Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@13:53:03 GMT

اختتاميه جشنواره دانش آموزي نوجوان سالم در یزد+ فیلم

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۳۹۲۰

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگز اری صدا وسیما مرکز یزد , مدير کل آموزش و پرورش استان يزد در اين مراسم به محورهاي جشنواره دانش آموزي نوجوان سالم اشاره کرد وگفت:  اين جشنواره در محورهاي پيشگيري از گرايش به دخانيات ، پيشگيري از گرايش به سوي مصرف مواد و پيشگيري از گرايش به خشونت و در بخش‌هاي ايده پردازي، مقاله، نقاشي، نرم افزار چند رسانه‌اي ، روزنامه ديواري، عکس، فيلم کوتاه و تئاتر و نمايش برگزار می شود   که تا کنون آثار بسيار خوبي به دبيرخانه جشنواره ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 دانا فر با اشاره به موضوعات پنجمين جشنواره ابتکارات و خلاقيت‌هاي پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي اشاره و تصريح کرد: محصولات و منابع کمک آموزشي و پروژه‌هاي ابتکاري، پيشگيري از گرايش به مصرف دخانيات، پيشگيري از گرايش به سوء مصرف مواد مخدر و پيشگيري از گرايش به خشونت با موضوعات الگوها و فنون تدريس پيشگيري از محورهاي برگزاري پنجمين جشنواره ابتکارات و خلاقيت‌هاي پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي است.
 وی گفت: بيش از 1800اثر به دبيرخانه جشنواره ارسال شد که در آئين اختتاميه از قريب به 100نفر از شرکت کنندگان به عنوان افراد برگزيده تجليل به عمل آمد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، غلامعلی دهشیری در نشست شورای سیاست گذاری جشنواره شعر طنز عدلیه بیان داشت: دادخند، ورود دستگاه قضا است در برگزاری جشنواره طنزی که مسیری را برای اتفاقات فرهنگی در عرصه‌ی ملی به روز قوه قضاییه باز کرده است.

این مقام قضایی، طنز را یکی از زیباترین و موثرترین قالب‌های انتقال پیام دانست و اظهار داشت: شکوفایی استعداد‌های ادبی در حوزه شعر و ادب، تولید محتوا و تولید آثاری ماندگار با موضوع عدلیه علاوه بر انتقال پیام در اطلاع رسانی از جرائم و آسیب‌های اجتماعی می‌تواند در زمینه پیشگیری از وقوع جرم نیز اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: تبیین سختی‌ها و دغدغه مندی‌های دستگاه قضا و همچنین بیان آسیب‌های اجتماعی و راهکار‌های پیشگیری از آن، با استفاده از بهره گیری از ظرفیت شعر طنز یکی از اصلی‌ترین هدف‌های این جشنواره است.

دهشیری افزود: این جشنواره و سایر برنامه‌های اجتماعی دستگاه قضایی، در اجرای سند تحول قوه قضاییه و اجتماعی کردن این قوه و افزایش سرمایه اجتماعی دستگاه قضا صورت می‌گیرد.

گفتنی است اولین دوره جشنواره شعر طنز عدلیه (دادخند) از ابتکارات دادگستری استان یزد در سال ۱۴۰۱ بود که با ارسال ۱۲۴ اثر از ۲۲ استان کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی