Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-29@01:14:50 GMT

فرمانده ناجا: برخورد با بدحجابی به نفع جامعه است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۴۸۷۶

فرمانده ناجا: برخورد با بدحجابی به نفع جامعه است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، جمعی از اعضای کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی عصر امروز (دوشنبه) مهمان فرمانده ناجا بودند.

در این دیدار علاالدین بروجردی گفت: برخورد با بدحجابی به نفع جامعه است؛ چرا که ناامنی بیشتر در کمین افرادی است که با پوشش نامناسب در جامعه ظاهر می‌شوند.

وی افزود: دشمن با ایجاد ناهنجاری‌های فرهنگی، به دنبال ترویج بی‌حجابی و نوعی وادادگی فرهنگی است که نیاز به طراحی و برنامه‌ریزی منسجم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این دیدار سردار حسین اشتری فرمانده ناجا تصریح کرد: پلیس همواره در خط مقدم جبهه مبارزه با ناهنجاری‌هاست و باید طبق قانون، ماموریت خود را به انجام رساند.

سردار اشتری در این دیدار تصریح کرد: ناجا از کارکنان خدوم و متعهدی که بر مبنای قانون، ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند، حمایت کرده و می‌کنیم.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: از ملت ایران می‌خواهم قدردان زحمات و از خودگذشتگی‌های پلیس باشند و به مأموران قانون احترام بگذارند و بدانند همیشه اجرای قانون، مقدم بر هر چیز استضمن اینکه لزوم هم اندیشی و تعامل بیشتر بین پلیس و مجلس برای رفع کاستی ها و مشکلات بسیار مهم است.

وی گفت: فضای آرام جامعه به گونه‌ای است که افراد با عقاید مختلف، می‌توانند آزادانه در چارچوب قانون و امنیت کامل اعتراض کنند؛ در حالی که اگر دشمن از مرزها گذشته و به کوچه و پس کوچه‌های شهرها نفوذ کرده بود، مجالی برای هیچ نوع اعتراضی نبود.

در ادامه این دیدار اعضای کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از پلیس برای اجرای قانون در همه عرصه‌ها تاکید کردند هر گونه تعرض به پلیس، در همه جای دنیا جرم محسوب می‌شود و مجازات در پی دارد این در حالی است که ناجا مظلومانه و صبورانه در بحران‌های اجتماعی از امنیت دفاع می‌کند.

به اشتراک گذاری کد خبر : 3266099404314630395 برچسب‌ها : بی حجابی ناجا بدحجابی جام جم آنلاین فرمانده ناجا: برخورد با بدحجابی به نفع جامعه است لینک کوتاه : . اخبار پیشنهادی از سراسر وب

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها 20 زن، قربانی خفاش گیلان +تصاویر مراسم تشییع جنازه مادر بوش با حضور کلینتون و اوباما + تصاویر دانه های این میوه، بهتر از آسپرین است کوچک ترین فرودگاه های جهان + عکس به این بز میگن سلطان تعادل +فیلم خودرو شخصی مدیرعامل ایران خودرو چیست؟ خطرناکترین زن داعشی دستگیر شد +عکس مرگ دردناک موتورسوار زیر چرخ‌های کامیون +فیلم خواب پدر، قاتل را گرفتار کرد +عکس واریز اشتباه ۳۵ میلیارد دلار به یک حساب! لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها مقایسه بازار دلار در چهارراه استانبول و شهر استانبول بیل گردانی، آئینی برای همدلی به این بز میگن سلطان تعادل +فیلم مرگ دردناک موتورسوار زیر چرخ‌های کامیون +فیلم کلاه کاسکتی که به شما دید 360 درجه می دهد واکنش رشیدپور به انتقاد یکی از مخاطبان درباره بخش «چراغ زرد» +فیلم مرگ یک پلنگ در بهشهر + عکس روایت کمدی مهران غفوریان از سانسورهای صدا و سیما اردبیل باز هم برفی شد + عکس سپاه قدرت موشکی مسلط است/ برخی انتظار دارند سپاه به پادگان برگردد و کفش‌های خود را واکس بزند آخرین مطالب همه سایت 19:43 فرمانده ناجا: برخورد با بدحجابی به نفع جامعه است 19:40 شایع‌ترین بیماری چشم در دوران سالمندی 19:30 پرداخت یارانه ارز برای کالاهای مشمول ابلاغ شد 19:20 فولکس واگن از خودروی الکتریکی مسابقه رونمایی کرد 19:00 کمر ایرفرانس شکست 18:40 جزئیات حادثه کودک‌آزاری در بندر ماهشهر 18:20 رمزگشایی از علت بسیاری از نمره‌های ضعیف درسی 18:00 حذف آبونمان گاز پذیرفتنی نیست 17:40 جریمه ۳۰ هزارتومانی برای تعقیب کنندگان خودروهای امدادی 17:20 هر آنچه باید درخصوص عصب‌کشی دندان‌ها بدانید فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید × جام جم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بی حجابی ناجا بدحجابی جام جم آنلاین فرمانده ناجا برخورد با بدحجابی به نفع جامعه است

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک میلیون عدد داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از یک میلیون و 400 هزار عدد انواع داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان فرماندهی خبر داد.

سرهنگ جواد رفیعی امروز سه شنبه در خصوص این خبر گفت: در راستای مبارزه قاطع و مستمر با قاچاق کالا، ماموران مرزبانی توانستند محموله داروی قاچاق شامل یک میلیون 322 هزار عدد قرص و 86 هزار 600عدد آمپول را کشف کنند.

سرهنگ  رفیعی با تقدیر از همکاری مطلوب مرزنشینان غیور منطقه بیان کرد: مرزداران سیستان و بلوچستان با عزمی راسخ در جهت ارتقاء امنیت پایدار، با هرگونه تجاوز مرزی و به ویژه با پدیده شوم قاچاق قاطعانه و قانونی برخورد می‌کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به لطمات فراوان و جبران ناپذیر قاچاق بر پیکره اقتصادی، اجتماعی و سلامت جامعه گفت: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله‌ قاچاق 5 میلیارد و 374 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم برخورد با مسئله روزه‌خواری علنی
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • پاسخی به درخواست یک روزنامه در مورد کاظم صدیقی! - یک جامعه شناس: توصیه به «برخورد مؤمنانه» زمانی اعتباری داشت؛ اکنون آن‌که توصیه می‌کند، بیشتر به چوپان دروغگو می‌ماند!
  • توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • پاسخی به درخواست یک روزنامه در مورد کاظم صدیقی/ توصیه به «برخورد مؤمنانه» زمانی اعتباری داشت/ اکنون آن‌که توصیه می‌کند، بیشتر به چوپان دروغگو می‌ماند!
  • برخورد قانونی با متصرفان طبیعت در اشنویه
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • کشف بیش از یک میلیون عدد داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • روزه‌خواران برای فرمایشات شما تره خرد نمی‌کنند | پلیس با آنها برخورد کند | چه پاسخی در پیشگاه خدا دارید؟