Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان سخنرانی خود در تجمع انتخاباتی این حزب را آغاز کرد. حزب الله لبنان با شعار انتخاباتی «دفاع می‌کنیم و می‌سازیم» وارد رقابت های انتخاباتی شده است که 13 روز دیگر در تاریخ 6 ماه می (16 اردیبهشت) برگزار می‌شود.

ایران آنلاین / نصرالله به صورت ویدیو کنفرانس برای صدها شرکت کننده در این تجمع که در مجمع سیدالشهدا در حومه جنوبی بیروت برگزار شده، سخنرانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


این سخنرانی ویژه حوزه انتخابیه «جبیل-کسروان» است که حزب الله نیز یک کاندیدا در این حوزه دارد.
583 نامزد در قالب 77 لیست در 15 حوزه انتخاباتی برای تصاحب 128 کرسی پارلمان لبنان با هم رقابت می کنند.  حزب الله 13 کاندیدا را معرفی کرده است که با کاندیداهای جنبش امل و احزاب و شخصیت های نزدیک به این دو حزب در قالب لیست های مشترک در حوزه های مختلف ائتلاف کرده اند. 

وی در ابتدای سخنان خود ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی در افغانستان با مردم این کشور ابراز همدردی کرد و گفت: اگر دست تروریست‌های داعش در لبنان نیز باز بود، هیچ گاه کسی نمی‌توانست انتخابات یا متینگی برگزار کند چرا که این تفکر گمراه با هر گونه مظاهر دموکراسی مخالف است.

 حسن نصرالله سپس بمباران یک مراسم عروسی در یمن از سوی ائتلاف سعودی را یادآور شد و به شدت محکوم کرد و همچنین در خصوص ترور دانشمند فلسطینی در مالزی نیز گفت که اسرائیل تحمل هیچ دانشمند عربی را ندارد.

رهبر مقاومت لبنان سپس سخنان انتخاباتی خود را آغاز کرد و در ابتدا در خصوص منطقه «جبیل» گفت: هنگامی که از این منطقه سخن می‌گوییم باب همزیستی اسلامی و مسیحی باز‌ میشود.ما و جنبش امل به این موضوع ایمان داریم که لبنان جز بر پایه شراکت واقعی همه گروههای مردمی نمی‌تواند روی پای خود بایستد./ فارس

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، شیخ بهایی؛ عارف زمان شناس، شیخ بهایی ومعماری جلوه های ناب ایرانی –اسلامی، شیخ بهایی؛ عالم گفت‌وگو محور، و شیخ بهایی و زبان فارسی محورهای وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز» است.

«شیخ حسن بغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان، «آیت الله محمدباقر محمدی لائینی»، نماینده ولی فقیه در مازندران، «دکتر عزیز بابایی» امام جمعه اهل سنت صادقیه، «دکتر محمدعلی آذرشب» مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، «دلال عباس» استاد دانشگاه لبنان، «شیخ محب الله منعمی» اندیشمند و عالمی هندی در این وبینار سخنرانی خواهند کرد.

این وبینار رأس ساعت 2 بعد از ظهر برگزار شده و به صورت مستقیم از طریق لینک live.taqrib.ir پخش می‌شود.


 

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»
  • روایتی از سرگذشت سید عباس موسوی + فیلم
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود