Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@14:03:59 GMT

روحانیون در تقويت حمايت از کالاي ايرانی گفتمان‌سازي

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۳۹۳۴

روحانیون در تقويت حمايت از کالاي ايرانی گفتمان‌سازي

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي مازندران، حجت‌الاسلام ناصرشکريان اميري، پيش از ظهر امروز در اولين کارگاه آموزشي روحانيون مستقر در مجتمع قرآني شهداي چاکسرمحمودآباد ضمن عرض تبريک اعياد نيمه شعبان و با اشاره به نقش مبلغين و روحانيون در تحقق شعار سال اظهار کرد: اصلي‌ترين برنامه در تحقق شعار سال مقام معظم رهبري (حمايت از کالاي ايراني ) فرهنگ‌سازي و ايجاد يک گفتمان عمومي و ملي در سطح جامعه است که روحانيون و مبلغين بايد در راستاي تقويت و حمايت از کالاي ايراني گفتمان سازي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به نقش‌آفريني و اثرگذاري علما و روحانيون در بخش‌هاي مختلف فرهنگي، سياسي و اجتماعي در سطح جامعه، افزود: حمايت از کالاي ايراني و تحقق شعار سال نيازمند يک فرهنگ عمومي در سطح جامعه است و بايد به يک گفتمان عمومي تبديل شود.


استاد حوزه علميه و دانشگاه‌هاي مازندران در اولين کارگاه تخصصي و آموزشي روحانيون مستقر در چاکسر محمودآباد، تصريح کرد: دشمنان ايران اسلامي به نفوذ انقلاب اسلامي در منطقه و حتي در جهان اذعان کرده‌اند و امروز جمهوري اسلامي در بسياري از کشورهاي حوزه خليج فارس و منطقه به عنوان يک کشور اثرگذار و مهم شناخته شده است و بسياري از همسايگان ايران اسلامي که در سال‌هاي اخير دچار بحران‌هاي ساختگي غرب و به ويژه فتنه انگيزي ايالات متحده شده‌اند که نمونه آن را در کشور سوريه،  عراق و افغانستان و ....... ديده‌ايم از اين نقش پررنگ ايران اسلامي در مبارزه با شبکه‌هاي مختلف تروريستي تقدير و تجليل مي‌کنند و اين به برکت مجاهدت ها و جانفشاني هاي رزمندگان غيور ايران اسلامي است که بايد قدر اين مجاهدت ها را دانست.
حجت الاسلام ناصرشکريان ضمن اشاره به نفوذ قدرتمند ايران اسلامي در سال‌هاي گذشته، تاکيد کرد: امروز تمام اهداف دشمنان ايران اسلامي در حوزه اقتصاد است و با اين ترفند مي خواهند جمهوري اسلامي را ناکارآمد جلوه دهند که به لطف خدا در اين نقشه شوم هم شکست خواهند خورد و حمايت از کالاي ايراني در راستاي مقابله با اين نقشه دشمن طراحي و برنامه ريزي گرديده است.
مديرکل تبليغات اسلامي در ادامه رسالت اصلي مبلغان ديني را ترويج معارف قرآن کريم و اهل بيت (ع) دانست و خاطرنشان کرد: مبلّغ روحانی در مسجد محل تبلیغ خود شایسته هست در طول هرهفته به قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و نیز فرهنگ مهدویت به بیان مطالب و موارد تبلیغی بپردازد و مسئله مهدويت در ماه شعبان هم حائز اهميت است و بايد بيشتر مورد توجه و تاکيد قرار گيرد.در ادامه اين کارگاه آموزشي حجت‌الاسلام زين العابدين روحاني‌نيا معاون فرهنگی سازمان تبليغات اسلامي مازندران، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: دانش‌افزایی و سواد رسانه‌ای در سرلوحه اقدامات تبلیغی و فرهنگی روحانیون باشد. وي در ادامه افزود: انقلابی ماندن مساجد و روحانیون مساجد، انتظار همیشگی ماست.
معاون فرهنگی سازمان تبليغات اسلامي در پايان تاکيد کرد: گنجینه عمیق کتاب صحیفه سجادیه امام زین‌العابدین(ع)، منبع عظیم معارف و آموزه‌های دیانت و سیاست است و بايد عمق آموزه‌هاي اين کتاب ارزشمند براي جوانان و نوجوانان تبيين شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل

سفیر ایران از آزادی پنج صیاد ایرانی بازداشت شده در کشور «سیشل» و بازگشت آنها به کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا، بنا بر اعلام حسن علی بخشی سفیر اکردیته جمهوری اسلامی ایران در سیشل، پنج صیاد بلوچ بازداشتی در این کشور آفریقایی آزاد شدند.

سفیر ایران افزود: با پیگیری همه جانبه سفارت، این پنج نفر که سرنشین یک لنچ ماهیگیری بوده‌اند و در دی‌ماه سال گذشته به جرم ورود غیرقانونی به آبهای سیشل دستگیر شدند، آزاد شده و فردا از طریق خطوط شرکت هواپیمایی قطر به میهن اسلامی باز می‌گردند.

سیشل با نام رسمی جمهوری سیشل، کشور جزیره‌ای در خاور قارهٔ آفریقاست که در درون آب‌های اقیانوس هند جای گرفته‌است. سیشل، کوچک‌ترین کشور قاره آفریقا است که پایتخت آن ویکتوریا است.

این کشور، تنها کشور آفریقایی دارای شاخص توسعه انسانی با درجهٔ بسیار بالا می‌باشد. سیشل از مجمع‌الجزایری شامل ۱۱۵ جزیره تشکیل شده‌است که در حدود ۱۵۰۰ کیلومتری قاره آفریقا واقع شده‌اند.

این جزایر در شمال ماداگاسکار قرار گرفته‌اند. سیشل با ۱۰۰٬۰۹۲ نفر جمعیت، یکی از کمترین جمعیت‌ها را در میان کشورهای آفریقا دارد./ ویکیپدیا

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه 
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در سیشل
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از سیشل
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در کشور سیشل
  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد