Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۳۶ کانون فرهنگی هنری در این شهرستان فعالیت دارند گفت: همه کانون های فرهنگی هنری در شهرستان کیار فعال و در جذب جوانان و نوجوانان به مسجد تلاش می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری امروز (3 اردیبهشت) در جمع مسئولین کانون های فرهنگی هنری شهرستان کیار که در دفتر نماینده ولی فقیه شهرستان کیار و امام‌جمعه شلمزار برگزار شد گفت: مسئولین کانون های فرهنگی هنری شهرستان کیار فعالیت های متنوع و خوبی دارند و برنامه های مختلفی در مساجد برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه بابیان اینکه 420 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعال است افزود: از این تعداد 36 کانون فرهنگی هنری در شهرستان کیار دایر شده است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه همه مساجد در ستان باید دارای کانون فرهنگی هنری باشند ابراز کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده سالانه بر تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان افزوده می شود.

 

حجت الاسلام یوسفی هدف از تشکیل کانون های فرهنگی هنری را جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی عنوان کرد.

 

وی افزود: همه اعضای کانون های فرهنگی هنری باید تلاش خود را در برگزاری برنامه های جذاب در کانون های فرهنگی هنری بیشتر کنند تا جوانان بیشتری جذب مساجد شوند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز جشنواره جهانی فیلم فجر دولت سبک زندگی اسلامی اردبیل سعدی قرآن کریم مهدویت سپاه پاسداران نماز جمعه کانون فرهنگی هنری مساجد جوانان و نوجوانان شهرستان کیار کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم

در این مراسم، میهمان ویژه مادر شهیده معلم فائزه رحیمی حضور داشت که در کرمان به شهادت رسیده بود و با استقبال بالای دانشجو‌ها در هنگام ورود مواجه شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشن بزرگ دبیران جوان به مناسبت روز معلم توسط کانون دبیران جوان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد.

در این مراسم میهمان ویژه مادر شهیده معلم فائزه رحیمی حضور داشت که در کرمان به شهادت رسیده بود و با استقبال بالای دانشجو‌ها در هنگام ورود مواجه شد. از مادر شهیده بعد از گفتگوی گرمی که با مجری مراسم و دانشجو‌ها داشتند با نقاشی زنده‌ایی که توسط یکی از دانشجویان در حین مراسم صورت گرفت و یادگاری‌هایی دیگر تقدیر و تشکر شد.

طی این مراسم معاونت فرهنگی که به تازگی به این پست منصوب شدند سخنرانی داشتند و از دغدغه‌های خود و برای دانشجویان گفتند. بخش تقدیر از اساتید محبوب دانشکده‌ها با یادگاری‌هایی که توسط کانون دبیران جوان و معاونت فرهنگی تدارک دیده شده بود یکی دیگر از قسمت‌های جشن بود که مورد علاقه دانشجو‌ها قرار گرفت، چون خودشون در انتخاب آن‌ها نقش مستقیم داشتند.

در پی تقدیر‌ها از فعالین فرهنگی کانون‌ها که طی یکسال گذشته فعالیت آن‌ها باعث زنده نگه داشته شدن کانون‌های دانشگاه با تمام مشکلات توی مسیر بود تقدیر شد تا قدری از زحمات آن‌ها جبران شود؛ و در آخر گفتگوی صمیمانه دبیر دبیران کانون‌ها با دانشجویان و دعوت آن‌ها به فعالیت فرهنگی در کانون‌ها بود که گزارشی از فعالیت کانون‌ها ارائه کرد و از دانشجو‌های شرکت کننده در این جشن هم تشکر کرد.


اختتامیه جشن بزرگ با دیدار نهایی مسابقات جام بزرگ PES به همراه گزارشگری زنده یکی دیگر از دانشجویان جو فوق العاده ایی برای همه رغم زد که تا مدت‌ها در خاطر دانشجویان دانشگاه شهید رجایی خواهد ماند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود