Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:57:45 GMT

خریداری گندم فقط به نام خود کشاورز

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۳۲۸۹

خریداری گندم فقط به نام خود کشاورز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ لطیف رستاد مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه سه کشور بیان کرد: با توجه به راه اندازی سامانه خرید گندم، مراکز خرید تضمینی این محصول، گندم را فقط به نام خود کشاورز خریداری می‌کنند.

وی تصریح کرد: بر خلاف سال‌های گذشته که گندم بوسیله افراد مختلف به مراکز خرید تحویل داده می‌شد، امسال با توجه به ایجاد فعالیت سامانه خرید، گندم خریداری شده فقط به نام کشاورز ثبت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستاد ادامه داد: این سامانه یک سامانه تلفیقی بین جهاد کشاورزی و شرکت غله است که اطلاعات تمام کشاورزان در آن ثبت شده و چنانچه در زمان خرید گندم نام فرد تحویل دهنده در سامانه وجود نداشته باشد گندم از او تحویل گرفته نمی‌شود.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه سه کشور با بیان اینکه برخی از کشاورزان به دلیل بدهی خود به بانک برای جلوگیری برداشت پول گندم از حسابشان بوسیله بانک، گندم را به نام دیگر اعضای خانواده به مراکز خرید تحویل می‌دهند، افزود: بر اساس اعلام شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه سه کشور به بانک‌ها و دستورالعمل خرید، بانک‌ها به هیچ وجه از پول فروش گندم به جای طلبی که از کشاورز دارند برداشت نمی‌کنند تا کشاورزان با خیالی آسوده محصول گندم خود را به نام خود به مراکز خرید گندم تحویل دهد.
انتهای پیام /ت

صحبت‌های مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه سه کشور در خصوص خریداری گندم با نام خود کشاورز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،مدیر سازمان تعاون روستایی فارس گفت: تا کنون حدود ۶۰ هزار تن گندم از شهرستان‌های جنوبی فارس خریداری شده و تا پایان برداشت گندم مراکز خرید تضمینی شبکه تعاونی‌های روستایی و تولید فعال خواهند بود.
سیدکاظم موسوی افزود: زیر ساخت‌های لازم در ۱۰۰ مرکز تعاون روستایی به منظور تحویل و خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان ایجاد شده است.
او گفت : نرخ خرید تضمینی گندم معمولی بر اساس تصمیم شورای سیاست گذاری برای سال زراعی جاری ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و برای گندم دوروم ۱۸ هزار تومان تعیین شده است.
مدیر سازمان تعاون روستایی فارس گفت: پارسال ۶۱۸هزار تن گندم از کشاورزان استان با نرخ تضمینی ۱۵هزار تومان خریداری شده است.

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان