Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید انتقال هافبک گینه ای لایپزیش به لیورپول، ارزان تر از آن چه که تصور می شد رقم بخورد.

طرفداری- به نظر می رسد مبلغ نهایی انتقال نبی کیتا به لیورپول به جایگاه لایپزیش در پایان این فصل از بوندسلیگا بستگی دارد.

به گزارش اسکای اسپورتس، نبی کیتا از 1 جولای 2018 بازیکن لیورپول خواهد بود اما هنوز مبلغی که قرمزها برای خرید این هافبک گینه ای پرداخت خواهند کرد، مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که لایپزیش موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شود، مبلغ نهایی این انتقال 59 میلیون پوند خواهد بود. اگر این باشگاه آلمانی تنها موفق به کسب سهمیه لیگ اروپا شود، مبلغ انتقال به 52.75 میلیون پوند کاهش پیدا می کند و در صورتی که آن ها در رده هفتم یا پایین تر از آن فصل را تمام کنند، مبلغ مذکور به 48 میلیون پوند کاهش می یابد.

گفتنی است لایپزیش با پذیرش شکست 5-2 برابر هوفنهایم در خانه اش، به رده ششم جدول سقوط کرد؛ دیداری که نبی کیتا در آن گلزنی کرده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ چند ماه پیش اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل نیمکت لیورپول را ترک کند. جستجو برای یافتن جانشین او توسط مدیران این باشگاه از همان زمان آغاز شد و در طول این مدت گزینه‌های متفاوتی برای هدایت این تیم مطرح شده است.

رسانه‌های انگلیسی در چند روز اخیر از اسلوت که در حال حاضر هدایت فاینورد را بر عهده دارد به عنوان گزینه اصلی جانشینی این مربی آلمانی نام برده بودند و حالا به نظر می‌رسد که مذاکرات برای نهایی کردن حضور او روی نیمکت لیورپول در آنفیلد به صورت جدی ادامه دارد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که لیورپول در ساعات پیش رو برای توافق با باشگاه فاینورد و به خدمت گرفتن سرمربی این تیم پافشاری بیشتری خواهد کرد، چرا که مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند هرچه سریع‌تر انتقال اسلوت را نهایی کنند.

این در حالی است که رسانه‌هایی مانند تلگراف هلند خبر داده‌اند که اسلوت علاقه بسیاری به قبول هدایت لیورپول دارد و هیچ مشکلی در جزئیات قرارداد شخصی او با این باشگاه وجود نخواهد داشت. او امیدوار است که مذاکرات این باشگاه با مدیران فاینورد تا ۴۸ ساعت آینده به نتیجه برسد و تکلیف حضور او در این تیم در فصل آینده مشخص شود.

رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه این مربی هلندی، پیش از این به او اطلاع داده بود که شانس او برای امضای قرارداد با باشگاه لیورپول بسیار زیاد است و همین موضوع امید او برای نهایی شدن این قرارداد در فاصله‌ای کوتاه را افزایش داده است.

دیگر خبرها

  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • اطمینان لایپزیش؛ ژاوی سیمونز یک فصل دیگر هم می‌‎ماند
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه