Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در پی ادعای ایرانسل مبنی بر اینکه تنها اپراتور تلفن همراه کشور که موفق به دریافت گواهینامه نظام امنیت اطلاعات (نما) شده است، اطلاعات دریافتی حکایت از آن دارد که رایتل بیش از دو سال پیش موفق به دریافت این گواهینامه شده است.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، روابط عمومی ایرانسل در خبری که روز یکشنبه 1397/2/2 علاوه بر انتشار در خروجی سایتش در اختیار رسانه ها قرار داد، تاکید شده بود که "ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه کشور گواهینامه نظام امنیت اطلاعات (نما) را دریافت کرد".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خبر اضافه شده بود که "بنا بر ممیزی‌های انجام شده توسط شرکت پایانه داده‌های نوین، دارنده پروانه خدمات ممیزی در نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات (نما) و تأیید انطباق سیستم مدیریت امنیت اطلاعات پیاده سازی شده، ایرانسل گواهی انطباق در قلمرو «واحد مدیریت حساب مشترکین، شارژینگ و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات» را که به تأیید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران رسیده است، دریافت کرد".

این ادعا در حالی از سوی ایرانسل مطرح شده است که بر اساس اطلاعات دریافت شده ؛ رایتل  گواهینامه انطباق سامانه مدیریت امنیت اطلاعات که جامع تر از گواهینامه دریافتی ایرانسل است را در تاریخ 9 اسفندماه 1394 یعنی بیش از دو سال قبل از معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات دریافت کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: سال گذشته با همت متخصصین کشور و بادانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.

کد خبر 6092369 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل