Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-09@02:04:02 GMT

برگزاری مجمع عمومی همراه اول در روز نهم اردیبهشت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۱۳۶۷

رویداد۲۴-مجمع عمومي عادي ساليانه و فوق العاده شركت ارتباطات سيار ايران، روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار مي شود.

به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول (سهامی عام) از ساعت ۹ صبح و مجمع عمومي فوق العاده صاحبان سهام همراه اول(سهامي عام)، به شماره ثبت ۳۱۷۵۱۲ از ساعت ۱۱صبح روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه، در سالن خليج فارس پژوهشگاه نيرو، واقع در شهرک غرب، بلوار فرحزادی، انتهای بلوار شهید دادمان برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، استماع گزارش هيأت مديره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۶، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانوني، بررسي و تصويب ترازنامه و حساب سود و زیان سال مالي منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۶، تصميم گيري در خصوص سود تقسيمي، انتخاب حسابرس و بازرس قانوني شرکت برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۷، تعيين روزنامه كثيرالانتشار جهت درج آگهي هاي شركت و ساير مواردي كه در صلاحيت مجمع عمومي عادي ساليانه است، از موارد دستور جلسه ذكر شده است.

همچنین در مجمع فوق العاده، اعضای هيأت مديره تعیین می شوند.

براساس این گزارش: همراه اول از سهامداران دعوت كرده است، برای دريافت برگه حضور در جلسه، در ساعات اداری روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، با در دست داشتن کارت ملی برای اشخاص حقیقی و معرفی نامه معتبر و موثق کتبی برای نمایندگان اشخاص حقوقی به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، جنب سازمان بورس، پلاک ۱۷، طبقه دوم، واحد ۵، اداره امور سهام همراه اول مراجعه کنند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی از برگزاری انتخابات این فدراسیون در خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نصرالله پریچهره در مورد آخرین وضعیت انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: هیئت رئیسه جلسه داشت و طبق اساسنامه اواخر خرداد را برای تشکیل مجمع تعیین کرد.

وی افزود: این زمان را به وزارت اعلام کردیم، وزارت‌خانه باید نظر و تایید نهایی را اعلام کند.

پریچهره خاطرنشان کرد: بعد از تایید زمان توسط وزارت ورزش، دعوتنامه حضور در مجمع را به اعضای مجمع ارسال می‌کنیم، به کاندیداها هم اعلام می‌کنیم تا اقدامات خود را انجام دهند. در این حال باید فهرست کاندیداها را هم در اختیار اعضای مجمع قرار دهیم.

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی تاکید کرد: در زمان نام نویسی از کاندیداها، ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کردند، ملاک همان ثبت نام‌ها است.

منبع: مهر

کد خبر 751346

دیگر خبرها

  • اعضای جدید هیات مدیره بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران انتخاب شدند
  • مجمع‌عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی برگزار می‌شود
  • نوزدهمین مجمع‌عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور برگزار می‌شود
  • پیش فروش بلیت قطار فوق العاده به مشهد آغاز شد
  • آغاز فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فوق العاده مشهد مقدس در ایام دهه کرامت
  • آغاز فروش اینترنتی و حضوری بلیت قطارهای فوق العاده مشهد
  • پیش فروش بلیت قطار فوق‌العاده به مشهد آغاز شد
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • حضور همراه اول در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2024