Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@17:15:36 GMT

کرمان| دو پروژه عمرانی در دانشگاه رفسنجان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۲۴۵۱

کرمان| دو پروژه عمرانی در دانشگاه رفسنجان افتتاح شد

با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر تحصیلات عالی افغانستان دو پروژه عمرانی در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان افتتاح شد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، در سفر امروز غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ایران و نجیب‌الله خواجه عمری وزیر تحصیلات عالیه افغانستان، ساختمان سلف سرویس مرکزی و ساختمان خوابگاه دانشجویی آرمان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان که ساخت آنها سال گذشته به اتمام رسیده بود افتتاح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساختمان سلف سرویس مرکزی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در زیربنایی به مساحت 3 هزار و 700 مترمربع احداث و دارای سه سالن غذاخوری خواهران، برادران و اساتید با ظرفیت 800 نفر است

به گزارش تسنیم ساخت این سالن غذاخوری از سال 93 آغاز و با هزینه حدود 50 میلیارد ریال در سال گذشته به اتمام رسید.

ساختمان خوابگاه دانشجویی آرمان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر تحصیلات عالی افغانستان و با زیربنای 3 هزار و 200 مترمربع افتتاح شد که میزان سرمایه‌گذاری این طرح نیز 50 میلیارد ریال بود.

به گزارش تسنیم، عملیات اجرای ساختمان خوابگاه دانشجویی آرمان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در سال 90 آغاز و در سال 96 به پایان رسید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر تحصیلات عالی افغانستان از ساختمان خوابگاه دانشجویی پرنیان بازدید کردند.

به گزارش تسنیم، غلامی وزیر علوم جمهوری اسلامی ایران و نجیب‌الله خواجه عمری وزیر تحصیلات عالیه افغانستان جهت حضور در همایش توسعه روابط آموزش عالی ایران و افغانستان به منظور افزایش ارتباطات بیشتر علمی و فرهنگی بین دو کشور به رفسنجان سفر کردند.

انتهای پیام/ ت

R7860/P1336/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان از افتتاح چندین پروژه عمرانی خبر داد و افزود: افتتاح و بازآماد تعدادی از تسلیحات نظامی در این روز اجرا خواهد شد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدعلی بیرانوند؛ فرمانده تیپ 216 زرهی ارتش زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان بیان کرد: برای روز ارتش برنامه‌های گوناگونی تدارک دیده شده که اهم این برنامه‌ها، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با نماینده ولی فقیه، غبارروبی مزار شهداست.

وی از تجدید میثاق دوباره با مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: در همین راستا دیداری با نماینده ولی فقیه برگزار و انجام شده که هدف ما از این کار تجدید بیعت دوباره با رهبری است.

فرمانده تیپ 216 زرهی ارتش زنجان از افتتاح چندین پروژه عمرانی هم خبر داد و افزود: افتتاح و بازآماد تعدادی از تسلیحات نظامی در این دهه اجرا خواهد شد. انواع مسابقات فرهنگی و ورزشی بین نیروهای مسلح استان نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت