Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@04:01:54 GMT

آراء و اندیشه‌های شهید مطهری بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۲۵۵۸

به گزارش ایکنا از اصفهان، میزگرد تحلیلی بازخوانی آراء و اندیشه‌های مرحوم آیت‌الله مطهری فردا سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه در خبرگزاری ایکنا اصفهان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام جعفرشانظری، عضوهیئت‌علمی گروه فلسفه و کلام دانشگاه اصفهان و معاون فرهنگی این دانشگاه؛ مهدی امام‌جمعه، عضوهیئت‌علمی گروه فلسفه و کلام دانشگاه اصفهان، حجت‌الاسلام مجتبی سپاهی، مدیرگروه معارف دانشگاه اصفهان و حجت‌الاسلام محمدوحید صافی، رییس مرکز تحقیقاتی بینش مطهر اصفهان در این میزگرد به بررسی دیدگاه و اندیشه‌های آیت‌االله مطهری می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم از تلاش های حجت الاسلام علی دانش افروز قدردانی و حجت الاسلام محمد ابراهیم افلاکیان به عنوان سرپرست جدید نهاد نمایندگی در این دانشگاه معارفه شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور در این مراسم گفت: مأموریت های این نهاد در دانشگاه ها، رشد بینش سیاسی، حمایت و هدایت فکری تشکل های دانشجویی و دانشگاه و تقویت ارزش های اسلامی و انقلابی در سطوح اجرایی و علمی است

حجت الاسلام نبوی بر جهاد تبیین در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: حضور روحانیون بین دانشجویان به منظور راهنمایی و ارشاد فکری و اخلاقی از وظایف روحانیت در دانشگاها است.

حجت الاسلام افلاکیان، مسئول جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور همدان هم مهمترین راهبرد این نهاد در دانشگاه را ایجاد دانشگاه اسلامی در مبحث تعلیم و تربیت و آموزش کشور دانست.

دیگر خبرها

  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • رئیس جمهور در دانشگاه لاهور: فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه پاسداران معرفی شد
  • نیت خاص آیت‌الله امامی‌کاشانی در تشرف ۴۰ هفته‌ای به جمکران با پای پیاده!
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • بررسی مقتضای اصل در مجراهای مختلف شک در مسائل اعتقادی
  • راهکار‌های سند تحول قوه قضائیه برای رفع مشکل غیرمتقن بودن آرا و تصمیمات قضایی