Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس شرایط بررسی و پذیرش تقاضای میهمانی در دانشگاه شهید بهشتی، این دانشگاه درخواست‌های میهمانی دائم را نمی‌پذیرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس شرایط بررسی و پذیرش تقاضای میهمانی در دانشگاه شهید بهشتی، دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تقاضای میهمانی خود را از تاریخ یک لغایت ۳۱ اردیبهشت در سامانه جامع امور دانشجویان سجاد به نشانی: http://portal.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
saorg.ir ثبت کنند.

نتیجه درخواست در نیمه اول شهریور در سامانه سجاد و سایت دانشگاه قابل مشاهده است لذا مراجعه حضوری به دانشگاه و تماس تلفنی جهت پیگیری نتایج ضروری نیست و نتایج خارج از سامانه اعلام نخواهد شد.

سقف پذیرش دانشجوی میهمان در هر سال تحصیلی مطابق آیین نامه انتقال و میهمانی ۲۰ درصد ظرفیت پذیرش دانشجو برای همان سال در نظر گرفته می‌شود. در شرایط برابر، اولویت میهمان شدن با متقاضیانی است که شرایط خاص ذکر شده در آیین نامه میهمانی را دارا هستند.

پیش از شروع میهمانی در دانشگاه شهید بهشتی، گذراندن ۲ نیمسال تحصیلی در دانشگاه مبدا با رعایت کف معدل ذکر شده در آیین نامه و کسب حداقل معدل مورد نظر واحد‌های آموزشی الزامی است.

مدت میهمانی برای مقطع کارشناسی بین ۱ تا ۲ نیمسال است. بررسی تقاضای میهمان در نیمسال دوم سال تحصیلی صورت نمی‌پذیرد.

در صورت مشروطی دانشجو در یک نیمسال، امکان ادامه میهمانی در سال بعد وجود ندارد. مسئولیت اخذ موافقت دانشگاه مبدا با فهرست دروس اخذ شده در این دانشگاه به عهده دانشجوی میهمان است.

بررسی تقاضای میهمانی در شرایط خاص برای سال دوم منوط به کسب حداقل میانگین معدل در هر رشته تحصیلی است. دانشجوی میهمان موظف به رعایت تمام ضوابط دانشگاه از جمله پرداخت شهریه طبق مصوبه هیات امناء دانشگاه است.

دانشگاه شهید بهشتی درخواست‌های میهمانی دائم را نمی‌پذیرد. در موارد خاص صرفا درخواست متقاضیانی بررسی خواهد شد که جز چند نفر برتر گروه آموزشی مربوطه باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفسنجانی‌ها رسم مهمان‌نوازی را به جا آوردند + فیلم

مردم ولایتمدار و شهیدپرور رفسنجان هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) با به جا آوردن رسم میهمان‌نوازی، به استقبال شهید گمنام ۲۴ ساله رفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، ۲۴ ساله بود، پیش از ورودش به فرودگاه کرمان مقدمات حضورش را در محلی مقابل حسینیه نخل که وعده‌گاه هیئت کربلا و عاشقان امام حسین (ع) بود، فراهم کرده بودند. طاق و گنبد هم حاضر شده بود تا مرکزی‌ترین نقطه شهر طلای سبز پذیرای میهمان شود.

در وصف میهمان‌نوازی رفسنجانی‌ها همین بس که با ورود شهید به کرمان، به پیشوازش در فرودگاه رفتند تا پس از حضور در مراسم قرائت دعای کمیل کوهبنان و انار، به رسم میزبانی در شهرهای کشکوئیه، شهربابک و روستای نوق پذیرایش باشند و در سالروز شهادت امام ششم (ع) رسم میهمان‌نوازی را با حضور پرشورشان به جا آورند.

اکنون از خاک‌سپاری شهید گمنام در رفسنجان سه روز می‌گذرد و آرامگاه شهید در خیابان امام خمینی (ره) در نزدیکی میدان حضرت ابراهیم (ع) مأمن هر رهگذری است که برای تمدید رسالت خود در زندگی به آرامش نیاز دارد؛ در ادامه گوشه‌ای از حضور باشکوه مردم رفسنجان در استقبال از شهید گمنام ۲۴ ساله را می‌بینید:

کد خبر 751364

دیگر خبرها

  • رفسنجانی‌ها رسم مهمان‌نوازی را به جا آوردند + فیلم
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جزئیات نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان + شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • دانشگاه تهران در نجف دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه تهران از سال آینده در شعبه نجف اشرف دانشجو می‌پذیرد
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد