Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی استانداری اقبال عباسی به همراه نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی در نشست با رضا نوروززداده معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران اظهار کرد: با توجه به مصوبه هیأت دولت و مجوزهای قانونی موجود برای اجرای پتروشیمی بروجن باید هر چه سریع تر نسبت به تعیین تکلیف این طرح مهم اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعه مدیریت اجرایی چهارمحال و بختیاری برای آغاز عملیات اجرایی طرح پتروشیمی بروجن آمادگی کامل دارد.

عباسی تصریح کرد: به همین منظور اقدامات لازم برای احداث خط تأمین خوراک باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: احداث پتروشیمی بروجن یکی از مهمترین مطالبات عمومی و به حق مردم این شهرستان محسوب می‌شود.

خدیجه ربیعی فرادنبه اضافه کرد: به همین منظور برای تأمین مالی اعتبار مصوب شرکت پتروشیمی در این خصوص پیگیری های لازم از طریق سازمان برنامه و بودجه صورت می‌گیرد.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: احداث طرح پتروشیمی بروجن نقش مهمی در ارتقای شاخص‌های توسعه ای استان و کشور ایفا می‌کند.

ملک‌‎محمد قربان‌پور اظهار کرد: با اجرا، تکمیل و بهره برداری از طرح پتروشیمی بروجن می‌توان سرمایه گذاران جدیدی برای راه‌اندازی صنایع پایین‎‌دستی وابسته به این طرح جذب کرد.

وی بیان کرد: با اجرای طرح پتروشیمی بروجن وضعیت اشتغال افزایش، نرخ بیکاری کاهش و وضعیت اقتصادی رونق می‌یابد.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران نیز گفت: مصوبه هیأت دولت و وجود مجوزهای قانونی پتروشیمی بروجن یکی از مهمترین ضمانت‌های اجرایی این طرح محسوب می‌شود.

سید رضا نوروززاده عنوان کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی خود را متعهد به انجام و اجرای نهایی طرح پتروشیمی بروجن می‌داند.

وی یادآور شد: پیگیری‌‎های مشترک استاندار و نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی برای عملیاتی شدن و بهره برداری سریع‌تر طرح‌‎های مختلف این استان قابل قدردانی است.

نوروززاده خاطرنشان کرد: پیگیری‌های مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری تا زمان حصول نتیجه برای اجرا و پیگیری تامین اعتبار طرح پتروشیمی بروجن از سازمان برنامه و بودجه در ترغیب سرمایه گذار بخش خصوصی نقش مستقیم دارد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران آمادگی خود را برای عملیاتی شدن طرح پتروشیمی بروجن اعلام می‌کند.

چهارمحال و بختیاری پتروشیمی شهرستان بروجن اقبال عباسی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

احسان طاهری اظهار داشت: از مجموع هزار و ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.

وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

طاهری اضافه کرد: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال