Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به مناسبت گرامیداشت روز جانباز با جانباز ۴۵ درصد این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست، اعضای هیات رئیسه و جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به مناسبت گرامیداشت روز جانباز با عبدالرسول مستان آبادی جانباز ۴۵ درصد این شهرستان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی در این دیدار اظهار کرد: «شان و منزلت جانبازان هشت سال دفاع مقدس آنقدر والاست که نمی توان با یک دیدار و حضور در کنار آنان حق مطلب را ادا کرد.»

حسین شریفی خطاب به این جانباز سال های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: «شما الگو و اسوه تمامی اقشار جامعه بویژه جوانان هستید و ما از اینکه بتوانیم در زمینه های اخلاقی، رفتاری و ... شما را الگوی خود قرار دهیم به خود می بالیم.»

عبدالرسول مستان آبادی جانباز ۴۵ درصد شهرستان بندرانزلی نیز در این دیدار گفت: «در سال های دفاع مقدس کار اصلی را شهدا انجام دادند و بنده احساس نمی کنم در کنار رشادت، ازجان گذشتگی و دلاورمردی های شهدا؛ کاری برای نظام و انقلاب کرده باشم.»

وی با بیان اینکه مردم از هر قشری از جمله دانشجو، استاد، پاسدار، بسیجی و ... در جبهه ها حضور داشتند، خاطرنشان کرد: «امروز کشور ما در قیاس با حدود ۴۰ سال قبل، در همه عرصه ها نظیر عرصه های علمی، صنعتی ، نظامی و ... پیشرفت بسیار زیادی داشته و عظمت و اقتدار امروز کشور قابل مقایسه با ۴۰ سال قبل نیست و بی شک این عظمت و اقتدار؛ ثمره خون شهداست.»

این جانباز ۴۵ درصد در سال های ۷۹ تا ۸۸ ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های بندرانزلی و ماسال و معاونت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان را برعهده داشت.

به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار و جانباز و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ برنامه خاطره گویی هشت سال دفاع مقدس به همت کانون دانشجویی شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و با روایتگری سرهنگ پاسدار مرتضی صیاد از رزمندگان سال های دفاع مقدس برگزار شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی بندر انزلی گفت: در پی تشویش اذهان عمومی از اقدامات هنجارشکنانه پس از پایان مسابقات فوتبال تیم‌های ملوان و سپاهان در خروج از درب ورزشگاه و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی و ارتباط عاملان این اقدام‌ها با رسانه‌های معاند، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های لازم، تحقیقات نامحسوس صورت گرفته و سرنخ‌های به دست آمده، ۶ متهم این پرونده شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بندر انزلی با بیان اینکه این افراد علت این اقدام‌ها را تأثیر منفی رسانه‌های معاند اعلام کردند، تصریح کرد: هنجارشکنان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ وهاب‌زاده ضمن هشدار به برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان آرامش و آسایش مردم تأکید کرد و گفت: پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

او همچنین از مردم خواست در صورت اطلاع یا برخورد با هرگونه مورد مشکوک یا مجرمانه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 848145 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم فراجا دستگیری

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین