلی فلج اطفال در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با پوشش ۱۰۰ درصدی جمعیت هدف کودکان زیر ۵ سال اجرا شد. - اخبار استانها -

حامد جز جلالیان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در نیشابور،اظهار داشت: با توجه به اینکه بیماری فلج اطفال در کشورهای همسایه به خصوص همسایگان شرقی، به صورت اپیدمی درآمده و از طرفی جابه‌جایی‌های جمعیتی، شهروندان نیشابوری نیز در معرض خطر ورود ویروس فلج اطفال هستند.

وی ادامه داد: در مرحله اول عملیات واکسیناسیون تکمیلی که 2 تا 4 اردیبهشت‌ماه اجرا شد، 118 کودک نیشابوری و 90 کودک غیرایرانی زیر 5 سال علیه این بیماری واکسینه شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، گفت: اجرای عملیات تکمیلی واکسیناسیون خانه به خانه فلج اطفال را 14 تیم عملیاتی در مناطق به صورت تیم‌های سیار و بیش از 30 مرکز خدمات جامع سلامت دارای جمعیت اتباع بر عهده داشتند.

جز جلالیان خاطرنشان کرد: مرحله دوم طرح تکمیلی  واکسیناسیون فلج اطفال از 30 اردیبهشت‌ماه تا یکم خردادماه در نیشابور اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: این پوشش با  مشارکت خوب شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و میانجلگه میسر شده است.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان