Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:24:34 GMT

معرفی راه‌یافتگان به مرحله نهایی رشته حفظ مسابقات قرآن

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۲۱۲۹

معرفی راه‌یافتگان به مرحله نهایی رشته حفظ مسابقات قرآن

هیات داوران سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم پس از چهار روز رقابت فشرده میان حافظان قرآن کریم اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی رشته حفظ کل قرآن کریم این دوره از مسابقات را معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، پس از چهار روز رقابت فشرده میان ۴۶ حافظ کل قرآن کریم که از کشورهای مختلف جهان در سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم حضور یافتند پیش از ظهر امروز (سوم اردیبهشت) این رقابت‌ها پایان یافت و هیات داوران براساس امتیازات کسب‌شده نفرات ذیل را به عنوان فینالیست‌های رشته حفظ معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۱- مصطفی اصفهانیان از ایران
۲- محمد ریاض الخجا از سوریه
۳- احسن اله ابوالهاشم از بنگلادش
۴- موسی احمد اعلی از موریتانی
۵- محمد رشاد عبد السمیع عزیز از مصر
۶- علی عقیل خلیل البطات از عراق
۷- محمد ایوب از پاکستان
براساس این گزارش مرحله فینال رشته حفظ کل قرآن کریم سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از ساعت ۱۶ در مصلای تهران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید

تیمی که موفق به حذف ایران از صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک شده بود، به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا و پاریس ۲۰۲۴ رسید.

به گزارش فارس، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به میزبانی قطر امروز ۲ بازی برگزار شد.

در اولین مسابقه تیم ملی ازبکستان در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف اندونزی، شگفتی‌ساز این دوره رقابت‌ها رفت و در نهایت با برتری ۲ بر صفر موفق به حضور در فینال و المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

حسین نورچائف و پراتاما آرهان(بازیکن حریف) برای ازبک‌ها گلزنی کردند تا این تیم که سابقه قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ و نایب قهرمانی سال ۲۰۲۲ را دارد، برای اولین بار به المپیک صعود کند.

ازبکستان در مرحله مقدماتی موفق شد تیم ملی امید کشورمان را یک بر صفر شکست داده و مانع حضور شاگردان رضا عنایتی در جمع ۱۶ تیم مرحله نهایی انتخابي المپیک شود.

در دیگر بازی این مرحله تیم‌های ژاپن و عراق در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر صفر سامورایی‌ها تمام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی