Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@05:41:25 GMT

سایت مسکن مهر کوزو پردیس تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۹۹۹۹

برخی متقاضیان مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس از بلاتکلیفی در تحویل واحد‌های خود خبر می‌دهند که قرار بوده پس از طی روال معمول به آن‌ها واگذار شود. یکی از متقاضیان طرح مهر در این‌باره به تسنیم، گفت: دیروز برای رسیدگی به وضعیت واحد مسکن مهر به همراه تعدادی از متقاضیان بهپردیس رفتیم که شرکت عمران اعلام کرد کارگاه مسکن مهر کوزو تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که با یادآوری این‌که سه سال است که قسط واحد مسکن مهر را می‌پردازم، تصریح کرد: این در حالی است که هنوز واحد مذکور را تحویل نگرفته‌ام و ماهانه حدود ۳۰۰ هزار تومان قسط پرداخت می‌کنم.

وی بیان کرد:‌سال گذشته شرکت عمران پردیس به متقاضیان اعلام کرد حدود ۱۲ میلیون تومان برای تحویل واحد واریز کنند که این کار را انجام دادیم، اما متاسفان امروز می‌گویند کوزو رفته است.

وی ادامه داد: شرکت عمران می‌گوید اختلاف با شرکت ترکیه‌ای کوزو را از داوری بین المللی پیگیری خواهیم کرد.

این متقاضی مسکن مهر با اشاره به این‌که تاکنون حدود ۴۰ میلیون تومان (۳۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان) را با مصیبت تهیه و برای مسکن مهر پرداخت کرده است، گفت: پس از واریز ۱۲ میلیون تومان به ما نامه تحویل کلید و قرارداد ۵ برگی را دادند، اما هنوز موفق نشده‌ایم واحد خود را تحویل بگیریم.

پیگیر‌ی ها از مدیران و مسئولان ذی‌ربط از جمله قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشکل جدید متقاضیان مهر بی نتیجه ماند.

گفته می‌شود مدیرعامل شرکت کوزو از ایران خارج شده و برادر وی در حال مذاکره با شرکت عمران پردیس برای برطرف کردن مشکلات تحویل واحد‌های مسکن مهر است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم

ناصر رضایی از پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان‌های رستم، ممسنی و کوه‌چنار بازدید و ضمن شرکت در جلسه شورای مسکن شهرستان‌ها گفت: در شهرستان رستم ۱۱۱ نفر از متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن تأیید شده‌اند که ۶۳ نفر واریز وجه داشته‌اند و برای ۶۳ واحد نیز پروانه صادر شده و در حال ساخت است.

او تصریح کرد: در شهرستان ممسنی نیز ۲ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تأیید نهایی شده‌اند که ۸۹۴ نفر واریز وجه داشته‌اند و تاکنون ۸۵۲ واحد نیز پروانه ساختمانی آنها اخذ و ۵۸۸ واحد در حال ساخت است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: در شهرستان کوه‌چنار ۵۰۹ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تایید نهای شده‌اند و تعداد ۱۴۷ نفر نیز واریز وجه داشته‌اند.

در پایان جلسات شورای مسکن شهرستان‌ها صورتجلساتی در خصوص رفع مشکلات و موانعی که در پیشرفت پروژه‌ها وجود دارد صادر و ابلاغ شد و ضمنا در جریان بازدید مدیران و پیمانکاران که در جریان اجرای پروژه‌ها دچار ضعف و تعلل بودند برکنار شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه‌زمین در روستا‌های مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن است
  • در دام دلالان خرید و فروش «امتیاز نهضت ملی مسکن» نیفتید
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • اضافه شدن ۲۱ هکتار زمین به شهر‌های اقماری کاشان