Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، با اشاره به دستگیری سعید مرتضوی اظهار داشت: این‌ اقدام قوه قضائیه، اتفاق امیدوارکننده‌ای است.   نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ظاهرا برخی افراد چشم مثبت‌بین‌شان کور شده است و صرفاً نکات منفی را می‌بینند، به همین دلیل هر نکته مثبتی می‌بینند را منفی تلقی می‌کنند، اما بنده، چون در پرونده مرتضوی در جریان موضوعات بودم واقعاً به چشم خود دیدم  که قوه قضائیه الحق و الانصاف بسیار قاطع ،مستقل و بدون ملاحظه همکاری‌های لازم در این زمینه را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دستگیری و تحویل سعید مرتضوی به بازداشتگاه اوین را یک اقدام مثبت می‌بینم. اگر  دولت‌ها در کشور اینگونه عمل می‌کردند و خط قرمز نمی‌گذاشتند شاید امروزه شاهد برخی اتفاقات دردآور نبودیم. اخیرا می‌بینیم افرادی که  به‌عنوان جاسوس مورد تعقیب قرار می‌گیرند همچنان  در جایگاه‌های رسمی نظام، مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند.
سروری افزود: در پرونده آقای کاووس سیدامامی نیز برخورد و قاطعیت قوه قضائیه را شاهد بودیم. او با شبکه‌های جاسوسی دشمن ارتباط داشته و این موضوع، اثبات شده بود اما متأسفانه افرادی در برخی جایگاه‌ها بودند که از این جاسوس حمایت کردند.
وی عنوان کرد: متاسفانه بعضا دیده می‌شود برخی قصد دارند با تیره و تار کردن فضا اجازه ندهند، شفافیت به‌وجود بیاید و به شکلی دائماً به دیوار اعتماد مردم لگد می‌زنند. لذا هر آن که مردم احساس می‌کنند، افراد متخلف در سیستم قضایی مورد پیگیری قرار می‌گیرند، تلاش می‌کند این نگاه در چشم مردم به‌وجود نیاید و همچنان در فضای بی‌اعتمادی و ناامیدی می‌دمند.
دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تأکید کرد: عملکرد قوه قضائیه در دستگیری سعید مرتضوی اقدام مبارکی است.

منبع: میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در مراسم افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تأمین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تأمین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

وی ابتدا از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه بازدید و سپس در مراسم افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند شرکت کرد.

کد خبر 6088963

دیگر خبرها

  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • رییس سازمان سنجش : برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: برخی ابزار‌های جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند/ داوطلبان کانال‌های تقلب را ترک کنند
  • برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند/ داوطلبان کانال‌های تقلب را ترک کنند
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • پست معنادار و پیش‌بینی سعید حجاریان با تداوم دولت سیزده
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • رئیسی مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرد