Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:17:48 GMT

کاشان| موسسه امیرالمومنین (ع) کاشان موسسه برتر کشور شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۳۶۷۷

کاشان| موسسه امیرالمومنین (ع) کاشان موسسه برتر کشور شد

درهمایش تکریم از برگزیدگان شانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت کشور که دوم اردیبهشت۹۷ همزمان با سی وپنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم درمصلی امام خمینی(ره) تهران ، موسسه امیرالمومنین (ع) کاشان برای پنجمین سال پیاپی موسسه برتر کشور معرفی شد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ استانها کاشان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، صبح امروز حجت الاسلام حسن زاده در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از تثبیت موفقیت موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان درکسب جایگاه« موسسه برترکشور» در5 سال اخیر اظهار داشت : این موسسه  به دلیل حضور موفق در آزمون‌های سراسری سال 96 درحوزه آموزش قرآن،نهج البلاغه وصحیفه سجادیه  «موسسه برگزیده  وبرتر کشور سال96» شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در سومین روز از سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن و حفظ قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران مراسم موسسه امیرالمومنین ع کاشان به عنوان «موسسه برتر درکشور انتخاب شد درهمایش تکریم از برگزیدگان شانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت کشور که دوم اردیبهشت97  همزمان با سی وپنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم درمصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد ؛ موسسه امیرالمومنین (ع) کاشان برای پنجمین سال پیاپی به عنوان موسسه برتر کشورمعرفی و با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.

حسن زاده با ابراز خرسندی از تثبیت موفقیت موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان درکسب جایگاه« موسسه برترکشور» در5 سال اخیرگفت: این موسسه  به دلیل حضور موفق در آزمونهای سراسری سال 96 درحوزه آموزش قرآن،نهج البلاغه وصحیفه سجادیه  «موسسه برگزیده  وبرتر کشور سال96» شد.

ظسن زاده یادآدورشد: موسسه امیرالمومنین (ع) کاشان در4 دوره قبل این آزمون‌ها در مهرماه93 و اردیبهشت وآبان ماه94 ،آبان سال 1395 نیزبه عنوان «موسسه برتر درکشور » معرفی وتجلیل شده بود.

وی افزود: همچنین در مرداد ماه سال92 و در مراسم اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و در آیین تکریم از خادمان نهج البلاغه نیز، این موسسه درحوزه آموزش نهج البلاغه از بین 2000 موسسه قرآنی به عنوان موسسه «برگزیده و برتر کشور» معرفی و از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیرعامل موسسه امیرالمومنین ع کاشان  گفت: در آزمون اسفندماه 96 که در بیش از 400 شهرکشور برگزار شد، بیش از 240 هزار دانش آموز، دانشجو و اقشار گوناگون در 27 رشته حفظ و مفاهیم قرآن ، نهج البلاغه وصحیفه سجادیه باهم رقابت کردند که نتیجه دلنشینی داشت و گفتمان قرآنی شایسته‌ای در مراکز قرآنی رقم خورد. . این مراسم با حضور حجت الاسلام حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، عبدالهادی فقهی زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی، حجت الاسلام علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، حمید صابرفرزام، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان و مدیر مسئول خبرگزاری ایکنا و دیگر مسئولان و پیشکسوتان قرآنی کشورمان و قراء و حفاظ دیگر کشورها همراه بود.

انتهای پیام/ ت

R7845/P1336/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، حجت‌الاسلام رستمی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های سازمان تبلیغات اسلامی نشر برنامه‌های قرآنی و دینی در جامعه است، گفت: در این زمینه مؤسسات و خانه‌های قرآنی با مجوز این نهاد در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند.

او با اشاره به فعالیت مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان ملایر افزود: علاوه بر این مؤسسات و خانه‌های قرآنی جلسات خانگی قرآن نیز در این شهرستان فعال است.

رئیس تبلیغات اسلامی ملایر به برگزاری بیش از ۱۳۰ محفل و کرسی تلاوت قرآن در دو سال اخیر در سطح مساجد شهرستان اشاره و تأکید کرد: این برنامه‌های قرآنی همچنین با همکاری آموزش و پرورش به شکل کرسی‌های تلاوت هفتگی در مدارس برگزار می‌شود.

او گفت: همچنین کرسی‌های تلاوت قرآن کریم با عنوان طرح شهید محمودی نیر از سوی آموزش و پرورش و دارالقرآن در مساجد شهری و روستایی در حال برگزاری است و با استقبال خوبی نیز همراه بوده است.

رستمی تصریح کرد: قرار است برای روستا‌های بدون خانه قرآن یک رابط آقا و یک رابط خانم برای آموزش‌های تکمیلی معرفی شود که برای برخی روستا‌ها معرفی انجام شده است.

دیگر خبرها

  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • دیدگاه‌های متعدد در اسلامی‌سازی علوم انسانی بررسی شد
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر