Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@05:54:10 GMT

اجرای طرح ملی همگام با کشاورزان در قزوین

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۲۰۷۸

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزقزوین، سرگرد پاسدار مهدی صادق پور در جمع خبرنگاران افزود:این طرح با و پرداخت وام های اشتغال زایی برای ایجاد بنگاه های کوچک و صنایع تبدیلی اجرا می شود .
سرگرد صادق پور اضافه کرد :  در این طرح بیش از ۱۵۰ نفر پوشش داده شده اند .
وی اضافه کرد : در این طرح بیش از یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان وام پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت : همچنین امسال برنامه های متنوعی برای ترویج فرهنگ شهدا پیش بینی شده است .
سرگرد صادق پور اضافه کرد : برگزاری کنگره شهدای استان ، اردوی راهیان نور در جنوب غرب کشور و اردوی راهیان نور دریایی برای شناخت و آشنایی با رشادتهای جوانان و مردان ایران اسلامی در نظر گرفته شده است.
فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با اشاره به ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی گفت : در این زمینه جلساتی با اصناف برگزار شده است .
سرگرد صادق پور اضافه کرد :  برگزاری اردوهای جهادی در قرارگاه پیشرفت و ابادانی در الموت ، کوهین و طارم برای محرومیت زدایی هدف گذاری شده است که سازمانهای دولتی نیز بریا تامین بودجه این طرح ها همکاری لازم را داشته اند.
وی در ادامه از اجرای ۱۶۸ برنامه در هفته عقیدتی خبر داد .===

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در باند رفت‌وبرگشت محور قدیم کرج- قزوین، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ روز‌های شنبه، از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه و از ساعت هشت الی ۱۴ روز‌های چهارشنبه خواهد بود.

گفتنی است که این عملیات در روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف می‌شود.

موقعیت دقیق اجرای این عملیات نیز از کیلومتر صفر الی ۲ باند رفت‌وبرگشت محور قدیم کرج- قزوین خواهد بود و تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • ۶۰ کیلومتر کانال آبیاری دشت قزوین لایروبی شد
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی کجا هزینه شد؟/اجرای پروژه محیط زیستی که ٣٠ سال طول کشید؟
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • زرندی‌ها ۴۰۰۰۰ واحد خون اهدا کردند
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد
  • اجرای کشت ۱۰۵ هزار هکتار از طرح جهش تولید در دیمزار‌ها