Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@06:16:41 GMT

مأمور رفع سد معبر شهرداری توسط وانت‌بار زیر گرفته شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۲۸۳۵

رکنا: سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان گفت: یکی از مأموران رفع سد معبر شهرداری توسط یک وانت‌بار مصدوم شد.

به گزارش رکنا، کامران گردان خاطرنشان کرد: شب گذشته یکی از مأموران رفع سد معبر شهرداری که در میدان هگمتانه در حال کنترل و نظارت و جلوگیری از توقف وانت‌بارها بود، توسط یکی از این رانندگان مصدوم شد.

وی با بیان اینکه این راننده به صورت دنده عقب با این مأمور برخورد و موجب مصدوم شدن این فرد می‌شود، یادآور شد: راننده متواری شده اما هنوز عمدی یا غیرعمد بودن این حادثه Incident مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردان با اشاره به اینکه احتمال می‌رود قصد راننده برخورد عمدی باشد، افزود: پلیس Police در حال چهره‌شناسی این فرد است تا بتواند با دستگیری وی از عمد یا غیرعمد بودن حادثه اطمینان حاصل کند.

وی تصریح کرد: در این حادثه که شب گذشته در میدان هگمتانه رخ داده هیچ بحث و جدلی بین رانندگان و مأموران شهرداری رخ نداده است.

گردان در پایان گفت: مأمور شهرداری در بیمارستان بعثت همدان بستری شده که اکنون وضعیت وی بهبود یافته و مرخص شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث شهرداری مأموران همدان وانت بار سد معبر عکس روزنامه من ایران داغترین ها فیلم قتل دختر پدر حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 

سرهنگ مجید رنجبر،کارشناس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: صبح امروز و در ساعت ۰۶:۴۰ یک فقره تصادف منجر به جرح در مسیر شمال به جنوب فداییان پایین‌تر از بزرگراه بعثت بین یک دستگاه پژو پارس و ۲۰۶ روی می‌دهد. 

وی افزود: راننده پژو پارس در حال پنچرگیری وسیله نقلیه خود بوده که یک دستگاه ۲۰۶ که در این مسیر در حال تردد بوده به دلیل عدم توجه به جلو با پژو پارس برخورد و در اثر این حادثه به فضای سبز منحرف و بالاخره متوقف می‌گردد. 

سرهنپ رنجبر گفت: این برخورد منجر به جرح راننده ۲۰۶ می‌گردد. 

سرهنگ رنجبر افزود: رانندگان می‌بایست از مثلث شبرنگ که جزء ملزومات خودرو می‌باشد حین توقف‌ها استفاده نمایند تا دیگر رانندگان بتوانند به موقع از حضور و توقف خودور‌ها مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب برای رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب جهت رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • راننده پژو حین پنچرگیری مصدوم شد/ از مثلث خطر استفاده کنید
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت