Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عنوان کرد: خود باوری مهم‌ترین اصل برای تکواندو بانوان است که این اتفاق فقط با حضور در رقابت‌های مختلف بدست می‌آید. زمانی که تکواندوکاران ما بتوانند در مسابقات حاضر شوند علاوه بر افزایش رنکینگ، آن‌ها به شناخت و تجربه خوبی می‌رسند که در ادامه به موفقیت آن‌ها کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در ادامه گفت: اگر مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان بودجه بیشتری در اختیار فدراسیون قرار دهند و از ورزش بانوان حمایت کنند ما می‌توانیم در رقابت‌های مختلفی شرکت کنیم و رنکینگ ملی پوشان را ارتقا دهیم چرا که در حال حاضر مسابقات تکواندو بر اساس رنکینگ سیستم ورزشکاران است و هر چه رنکینگ ملی پوشان ما بهتر باشد احتمال دعوت از آن‌ها برای حضور در مسابقات جهانی و بین المللی افزایش پیدا می‌کند.

مسابقات جام فجر فرصتی برای افزایش رنکینگ ملی پوشان شد

کمرانی درباره مسابقات بین المللی فجر بیان کرد: حضور در این مسابقات از ۲ جهت برای تیم تکواندو بانوان کشورمان فرصت مناسب بود چرا که امتیازات این رقابت‌ها برای افزایش رنکینگ ملی پوشان تاثیر مستقیم داشت و همچنین با تقسیم تیم ایران در دو گروه "الف و ب" توانستیم عملکرد هر دو گروه را مورد ارزیابی قرار دهیم.

او ادامه داد: سطح فنی بازیکنان ما از سایر تیم‌های شرکت کننده بالاتر بود و حضور در این رقابت‌ها بار فنی خاصی برای تیم ما نداشت. تکواندوکاران ما در این رقابت‌ها تلاش می‌کردند که آسیبی به بازیکنان تیم حریف وارد نشود چرا که سطح بازی آن‌ها از ورزشکاران ما پایین‌تر بود.

عملکرد علیزاده را در جام فجر ارزیابی کردیم

کمرانی در مورد عملکرد کیمیا علیزاده در مسابقات جام فجر گفت: مسابقات جام فجر برای کیمیا و ما فرصت مناسبی بود تا بعد از یک دوره غیبت و گذراندن مراحل درمان مصدومیت هاش بتوانیم عملکردش را ارزیابی و شناخت بهتری از نقاط ضعف و قوت او پیدا کنیم.
سرمربی تیم ملی تکواندو افزود: مسابقات هلند را در پیش داریم که در هر وزن حداقل ۳۰ ورزشکار حضور دارند که در این رقابت‌ها کسب امتیاز کار بسیار سختی است و البته بهترین فرصتی است که بتوانیم قبل بازی‌های آسیایی اندونزی نقاط ضعف و قوت بازیکنان تیم را شناسایی کنیم و با افزایش رنکینگ ملی پوشان به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو نزدیک‌تر شویم.

احتمال حضور ۵ ملی پوش در گرندپری ۲۰۱۸ ایتالیا

او در ادامه تصریح کرد: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا که خرداد ماه در ویتنام برگزار می‌شود، اولین مساباقت گرند پری ۲۰۱۸ به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود که ۵ نفر از بانوان ملی پوش ما شانس حضور در این دوره از رقابت‌ها را دارند.

کمرانی عنوان کرد: کیمیا علیزاده، خدابنده، ناهید کیانی، مبینا نژاد و زهرا پور اسماعیل نفراتی هستند که در صورتی که در رنکینگ ۳۲ نفر برتر جهان باشند می‌توانند در مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ ایتالیا شرکت کنند.

او در مورد برنامه آمادگی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در صورتی که نتوانیم در تورنمنت خاصی شرکت کنیم در یکی از استان‌های کشور که شرایط آب و هوایی مشابه با ویتنام دارد اردو‌های آمادگی برگزار می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره مصدومیت بازیکنان تیم در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنان تیم مصدومیت خاصی ندارند و آسیب دیدگی‌ها قدیمی است که با فیزیوتراپی مشکل آن‌ها برطرف می‌شود و آماده مسابقات می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بانوان ورزشکار زنجانی، برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دو نفره کسب کردند.

مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ در چونگجو کره جنوبی در حال برگزاری است که مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دو نفره سبک وزن بانوان در فینال دوم شدند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دو نفره کسب کردند.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد که مهسا جاور و زینب نوروزی دو نماینده زنجانی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال، در رقابت با حریفانی از تایلند، ویتنام، ژاپن، ازبکستان و اندونزی با زمان ۷:۰۴.۷۸ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند.

کار نمایندگان روئینگ ایران در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه به کسب دو سهمیه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی