Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@20:14:47 GMT

تکذیب گروکشی نوزاد در بیمارستان کمالی کرج

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۳۴۵۵

تکذیب گروکشی نوزاد در بیمارستان کمالی کرج

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز درباره اخبار منتشر شده مبنی بر «گروکشی نوزاد متولد شده در بیمارستان کمالی کرج» توضیحاتی را ارائه کرد.

دکتر حمید درفشی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره خبری مبنی بر گروکشی نوزاد متولد شده در بیمارستان کمالی به دلیل عدم توان مالی خانواده، گفت: مادر بارداری در مورخ 27 فروردین با علائم درد شدید به بیمارستان مراجعه می‌کند که پس از معاینه سریعا به اتاق زایمان منتقل و نوزاد متولد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مادر تا مورخ یکم اردیبهشت در بیمارستان بستری بود اما نوزاد به دلیل ابتلا به زردی از بیمارستان ترخیص نشد و تحت درمان قرار گرفت. همراه بیمار (برادر مادرباردار) پس از زایمان به بیمارستان مراجعه می‌کند و از آنجایی که خواهرش تحت پوشش بیمه نبود، کادر درمان به وی توضیحات لازم در خصوص تشکیل پرونده بیمه را ارائه می‌کنند اما وی از این کار امتناع می‌کند این در حالی است که در بیمارستان کمالی اگر فردی تحت پوشش بیمه باشد، تمام خدمات مربوط به زایمان طبیعی رایگان ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز همچنین موضوع عدم پذیرش مادر نوزاد و برادر وی برای تشکیل پرونده بیمه سلامت را مبهم دانست و گفت: به نظر می‌رسد اشکالی در اینها وجود دارد که نمی‌خواهند بیمه شوند و حتی مایل به گرفتن گواهی ولادت نوزاد هم نیستند.

درفشی ادامه داد: نوزاد متولد شده به زردی مبتلا است و از رو از زمان تولد تحت درمان قرار دارد که به تازگی زردی وی کنترل شده و احتمال دارد ظرف یک الی 2 روز آینده از بیمارستان ترخیص شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البزر تصریح کرد: علاوه بر بیماری نوزاد، مادر نیز در ارائه مدارک پدر برای صدور گواهینامه ولادت تاخیر داشت؛ البته به تازگی صیغه‌نامه‌ای را به بیمارستان ارائه کرده است و مدعی شده که پدر نوزاد در زندان به سر‌می‌برد.

درفشی با توجه به اخبار کذبی که در فضای مجازی منتشر شده است، خاطرنشان کرد: اگر قصد بیمارستان گروکشی بود مادر را از بیمارستان ترخیص نمی‌کرد و همچنین در این مدت پیگیری‌های لازم را در خصوص ارائه اسناد هویتی پدر انجام نمی‌داد؛ در صورتی‌که مشکل زردی نوزاد بوده است و موضوع ربطی به گروکشی یا مسائل مالی ندارد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد