Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:23:06 GMT

خراسان‌جنوبی میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی تیر و کمان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۰۴۳۹

خراسان‌جنوبی میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی تیر و کمان

بیرجند- رئیس هیئت تیر و کمان خراسان‌جنوبی گفت: مسابقات رنکینگ کشوری تیر و کمان و انتخابی تیم ملی تیر و کمان در بیرجند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوروز پور ظهر دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: مسابقات رنکینگ کشوری تیر و کمان و انتخابی تیم ملی تیر و کمان در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تیر و کمان خراسان‌جنوبی بیان کرد: مهلت ثبت‌نام در این مسابقات ۲۹ فروردین ماه بود که در نهایت ۱۵۰ ورزشکار در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند که ۶۹ نفر این ورزشکاران را آقایان و بقیه را بانوان تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروز پور با اشاره به اینکه این ورزشکاران رشته تیر و کمان روزهای ۵، ۶ و ۷ اردیبهشت مهمان خراسان‌جنوبی خواهند بود، ادامه داد:  همه تلاش اداره کل ورزش و جوانان برگزاری مسابقات در بالاترین سطح ممکن است.

وی افزود: مسابقات ورزشی تنها یک اتفاق در حوزه وزرش نیست بلکه در ابعاد اجتماعی، اقتصادی و اجتماعی نیز تأثیرگذار است و از این رو برای معرفی خراسان‌جنوبی به ورزشکاران ملی رشته تیر و کمان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

رئیس هیئت تیر و کمان خراسان‌جنوبی گفت: ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات از باغ موزه اکبریه، باغ موزه رحیم آباد و مدرسه شوکتیه  بیرجند نیز بازدید خواهند داشت و از غرفه صنایع دستی خراسان‌جنوبی نیز دیدن می‌کنند.

نوروز پور با اشاره به اینکه از خراسان‌جنوبی نیز ۲۰ نفر ورزشکاران شامل ۹ آقا و ۱۱ خانم در این مسابقات شرکت می‌کنند، گفت: ۱۳ نفر در رشته ریکرو  و هفت  نفر در رشته کامپوند مسابقه می‌دهند.

وی یادآور شد: محل برگزاری مسابقات، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرستان بیرجند است که جهت ایاب و ذهاب ورزشکاران و مردم خراسان‌جنوبی به این ورزشگاه با شهرداری هماهنگی شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر

در بخش مردان:ایلیا کاکلی ،صدرا قبادی،بهمن جهدی، علی پیرمرد وحسن پور فتحی برتر شدند.
همچنین در بخش بانوان: زهرا جباریان، الهام جباریان،آیسان پورقاسم ، مبینا شکیب وناهیده شکیب برترین این رقابت‌ها شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی