Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:34:13 GMT

تصفیه‌خانه روستای ارزانفود آماده بهره‌برداری است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۴۵۳۸

تصفیه‌خانه روستای ارزانفود آماده بهره‌برداری است

همدان - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: تصفیه خانه روستای ارزانفود با صرف اعتبار ۲۵ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خجسته عصر دوشنبه در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی و اهالی روستای ارزانفود و یلفان حاضر شد و از تاسیسات آبرسانی و شبکه های آب شرب روستای ارزانفود و یلفان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر خجسته با اشاره به قانون توسعه و بهینه سازی آب شرب شهری و روستایی که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، گفت: تامین آب شرب روستای ارزانفود به طور جدی نیازمند ایجاد تصفیه خانه بود که با پیگیری های به عمل آمده در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی تاکید کرد: روستای ارزانفود جزو روستاهای گردشگری است و باید در آینده نزدیک طرح توسعه و ساماندهی آن تنظیم شود تا بتواند در راستای پذیرش گردشگران نقش آفرینی کند که یکی از این طرح های توسعه ای حل مشکل آب شرب و فاضلاب آن است.

نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در ادامه بازدید از روستای یلفان عنوان کرد: پساب تصفیه خانه روستای یلفان قابلیت استفاده در زمین های کشاورزان اهالی روستا را دارد و می تواند مشکلات کمبود آب در این بخش را نیز تا حدی بر طرف کند.

 امیر خجسته با اشاره بر لزوم ساخت تصفیه خانه یلفان عنوان کرد: طبق برنامه زمانبندی ساخت این مجموعه تا پایان شهریور ماه به پایان می رسد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این دانش آموزان دانش آموزان در قالب یک تور علمی، از تصفیه خانه آب شهر ارومیه بازدید و با روند و مراحل تصفیه آب شرب آشنا شدند.   این بازدید در راستای فعالیت‌های آموزشی و با هدف آشنایی دانش آموزان از تأسیسات و فرآیند تصفیه آب انجام شد.   در این بازدید کارشناسان تصفیه خانه آب ارومیه چگونگی روند تصفیه آب مصرفی را برای دانش آموزان شرح دادند.

دیگر خبرها

  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس