Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@04:30:30 GMT

نکات ضروری که باید درباره عصب‌کشی دندان بدانید

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۲۰۲۹

علی مرسلی دندانپزشک در خصوص علل حساسیت‌ دندان‌ها اظهار داشت: اگر دندان پوسیده باشد، ترمیم دندان، عصب کشی و ترمیم برحسب تشخیص و شرایط آن صورت می‌گیرد.

وی درخصوص روش درمان ریشه دندان‌ها توضیح داد: درمان ریشه به‌طور خلاصه کانال‌هایی که در داخل ریشه‌های دندان‌ها وجود دارد پاک‌سازی و بعد آماده‌سازی می‌شود؛ این آماده‌سازی با خارج کردن بافت‌های عفونی و برداشت میزان معقولی از بافت عاج داخل ریشه‌ها با ابزارهای دستی و برقی پیشرفته خاصی صورت می‌گیرد؛ در عین حال از شست‌وشو دهنده‌های شیمیایی خاص برای پاک‌سازی و عاری از میکروب کردن محیط به‌تناوب استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای جلوگیری از نفوذ آلودگی و میکروب به داخل کانال‌ها در حین کار و برای بعد از درمان تمهیدات خاصی به کار می‌رود.

مرسلی تصریح کرد: بعد داخل کانال‌های ریشه در مراحل پایانی با مواد مخصوصی پر می‌شود؛ این پرکردگی داخل ریشه سد محکمی در برابر آلودگی و میکروب برای نفوذ به داخل کانال‌های ریشه فراهم می‌کند.

این دندانپزشک در پاسخ به این سوال که چه دندان‌هایی نیاز به عصب‌کشی دارند گفت: تشخیص دقیق این مسئله با دندان‌پزشک است ولی درصورتی‌که فرد درد نبض‌دار شدید داشته باشد نیاز به درمان ریشه‌ خواهد داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: درمان دندانپزشک دندان عصب کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معجزه پاکسازی مغز با مصرف خاکشیر (فیلم) انواع چای و خواص آن را بشناسید (فیلم) خواص رازیانه؛ گیاهی سرشار از خواص معجزه آسا (فیلم)

دیگر خبرها

  • آستر نازکی که داخل روده قرار می‌گیرد؛ روش جدید برای کاهش وزن و درمان دیابت نوع ۲
  • خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم)
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است
  • دلیل اصلی و علت لق شدن دندان ها در بزرگسالی + درمان آن
  • علت افزایش فشار داخل سر و راه های درمان آن
  • خواص دارویی گیاه "چوچاق" و عوارض آن