Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:59:58 GMT

وعده دولت برای اتمام پروژه متروی تبریز

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۳۷۶۰

وعده دولت برای اتمام پروژه متروی تبریز

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ واعظی رییس دفتر رییس جمهوری در جمع خبرنگاران در تبریز، ابراز امیدواری کرد که عملیات اجرایی قطار شهری تبریز به عنوان یک طرح عمرانی زیربنایی و مفید به حال مردم با قوت تمام پیش رود.

وی افزود: شخص رییس جمهوری و اعضای هیات دولت همواره به آذربایجان شرقی نظر ویژه‌ای دارند و دکتر روحانی توجه جدی به توسعه استان و معیشت مردم آن دارد تا برنامه‌های توسعه، عمران و آبادانی این استان در شان مردم فهیم آن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دفتر رییس جمهوری یادآور شد: در جریان سفر رییس جمهوری به آذربایجان شرقی طرح‌های جدیدی در استان افتتاح می‌شود که بودجه چشمگیری برای اجرای آن‌ها اختصاص یافته و هزینه شده است.

وی تاکید کرد: تا زمانی که فداکاری و ایثارگری باشد، می‌توان همه مشکلات را پشت سر گذاشت.

وی گفت: امیدواریم نظام ما به پاس خون شهدا و ایثارگری رزمندگان بتواند همه توطئه‌های داخلی و خارجی را برطرف کند.

عملیات اجرایی قطار شهری تبریز از حدود ۱۵ سال قبل آغاز شده و در زمان حاضر ۱۲ کیلومتر از مسیر ۱۸ کیلومتری خط اول آن با صرف یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال بهره برداری است.

برای افتتاح ۶ کیلومتر باقی مانده خط اول قطار شهری تبریز نیز ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و امید می‌رود این بخش نیز با تزریق به موقع اعتبارات از سوی دولت و شهرداری تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

برای اجرای خط دوم قطار شهری تبریز نیز تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و این خط نیز ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

 

انتهای پیام/ش

هزینه ۵۰۰ میلیارد تومان برای  اجرای خط دوم قطار شهری تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان اشنویه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته معلم از کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان این شهرستان خبر داد.

سید علی ترابی افزود:  طرح احداث سالن چند منظوره ورزشی روستای سنگان از محل اعتبارات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان بوده که برای اجرای آن در مجموع سه میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

ترابی اظهارکرد: بزودی این طرح با حضور مردم و مسئولان و ورزشکاران کلنگ زنی و عملیات اجرایی  آن آغاز خواهد شد.

وی، کلنگ‌زنی گاز رسانی روستاهای ذمه و آلکاباد و جشن پایانی آن با اتمام این دو روستا، پیگیری تسریع در عملیات تصفیه خانه فاضلاب شهری،  احداث ۵۵ کلاس درس در شهرستان، اجرای طرحهای عمران شهری شهرداریها، موفقیت طرحهای مخابرات در سطح استان ،اتمام طرحهای راهداری با پایان راه روستاهای مندان و پولیه، اجرای طرحهای تأمین آب آشامیدنی روستاها و برگزاری باشکوه  جشنواره گیلاس را برخی از اقدامات صورت گرفته و درحال اجرا و پیگیری عنوان کرد.

فرماندار شهرستان اشنویه، همچنین با قدردانی از زحمات مدیر و مجموعه کارکنان و معلمان شهرستان در امر تعلیم و تربیت و نیز تشکر از تلاش اصحاب رسانه اظهار امیدواری کرد با تعامل و همدلی مردم و مسئولان شهرستان، گامهای مؤثر و اساسی برای توسعه شهرستان برداشته شود.

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • ◄ خط 4 متروی مشهد به شهرک مهرگان نمی رسد؟
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها