Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فجر شهید سپاسی با شکست مقابل تیم نساجی مازندران از صعود به لیگ برتر بازماند. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در چارچوب هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال تیم فجر شهید سپاسی در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه وطنی قائمشهر مقابل تیم نساجی مازندران به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار این دو تیم با نتیجه  2 بر صفر به نفع تیم نساجی پایان یافت.

مجتبی روشنگر، محمود خمیس، مرتضی غلامعلی تبار، مجتبی ممشلی، محمود شفیعی، حسن نجفی، احمد الجبوری، میثم کریمی، سهیل رحمانی، مهرداد عبدی و محمد عباس‌زاده در ترکیب اولیه تیم نساجی حضور داشتند.

سید میلاد احمدیان، سید محمد حسینی، سید احمد حیات‌منش، حامد حیدری، سید جلال عبدی، محمدرضا زینال خیری، امین شجاعیان، بهرام احمدی، شاهین مجیدی، میلاد صفایی و بهروز هوشمند در ترکیب اولیه تیم فجر شهید سپاسی قرار داشتند.

محمد عباس‌زاده در دقیقه 7 بازی گل اول را برای تیم نساجی به ثمر رساند و همین گل زود هنگام نیز سبب غافلگیری تیم فجر شهید سپاسی شد و تلاش آنها برای جبران گل خورده در نیمه نخست نتیجه‌ای در پی نداشت.

در نیمه دوم نیز تلاش شاگردان کلانتری ثمری نداشت و در دقایق اضافه نیمه دوم این تیم نساجی بود که صاحب یک ضربه پنالتی شد و توسط سعید خردمند به گل دوم دست یافت تا با توجه به تساوی تیم خونه به خونه مقابل اکسین البرز  امیدهایش برای رسیدن به لیگ برتر پررنگ شود.

تیم فجر با این باخت به رده پنجم جدول سقوط کرد و آرزوی شیرازی‌ها برای تیم دار‌ی در لیگ برتر امسال نیز به باد رفت و این مازندرانی‌ها هستند که با دو تیم مدعی خود یک سهیمه در لیگ برتر خواهند داشت. تیم ایرانجوان بوشهر، راه آهن تهران و صبای قم نیز به لیگ دسته دوم سقوط کردند. 

انتهای پیام/ش

R41382/P1377/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، تیم چادرملوی اردکان در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی لیگ یک فوتسال کشور با نتیجه ۴-۲ بر تیم هیات فوتبال شهرستان اصفهان فائق آمد و به لیگ‌برتر فوتسال بانوان کشور صعود کرد.

شیرین صفار، زهرا قربانی، مهدیه محمدزاده و فاطمه قهرمانی گل‌های چادرملو را در این بازی به ثمر رساندند.

نماینده استان با عملکردی خیره کننده، بدون شکست و کسب ۱۳ برد پیاپی صعودش را به لیگ‌برتر جشن گرفت.

دیگر خبرها

  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است