Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:54:41 GMT

شهدای حرم پیشقراولان بصیرت در دفاع از حریم ولایت هستند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۲۸۴۰

شهدای حرم پیشقراولان بصیرت در دفاع از حریم ولایت هستند

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: شهدای مدافع حرم پیشقراولان فهم و بصیرت و عقلگرایی در میان دنیای نامطلوب کنونی و خدشه برانگیز هستند که از حریم ولایت و جامعه اسلامی دفاع کردند و جان خود را بر سر اعتلای اسلام فدا کردند.

مسعود بصیری روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: مدافعان حرم با هوش سرشار و فهم درست ارزش آدمی که دلیل خلقت بشر است، از جان خود گذشته و کالای گرانبهایی را در نزد خداوند به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: شهدا نمونه بارز فهم درست از یک معامله بزرگ با خداوند هستند که اجازه ندادند جانشان کم بها از کفشان بیرون برود.
بصیری ادامه داد: شهید به معنای واقعی میان معبود و انسان است که می تواند الگوی عقلانیت و عاشقی در جهان امروز باشد.
رئیس بسیج رسانه گفت: شهید با گذشتن از جان خود تنها آخرت خویش را آباد نمی کند، او سعی می کند دنیای بهتری برای همنوعان و فرزندانش بسازد.
وی تصریح کرد: این الگو در میان بشر کمتر یافت می شود به خصوص که امروز انسانها عاقبت آینده دنیوی و اخروی خود را در معاملات کوچک و به بهای اندک از دست می دهند.
بصیری گفت: شهید می رود تا دنیای بهتری را برای ما بسازد و این الگویی است که فقط یک عقل کامل می تواند به آن دست یابد.
این فعال حوزه انتشار ارزشهای دفاع مقدس تصریح کرد: شهیدان در همه امور سرلوحه حرکت ما قرار دارند و جوانان و نسل امروزی با توجه به رفتار و عملکرد و ولایت پذیری شهیدان می توانند جامعه خود را متحول سازند.
بصیری گفت: نسل امروز اگر بیش از گذشته از عملکرد و عقلگرایی شهدا با اطلاع شوند قطعا مسیری را به دست می آورند که آنان را زودتر به مقصود می رساند.
رئیس بسیج رسانه تاکید کرد: شهدا ستارگانی هستند که نور آنها برای هر کدام از ما یک مسیر راه برای رسیدن به حقانیت و معبود است.
اجتمام * 1095* 3063

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی مدافعان حرم ما و شهدا شهید حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند

ماموستا داود جاوید سین‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به آیه 194 سوره مبارکه بقره اظهار داشت: بر اساس این آیه شریفه، اگر کسی به حریم دیگری تجاوز کند دیگری نیز می‌تواند در مقام دفاع و گرفتن حق خود، مقابله به مثل کند.

وی تصریح کرد: براساس کنوانسیون 1961 سفارتخانه‌ها و اماکن دیپلماتیک یک سرزمین در مقابل هرگونه تعرض و تجاوز مصونیت دارند و این مصونیت مورد پذیرش بین‌المللی است و هر گونه تجاوز به حریم سفارتخانه یک سرزمین که بخشی از سرزمین و حریم امنیتی آن کشور است در صورتی که مورد تجاوز به ویژه نظامی قرار گیرد براساس مقررات بین‌المللی، آن کشور از دفاع مشروع برخوردار است.

رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق آذربایجان‌غربی گفت: رژیم سفاک، کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی در 13 فروردین امسال طی حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق هفت نفر از مستشاران پرافتخار و پرصلابت نظامی ایران را به درجه رفیع شهادت رساند و بنابراین در یک اقدام تلافی‌جویانه، نیروهای پرافتخار مسلح کشورمان ایران در حمله موشکی و پهبادی به اهداف نظامی این رژیم جعلی حمله کرده و پوزه آنها را به خاک مالیدند.

وی خاطرنشان کرد: امید است این انتقام سخت زمینه‌ساز نابودی هر چه زودتر رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی را فراهم کرده و مرهمی بر رنج‌ها و دردهای ملت مظلوم غزه و فلسطین باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • وداع باشکوه دزفولی‌ها با پیکر شهید غلامعلی عشیری لیوسی
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشییع شدند
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • وداع دزفولی‌ها با شهید عشیری لیوسی/ پایان فراق پس از ۴۲ سال
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان