Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-05@02:26:43 GMT

رکوردهای دوومیدانی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۴۲۲۳

رکوردهای دوومیدانی اعلام شد

به گزارش پارس نیوز، 

مجید کیهانی عصر دوشنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت دوومیدانی لرستان در سخنانی با اشاره به مسابقات دوومیدانی «جاکارتا» اظهار داشت: برای این بازی‌ها در سازمان تیم‌های ملی رکوردهایی را اعلام کرده‌ایم.

وی بیان داشت: این رکوردها به‌عنوان ورودی بازی‌های آسیایی «جاکارتا» اعلام‌شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون دوومیدانی با تأکید بر اینکه هر ورزشکاری که موفق شود رکوردهای  ورودی بازی‌های آسیایی «جاکارتا» را به دست آورد به‌طورقطع به این بازی‌ها اعزام می‌شود گفت: البته نظر نهایی را در این رابطه سازمان تیم های ملی اعلام می‌کند.

کیهانی در ادامه سخنان خود بابیان اینکه ما در این رابطه محدودیتی نداریم و معیار نیز کاملاً مشخص است گفت: رکوردهای ورودی هفته گذشته روی سایت فدراسیون دوومیدانی قرارگرفته است.

وی ادامه داد: هر ورزشکاری در مواد مختلف دوومیدانی از هر نقطه‌ای از کشور تا اواخر خردادماه بتواند به رکوردهای اعلام‌شده برسد به عضویت تیم ملی برای بازی‌های «جاکارتا» درخواهد آمد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی بابیان اینکه رکوردهای ورودی معیارهایی هستند که از موفقیت در مسابقات بین‌المللی به دست می‌آیند افزود: قرار نیست که همه ورزشکاران به آن رکوردها ورودی دست پیدا کنند.

کیهانی با تأکید بر اینکه برای اعلام رکوردها تمام پیش‌بینی‌ها و جوانب را در نظر گرفته‌ایم بیان داشت: قطعاً کسی که به این رکوردها دست پیدا کند به بازی‌ها اعزام می‌شود.

وی بابیان اینکه باید سطح دوومیدانی آسیای دیده شود و همچنین چگونگی رسیدن به مدال را در بازی‌های آسیایی ببینیم و با دوومیدانی کشور مقایسه کنیم گفت: آنجایی که نقطه قوت بوده به رکوردها نزدیک می‌شود و به بازی‌ها اعزام می‌شود و بنابراین رکوردها معیار خوبی است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره شانس دوومیدانی کشور برای کسب مدال در مسابقات «جاکارتا» گفت: این امر را بارها اعلام کرده‌ام و در این مسابقات سه مدال طلا، نقره و برنز را کسب خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزبانی لرستان برای مسابقات بین‌المللی دوومیدانی دهه فجر نیز بیان داشت: سالنی که برای ورزش دوومیدانی در لرستان در آستانه افتتاح است با کمک وزارت ورزش و جوانان، شرکت توسعه و تجهیز و همچنین پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نواقصی دارد که کارشناس فدراسیون دوومیدانی از این سالن بازدید می‌کند و آن‌ها را برطرف می‌کنیم.

کیهانی تأکید کرد: من نیز موافق هستم که این سالن یکی از سالن‌های مدرن دوومیدانی بوده و به‌طور حتم اگر بقیه شرایط نیز فراهم شود میزبانی را به لرستان خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دوومیدانی تیم های ملی تیم ملی دهه فجر وزارت ورزش مدیرکل ورزش و جوانان تیم ملی دوومیدانی ورزشی رکورد پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد

با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی؛ با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران نسبت به چند نکته آئین نامه‌ای انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران

بر همین اساس، پس از حضور اعضا و انجام رای‌گیری در نهایت نتایج ذیل حاصل شد:

حسین رسولی (رئیس کمیسیون ورزشکاران)

1- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
2- حسین رسولی (نماینده حاضر در مجمع)
3- سبحان احمدی (نماینده حاضر در مجمع)
4- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
5- مریم کاظمی (نماینده حاضر در مجمع)
6- حمیده اسماعیل‌نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها
  • رونالدو رکوردها را در عربستان رنده می‌کند!
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • دوومیدانی بین المللی دبی؛ تفتیان به پنجمی ۱۰۰ متر بسنده کرد
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • حق‌آبۀ لرستان فدای بازی‌ سیاسی شد/ کشاورزان ‌مهاجرت کرده‌اند
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد