Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@01:00:27 GMT

برخورد با بدحجابی به نفع جامعه است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۳۶۵۷

برخورد با بدحجابی به نفع جامعه است

به گزارش پارس نیوز، 

فرمانده نیروی انتظامی گفت: دشمن با ایجاد ناهنجاری‌های فرهنگی، به دنبال ترویج بی‌حجابی و نوعی وادادگی فرهنگی است که نیاز به طراحی و برنامه‌ریزی منسجم دارد.

 جمعی از اعضای کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی عصر امروز (دوشنبه) مهمان فرمانده ناجا بودند.

در این دیدار علاالدین بروجردی گفت: برخورد با بدحجابی به نفع جامعه است؛ چرا که ناامنی بیشتر در کمین افرادی است که با پوشش نامناسب در جامعه ظاهر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن با ایجاد ناهنجاری‌های فرهنگی، به دنبال ترویج بی‌حجابی و نوعی وادادگی فرهنگی است که نیاز به طراحی و برنامه‌ریزی منسجم دارد. 

در ادامه این دیدار سردار حسین اشتری فرمانده ناجا تصریح کرد: پلیس همواره در خط مقدم جبهه مبارزه با ناهنجاری‌هاست و باید طبق قانون، ماموریت خود را به انجام رساند. 

سردار اشتری در این دیدار تصریح کرد: ناجا از کارکنان خدوم و متعهدی که بر مبنای قانون، ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند، حمایت کرده و می‌کنیم. 

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: از ملت ایران می‌خواهم قدردان زحمات و از خودگذشتگی‌های پلیس باشند و به مأموران قانون احترام بگذارند و بدانند همیشه اجرای قانون، مقدم بر هر چیز استضمن اینکه لزوم هم اندیشی و تعامل بیشتر بین پلیس و مجلس برای رفع کاستی ها و مشکلات بسیار مهم است. 

وی گفت: فضای آرام جامعه به گونه‌ای است که افراد با عقاید مختلف، می‌توانند آزادانه در چارچوب قانون و امنیت کامل اعتراض کنند؛ در حالی که اگر دشمن از مرزها گذشته و به کوچه و پس کوچه‌های شهرها نفوذ کرده بود، مجالی برای هیچ نوع اعتراضی نبود. 

در ادامه این دیدار اعضای کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از پلیس برای اجرای قانون در همه عرصه‌ها تاکید کردند هر گونه تعرض به پلیس، در همه جای دنیا جرم محسوب می‌شود و مجازات در پی دارد این در حالی است که ناجا مظلومانه و صبورانه در بحران‌های اجتماعی از امنیت دفاع می‌کند. 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی پوشش ملت ایران قانون مشکلات سیاست خارجی امنیت ملی شورای اسلامی جرم بدحجابی جامعه پارس کمیسیون امنیت سردار اشتری پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر جدی به وزیر کشور بر سر برخوردهای غیرمتعارف گشت ارشاد /به استناد کدام قانون ماموران با این شیوه با بانوان برخورد می کنند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها ادامه داد، در جدیدترین واکنش به این تصمیم وزارت کشور، جلال محمودزاده نماینده مهاباد و منتقد مجلس یازدهم، در خصوص موضوع گشت ارشاد و حجاب بان ها، در یادداشتی خطاب به وزیر کشور که انتخاب منتشر کرده، نوشت:

اخیراً شاهد برخوردهای غیرمتعارف و غیرقانونی افرادی تحت عنوان حجاب‌بان یا گشت ارشاد در قالب طرح نور با بانوان و دختران دانشجو در سطح کشور هستیم که این امر باعث درگیری‌هایی بین مامورین گشت امنیت اخلاقی با بانوان در خیابان‌ها گردیده است.

متاسفانه این برخوردها با ادعای اجرای قانون صورت می‌گیرد این در حالیست که قانون عفاف و حجاب که بدلیل داشتن ایرادات قانونی، شکلی و شرعی بارها توسط شورای نگهبان مورد ایراد قرار گرفته و هنوز هم نهایی نشده است لذا جناب وزیر سوال اینجاست که به استناد کدام قانون مامورین به خودشان اجازه می‌دهند که با این شیوه با بانوان برخورد کنند؟

جنابعالی به عنوان متولی امنیت کشور باید مجری قوانین باشید نه اینکه اجازه دهید بر خلاف ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی بانوان را با قهر و تهدید سوار بر خودروهای گشت نمایند!

تا کی می‌خواهید به این شیوه نادرست برخورد با مقوله حجاب ادامه دهید؟

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897870

دیگر خبرها

  • شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • شکایت فرماندهِ فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • تذکر به وزیر کشور؛ استناد «طرح نور» کدام قانون است؟ +سند
  • بی‌حجابی؛ از عادی‌سازی در سینمای خانگی تا برخورد در خیابان!
  • تذکر جدی به وزیر کشور بر سر برخوردهای غیرمتعارف گشت ارشاد /به استناد کدام قانون ماموران با این شیوه با بانوان برخورد می کنند؟
  • تذکر شدید یک نماینده مجلس به وزیر کشور درباره گشت ارشاد