Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@20:09:02 GMT

نجات گمشده های کوه قارون استان خوزستان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۴۸۲۴

حوادث رکنا: 6 گمشده درکوه های قارون با تلاش امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایذه پیدا شدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعتی پیش ۶ فرد گم شده در کوه قارون در نزدیکی منطقه سادات حسینی دهدز توسط عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایذه در کوهستان های این منطقه پیدا شدند.
این افراد برای استفاده از منابع و گیاهان محلی به این منطقه رفته بودند که در اثر بارندگی و باد شدید، مسیر برگشت را گم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث استان خوزستان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گمشده تلگرام ایذه عکس روزنامه من داغترین ها ایران قتل فیلم دختر پدر حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور در حاشیه بازدید از روند ساخت پایگاه تخصصی امداد و نجات انجیلاق واقع در شهرستان آبیک، گفت: برای این طرح هزار میلیارد ریال اعتبار لازم است که قرار شد ۵۰ درصد آن از سوی جمعیت هلال احمر و ۵۰ درصد مابقی دیگر از سوی استانداری قزوین تامین شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۲۳۰ میلیارد ریال از سوی جمعیت هلال احمر به این طرح اختصاص داده شده و لازم است که ۲۳۰ میلیارد دیگر نیز از از سوی استانداری در اولین فرصت تامین شود.

کولیوند تاکید کرد: نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی برای دریافت اعتبارات جمعیت هلال احمر، به خصوص تکمیل پایگاه تخصصی امداد و نجات اهتمام و توجه ویژه‌ای لحاظ کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: پایگاه امداد و نجات انجیلاق علاوه بر اعتبارات مورد نیاز عمرانی خود، نیازمند اعتبارات لازم در خصوص تجهیزات و اقلام مورد نیاز مدیریت بحران است که انجام آن نیازمند هزینه بیشتری خواهد بود.

این مسئول یادآور شد: این مکان به لحاظ ترافیکی و امنیتی نیز باید بررسی شود تا شرایط خیلی بهتری نسبت به ساختمان داخل شهر قزوین داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • هلال احمر خراسان رضوی به ۳۰۹ مصدوم خدمت رسانی کرد
  • این استان‌ها بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند + جزئیات
  • انجام ۲۶۸۳ عملیات و خدمات امداد و نجات از ابتدای طرح نوروزی
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد برای تکمیل پایگاه امداد و نجات انجیلاق
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • ریزش معدن سنگ و آهک کرماک جان یک نفر را گرفت
  • ریزش معدن سنگ در قزوین جان یک‌ نفر را گرفت
  • امدادرسانی به ۲۸ حادثه در استان سمنان/ میامی رکورددار حوادث شد