Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سومین روز از اردیبهشت ماه سال 97 با اخبار و حاشیه های متفاوتی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به ثبت رکورد تازه در تاریخ انیمیشن سینمای ایران اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، سومین روز از اردیبهشت ماه سال 97 با اخبار و حاشیه های متفاوتی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به "ثبت رکورد تازه در تاریخ انیمیشن سینمای ایران" اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیلم جدید دواین جانسون 200 میلیون دلاری شد/فروش فوق‌العاده کینگ کونگ سفید در هالیوود

فیلم جدید "دواین جانسون" بازیگر گران قیمت و پرفروش سینمای هالیوود که به نام راک شناخته می شود توانست در کمتر از 10 روز اکران به فروشی معادل 200 میلیون دلار دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم جدید "دواین جانسون" بازیگر گران قیمت و پرفروش سینمای هالیوود که به نام راک شناخته می شود توانست در کمتر از 10 روز اکران به فروشی معادل 200 میلیون دلار دست پیدا کند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 


فیلشاه دریچه‌ای تازه به انیمیشن جهان/ثبت رکوردی تازه در تاریخ انیمیشن ایران

انیمیشن سینمایی "فیلشاه" به کارگردانی "هادی محمدیان" در جدول اکران نوروزی سینما در سال 97 وارد عرصه اکران شد و در حال حاضر با گذشت نزدیک به شش هفته توانسته به فروشی معادل 3,155,268,000 تومان دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، انیمیشن سینمایی "فیلشاه" به کارگردانی "هادی محمدیان" در جدول اکران نوروزی سینما در سال 97 وارد عرصه اکران شد و در حال حاضر با گذشت نزدیک به شش هفته توانسته به فروشی معادل 3,155,268,000 تومان دست پیدا کند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 


سینما سودآورترین کالای فرهنگى است/برای موفقیت در جشنواره‌هاى جهانی مواضعم را تغییر نمی‌دهم

کارگردان فیلم "سرو زیر آب" گفت: سینما بهترین نمونه کالای ایرانی است زیرا سودآوری بسیار بالایی برای ما دارد. فیلم ایرانی اگر خوب به تماشاگر معرفی شود بسیار بیشتر از خیلی کالاهای ایرانی سودآور و موفق است. این کالای فرهنگی البته برای سوددهی نیازمند تبلیغات درست و حمایت است.

محمدعلی باشه آهنگر کارگردان فیلم سرو زیر آب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص حضور خود با این فیلم در جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: این فیلم را برای بازار جشنواره جهانی فرستادیم زیرا از نظر من مهم ترین بخش جشنواره جهانی فیلم فجر بازار آن است. بازار موقعیت خوبی است که تولید کنندگان بتوانند به طور مستقیم با پخش کننده جهانی روبرو شوند.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 


اکران فیلم مجید مجیدی در جشنواره جهانی فجر/بازیگر به وقت شام میهمان کاخ جشنواره می‌شود


پنجمین روز از جشنواره جهانی فیلم فجر با اکران آثار سینمایی ایران و جهان ادامه خواهد یافت. از جمله مهم ترین آثار اکران شده در روز پنجم می توان به فیلم "آن سوی ابرها" ساخته مجید مجیدی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پنجمین روز از جشنواره جهانی فیلم فجر با اکران آثار سینمایی ایران و جهان ادامه خواهد یافت. از جمله مهم ترین آثار اکران شده در روز پنجم می توان به فیلم "آن سوی ابرها" ساخته مجید مجیدی اشاره کرد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 


خسرو شکیبایی در وجودم جریان دارد/من با پول سینما بزرگ شده‌ام و برایم مقدس است

 فرزند "خسرو شکیبایی" گفت: من برای بازی در هر پروژه ای که حاضر شده ام چندین بار تست داده ام. در سینما نمی توان با اعتبار پدرم جلو رفت و این کاملا مشخص است که اگر نتوانم خودم را ثابت کنم باید از این عرصه بروم.

پوریا شکیبایی فرزند مرحوم خسرو شکیبایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره فعالیت های خود گفت: من در حال حاضر کار خاصی انجام نمی دهم و در پروژه ای حضور ندارم، تنها مطالعه می‌کنم، گاهی می‌نویسم و فیلم می‌بینم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 


گروه هوروش بند با مخاطبان خود دیدار می‌کند/طنین قطعه ازت خاطره دارم در اراک


کنسرت گروه هوروش بند روز شنبه 15 اردیبهشت ماه در دو نوبت 19:30 و 22:00 در مجتمع فرهنگی ستارگان اراک برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، گروه هوروش بند در جدیدترین کنسرت استانی خود در اراک با حضور مخاطبان روی صحنه می رود.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 


عبدالهی: در تئاتر دانشجویی لابی بازی وجود ندارد/ سلیمان زاده: تئاتر ایران درگیر موج بازیگران سینما و چهره‌ها شده است

در نشست تخصصی تئاتر در خبرگزاری میزان، حسین عبدالهی (دبیر جشنواره)، صادق برقعی مدرس (معاون هنری) و حامد سلیمان زاده (مدیر بخش بین‌الملل) به بیان و طرح موضوعات مختلف در حوزه تئاتر دانشجویی و وضعیت کلی تئاتر در راستای جشنواره تئاتر دانشجویی پرداختند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران امسال با حضور گروه های مختلف نمایشی از ایران و سایر شهرستان ها اردیبهشت ماه امسال در تهران و بوشهر آغاز به کار خواهد کرد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 


توهم زیبایی برای بازیگر هالیوود مشکل آفرید

فیلم سینمایی "احساس زیبایی می‌کنم" به کارگردانی مشترک "مارک سیلوراستاین" و "ابی کوهن" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "احساس زیبایی می‌کنم" به کارگردانی مشترک "مارک سیلوراستاین" و "ابی کوهن" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز خواهد کرد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 


سارق روح به فصل دوم تولید رسید/آفساید اثر جدید تهیه کننده شبکه نسیم

تهیه کننده تلویزیون گفت: تولید سری دوم سریال 25 قسمتی "سارق روح" امسال ساخته می شود و برنامه وقتشه نیز در ماه مبارک رمضان با حال و هوای آرامش روی آنتن می رود.

ابوالفضل صفری تهیه کننده سریال "سارق روح" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: ضبط سریال "سارق روح" آخر اسفند 96 به پایان رسیده و حدود 12 قسمت دیگر برای پخش باقی مانده است. این سریال با وجود اینکه هفته ای یک شب روی آنتن می رود توانسته توجه مخاطبان را به خود جلب کند، البته به دلیل پیچیدگی های کار ما نمی توانستیم آن را هر شب پخش کنیم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.


بهنام بانی روی صحنه می رود/طنین قطعه علاقه خاص در آستارا

کنسرت بهنام بانی روز پنج شنبه 6 اردیبهشت ماه در دو نوبت 18:00 و 21:30 در آمفی تئاتر ارشاد آستارا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ در ادامه کنسرت های خود در سال 97 با طرفدارانش در آستارا دیدار می کند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت به کشاورزان در پی طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ علیرضا نیکروز گفت: شب گذشته طوفان میهمان نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد بوده، ولی تاکنون هیچ‌گونه تلفات جانی از شهرستان‌های مختلف گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید؛ آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران

وی با اشاره به اینکه طوفان خسارت زیادی به زیرساخت‌ بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و راهسازی وارد کرده است، عنوان کرد: گزارش‌های اولیه حاکی از خسارات فراوان به کشاورزی و باغداری است.

نیکروز از اعزام کارشناسان به شهرستان‌های مختلف برای ارزیابی خسارات وارده در بخش‌های مختلف خبر داد و افزود: به محض نهایی شدن خسارات وارده، موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد این را هم گفت که این شرایط تا روزهای آینده ادامه دارد و ضروری است عشایر و ورزشکاران از هم اکنون به فکر باشند و از رفتن به ارتفاعات و حضور در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

میزان بارش‌ها در مناطق مختلف

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بارش های اخیر (از چهارشنبه تا شنبه صبح)استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دوگنبدان ۷۹.۱، دلی خمسیر ۷۸، باشت ۷۸، فیلگاه ۷۶، ماهورباشت ۷۵، امامزاده جعفر ۷۲، سوق ۷۰، امامزاده پهلوان ۶۹، برم سبز ۶۹ و دیشموک ۶۸ میلیمتر بوده است.

علی کریمی اظهار داشت: همچنین میزان بارش‌ها در علی کرمی دمچنار ۶۷، بوستان ۶۵.۵، دهدشت ۶۵.۴، دیل ۶۴، گنجگون ۶۳.۸، سی سخت ۶۳.۷، دشتروم ۶۳.۵، ستنگان ۶۲.۵، سرفاریاب ۶۱، سرآب ننیز ۵۸، یاسوج فرودگاه ۵۷.۸، چرام ۵۶، منصورخانی کاکان ۵۶، گنجه‌ای ۵۵.۸ و درغک ۵۵ میلیمتر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین میزان بارش در مناطق وزگ ۵۴، کریک ۵۴، تنگ پیرزال ۵۳، تل گاه ۵۳، ممبی ۵۳، تنگ سرخ ۵۱، چیتاب ۵۰، لیکک ۴۸.۸، مارگون ۴۸، جاورده ۴۷، سرآسیاب یوسفی ۴۴، قلعه دختر ۴۴، لنده ۴۳، قلعه رئیسی ۴۰، پاتاوه ۳۸.۵، تنگ رواق ۳۶، موشمی زیلایی ۳۴ و سیرون شبلیز ۲۴ بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1229400 برچسب‌ها سیل

دیگر خبرها

  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • خسارت به کشاورزان در پی طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد
  • رکورد تازه ترانه احمدی در اسکیت فری‌استایل
  • «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • اکران «قهرمانان ایران» در یکی از بزرگترین بیلبوردهای شهر تهران
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد