Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوانندگان عصر ایران به یکدیگر کتاب معرفی می کنند. اگر شما هم کتابی خوانده اید و از آن خوش تان آمده، خواندنش را به دیگران هم پیشنهاد کنید.

خوانندگان عصر ایران به یکدیگر کتاب معرفی می کنند. اگر شما هم کتابی خوانده اید و دوست دارید خواندنش را به دیگران هم پیشنهاد کنید، از طریق فرمی که در این لینک است، اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* فقط این نکته را در نظر داشته باشید که درباره چرایی پیشنهاد کتاب، دستکم یک یا دو پاراگراف توضیح دهید. توضیحات یک سطری، چندان به معرفی کتاب کمک نمی کند و لذا با عرض پوزش، از معرفی کتاب های پیشنهادی بدون توضیح یا با توضیح ناکافی خودداری خواهیم کرد

*** لطفا اگر درباره کتاب های معرفی شده، نظری دارید، زیر همین پست برایمان بفرستید. (ولی معرفی کتاب را فقط از طریق این لینک باشد).

نام کتاب: والدین سمی

نام نویسنده/ مترجم: سوزان فوروارد/مینا فتحی

پیشنهاد دهنده: محمد کاظم صیادی ( دکتری- تهران)

ناشر: درسا

چرا این کتاب را پیشنهاد می‌کنم:  

این کتاب برای کمک به افرادی است که بر اثر همزیستی با والد یا والدینی سمی دچار آسیب های روحی روانی، بحران هویتی، گمگشتگی عاطفی، نارضایتی از زندگی، اشتباهاتی فاحش و شکست های پی در پی در زندگی شده اند و اعتماد به نفس خود را از دست داده اند.

همچنین، کتابی راهنما برای پدران و مادرانی است که ناخودآگاه و بی آنکه متوجه باشند، به سلامت فرزندانشان آسیب می رسانند.

شما چه والدی سمی باشید و چه فرزند چنین والدی، یا حتی هیچ یک از این دو، مطالب این کتاب دانسته های زیادی را در جهت فرهنگ سازی و ارتقای دانش فرزند پروری به شما منتقل خواهد کرد.

___________________________________________________________

نام کتاب: ملت عشق

نام نویسنده/ مترجم: الیف شافاک / ارسلان فصیحی

پیشنهاد دهنده: میرحسین مشاری (ارشد MBA – مدیر فروش – تهران)

ناشر: ققنوس

چرا این کتاب را پیشنهاد می‌کنم:  

اول عجبا که بانو الیف شافاک که زاییده فرانسه و اصالتا ترک تبار با چه عشق و علاقه ی وافری به مولانا و شمس تبریز و چه زیبا این سرگذشت را نقل میکنند. نثر کتاب ساسر تصویر پردازی های زیبا که انسان را با خودش میبرد به قرن هفتم هجری......شما را میبرد در کنار مردم قونیه قرار میدهد زمانی که حضرت مولانا در اولین برخورد در کوچه با شمس تبریز مواجه میشود و گویا با چشمان خویش نظاره خواهید کرد جوشش این دو بزرگوار را......

داستان حسادتها ، جدایی ها ، کج فهمی ها ، داستان انسان شدن ، یکی شدن ، سماع شدن ......ترکیب عشق قرن هفتم با هنر قلم و تصویر پردازی و داستان سرایی قرن بیست و یکم اثری بینظیر خلق کرده که هر صاحب سلیقه ای را به وجد می آورد.

خواندن این اثر بینظیر را به همه ی هموطنان عزیزم توصیه میکنم علی الخصوص عاشقان ادب و شعر و هنر

______________________________________________________________

نام کتاب: استاد عشق

نام نویسنده/ مترجم: ایرج حسابی

پیشنهاد دهنده: سرور باقرنژاد ( فوق لیسانس – طراح داخلی – تهران)

ناشر: سازمان چاپ و انتشارات

چرا این کتاب را پیشنهاد می‌کنم:  

کتاب استاد عشق زندگینامه و خاطرات استاد گرانقدر پروفسور حسابی است که برای پسرشان تعریف کرده اند و بعد از مرگ ایشان پسرشان ایرج حسابی آنرا به چاپ رسانده اند. این کتاب پر است از وطن دوستی و عشق به میهن. به همه دوستان توصیه می کنم در صورتی که این کتاب را مطالعه نکرده اند حتما آنرا بخوانند که واقعا زیبا و دوست داشتنی است. جای تاسف است که انسانهای گرانقدری مانند پروفسور حسابی تا این حد در ایران در وطنش که تمام زندگی اش را صرف آن کرد نا شناخته باشد. کتابی پر از نکته و اینکه فکر کنیم به اینکه چقدر مدیرها و سرمایه دارها به نخبه ها کم محبتی داشته اند و دارند. اینکه نقش مادر چقدر می تونه در پرورش استعدادها موثر باشه و هزاران نکته دیگه که مجبور به یادداشت اونها می شوید تا بتوانید بهتر از کتاب فیض ببرید و درس زندگی بیاموزید.

___________________________________________________________

نام کتاب: غول مدفون

نام نویسنده/ مترجم: کازوئو ایشی گورو/ امیرمهدی حقیقت

پیشنهاد دهنده: حسن قادری ( کارشناسی ارشد – کارمند – مشهد)

ناشر: نشر چشمه

چرا این کتاب را پیشنهاد می‌کنم:  

کتاب غول مدفون جدیدترین و تا به امروز آخرین اثر کازئو ایشی گورو نویسنده‌ی به نام معاصر است. در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.

عنوان غول مدفون در واقع استعاره‌ای برای مسائل بزرگ و مهم فراموش‌شده و خفته است.در پایان کتاب متوجه می‌شویم که عده‌ای اصرار به مدفون ماندن غول دارند و عده‌ای دیگر با عزمی جزم به سوی بیدار کردن این غول می‌روند.

_______________________________________________________________

نام کتاب: صدسال تنهایی

نام نویسنده/ مترجم: گابریل گارسیا مارکز / بهمن فرزانه

پیشنهاد دهنده: کامران بخشی پور( کارشناسی ارشد- کارمند – تهران)

ناشر: نشر امیر کبیر

چرا این کتاب را پیشنهاد می‌کنم:  

این کتاب معنای واقعی رئالیسم جادویی رو به خواننده نشکن میده. واقعا هرکی که دنبال یه رمان قوی مستحکم با تخیل بالا هست این کتاب بخونه. در ضمن اینکه نوبل هم گرفته.

___________________________________________________________________

نام کتاب: جهان هولوگرافيک

نام نویسنده/ مترجم: مايكل تالبوت / داریوش مهرجویی

پیشنهاد دهنده: وحید مولایی ( لیسانس –قم)

ناشر: نشر هرمس

چرا این کتاب را پیشنهاد می‌کنم:

به نظرم اين كتاب رو همه نبايد بخونن چون ثبات جهان و تعادل هاي امروزي كه بر مبناي تصوراتمون صورت گرفته رو ميتونه به هم بزنه

اگر به دنيايي كه ساختيد اعتماد داريد و ازش لذت ميبريد در توهم خود باشيد چون ممكنه با خوندن اين كتاب وراي ديگري از جهان رو ببينيد

اين كتاب تخيلي نيست بلكه بر مبناي آخرين تحقيقات علمي است. بخونيد و لذت ببريد

مطالب مرتبط کتاب هایی که کاربران عصر ایران خوانده اند و به دیگران هم پیشنهاد می کنند / بخش ششم کتاب هایی که کاربران عصر ایران خوانده اند و به دیگران هم پیشنهاد می کنند / بخش پنجم کتاب هایی که کاربران عصر ایران خوانده اند و به دیگران هم پیشنهاد می کنند / بخش چهارم کتاب هایی که کاربران عصر ایران خوانده اند و به دیگران هم پیشنهاد می کنند / بخش سوم کتاب هایی که کاربران عصر ایران خوانده اند و به دیگران هم پیشنهاد می کنند / بخش دوم کتاب هایی که کاربران عصر ایران خوانده اند و به دیگران هم پیشنهاد می کنند / بخش اول از طریق عصر ایران به یکدیگر کتاب معرفی کنید

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

15 تصویر پیشنهادی برای تبلت نماینده اسرائیل در سازمان ملل

عصر ایران - نماینده اسرائیل در سازمان ملل ، در جلسه شورای امنیت که برای بررسی حمله تلافی جویانه ایران تشکیل شده بود، تصویری از عبور موشک های ایرانی از فراز بیت المقدس را بر روی تبلت اش نشان داد و گفت که ایران جان مسلمان ها و اماکن مذهبی شان را به خطر انداخته است!


از آنجا که این ادعای، حرف پوچی بیش نبود، به او و کسانی که این فکرهای خلاقانه(!) را دیکته می کنند، پیشنهاد می کنیم این بار که تبلت شان را جلوی دوربین ها گرفتند، کمی هم از تصاویر کارهایی که انجام داده و جنایاتی که مرتکب شده اند نشان دهند؛ این چند تصویر، پیشنهاد عصر ایران است به نماینده اسرائیل:

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: از نقاشی نتانیاهو تا تبلت نماینده اسرائیل در شورای امنیت موشک های ایران در آسمان قدس ؛ عکس تاریخی 

دیگر خبرها

  • ۶ پیشنهاد امیرعبداللهیان در شورای امنیت درباره غزه
  • ۶ پیشنهاد امیرعبداللهیان در شورای امنیت چه بود؟
  • هشت پیشنهاد ایران به نشست وزیران علوم سازمان همکاری شانگهای
  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • غرس ۴۰۰ اصله نخل در یک کارخانه
  • اهمیت بجا آوردن شکر خدا در جلد هفتم کتاب «طعم شیرین خدا»
  • خبر ناراحت‌کننده ایلان ماسک برای کاربران ایکس
  • 15 تصویر پیشنهادی برای تبلت نماینده اسرائیل در سازمان ملل
  • ایرانی‌ها چقدر کار می‌کنند دیگران چقدر؟
  • ساره خسروی؛ مترجم: روانشناسان خواندن «سلام زیبا» را به مراجعین خود پیشنهاد می‌کنند