Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که سردار اشتری در جلسه با کمیسیون امنیت ملی مجلس، تاکید کرد که به زودی درباره فیلمی که در فضای مجازی در خصوص برخورد مامور نیروی انتظامی با یک خانم پخش شده، روشنگری خواهد کرد و واقعیات پشت پرده را به مردم می‌گوید.

سیدحسین نقوی‌حسینی، اظهار کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز با فرماندهان و معاونان نیروی انتظامی جلسه‌ای به میزبانی آن‌ها داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه سردار اشتری گزارش مبسوطی از ماموریت‌های سال گذشته نیروی انتظامی ارائه کرد.

وی افزود: توضیحات سردار اشتری ناظر به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها در فضای آرام و همچنین برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی بود که بیش از 30 هزار نیروی انتظامی در راهپیمایی فعال بوده و برای تامین امنیت و حفظ آرامش حضور داشتند.

وی‌ با اشاره به گزارش سردار اشتری درباره برگزاری مراسم محرم و صفر و راهپیمایی 22 بهمن، گفت: سردار اشتری به عملکرد نیروی انتظامی درباره آشوب‌های دی 96 اشاره کرد که با توانمندی و برخورد قاطع پلیس، 80 شهرستانی که در این آشوب‌ها بودند آرام شدند و سعی شد که آشوب توام با آرامش خاتمه یابد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با اشاره به حادثه خیابان پاسداران، گفت: در این حادثه نیروی انتظامی سه شهید را داد ولی برخورد خشنی با آشوبگران نداشت و تمامی تلاشش را به کار گرفت تا این قائله در فضای آرام تمام شود.

وی‌ گفت: سردار اشتری به این موضوع اشاره کرد که دشمنان تلاش می‌کنند منازعاتی در کشور به وجود آید که نیروی انتظامی همواره به دنبال خنثی کردن این اقدامات و ایجاد فضای آرام در کشور است. آخرین سناریوی آن‌ها موضوع برخورد با یکی از ماموران نیروی انتظامی و خانمی که هنجارشکنی کرده، بود که علیرغم تذکرات داده شده به صورت مامور چنگ زده و برخورد کرده است اما در نهایت فیلمی پخش شده که موضوع را به طور دیگری نشان می‌دهد.

وی گفت که سردار اشتری تاکید کرده که به زودی در این باره با مردم صحبت می‌کند و واقعیات پشت پرده را روشن خواهد کرد.

نقوی حسینی در پایان با بیان این‌که «معاونان ناجا توضیحات مبسوطی از عملکردشان ارائه کردند»، گفت: در موضوع مرزبانی اقدامات نیروی انتظامی شرح داده شد که هر روز و هر هفته به دنبال ناامن‌سازی مرزها هستند که نیروی انتظامی برای امنیت مرزها و آرامش مردم شهید داده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 نیروی انتظامی سردار اشتری سیدحسین نقوی حسینی گشت ارشاد کتک زدن دختر جوان توسط مامور گشت ارشاد برخورد گشت ارشاد با دختر جوان موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۳۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در گلستان

سردار سعید دادگر امروز دوشنبه ۲۸ اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران به عنوان حلقه اتصال بین پلیس، مردم و سایر دستگاه‌ها هستند که با آگاهی بخشی خود می‌توانند زمینه ساز رشد، توسعه و ارتقاء احساس امنیت شوند.

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: امروز پلیس اسلامی افتخار می‌کند که برای دفاع از امنیت مردم شبانه روز تلاش می‌کند و بهترین لحظات برای ما زمانی است که بتوانیم گره‌ای از مشکلات شهروندان باز کرده و آنان را خوشحال کنیم.

او گفت: در سالی که گذشت ماموریت‌های فراوان و مهمی داشتیم که به لطف الهی، تلاش شبانه روزی همکاران خدوم انتظامی و همکاری خوب مردم و رسانه‌ها آن‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر لزوم مطالبه گری رسانه‌ها از دستگاه‌های متولی در خصوص نظم و امنیت، افزود: زحمات خالصانه و صادقانه خبرنگاران برای ارتقاء احساس امنیت و فرهنگ سازی در جامعه حقیقتا جای تقدیر و تشکر دارد.

سردار دادگر در ادامه با اشاره به شعار طرح نوروزی "آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت"، گفت: این طرح یکی از مهمترین ماموریت‌های پلیس در سال است که با توجه به مهمانپذیر بودن استان، تمهیدات ویژه‌ای را در کنار دستگاه‌های خدمات رسان برای رفاه حال مردم و مسافران در نظر گرفته ایم.

کشف بیش از ۴۳۰ میلیارد تومان کالای قاچاق

سردار دادگر با اشاره به عملکرد پلیس گلستان از ابتدای سال جاری تا کنون، افزود: با تلاش‌های شبانه روزی و بی وقفه کارکنان انتظامی، طی این مدت نتایج قابل قبولی در حوزه‌های مختلف ماموریتی بدست آمده است که به بخشی از آن اشاره خواهیم کرد.

او گفت: با اجرای طرح‌ها و اقدامات پلیس امنیت اقتصادی، طی این بازه زمانی، بیش از ۴۳۰ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق کشف که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳۰ درصد رشد داشته است ضمن اینکه یک هزار و ۲۰۱ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

مقابله با سرقت، یکی از مهمترین ماموریت‌های پلیس

فرمانده انتظامی استان مقابله با سرقت را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس دانست و عنوان کرد: در این مدت با اقدامات هدفمندی که صورت گرفته میزان وقوع سرقت‌ها در سطح استان ۱۴ درصد کاهش داشته و کشف سرقت‌ها نیز ۱۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی گلستان در ادامه با اشاره به کشف بیش از ۸ تن و ۷۳۳ کیلوگرم انواع مواد افیونی، گفت: پلیس در کنار اقدامات انتظامی، برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی نیز درخصوص مبارزه با مواد مخدر در جوامع هدف برگزار می‌کند که اثرات مطلوبی نیز در راستای پیشگیری از اعتیاد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از سرقت‌ها خصوصا سرقت‌های خرد توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود که در همین راستا پلیس طرح‌های جمع آوری اینگونه افراد را در طول سال اجرا می‌کند لیکن ضرورت دارد به منظور ساماندهی معتادان متجاهر و افزایش ظرفیت محل‌های نگهداری آنان، دستگاه‌های متولی با جدیت پای کار باشند.

کشف بیش از ۹۲ درصد از جرایم سایبری در گلستان

سردار دادگر در ادامه با اشاره به کشف بیش از ۹۲ درصد از جرایم فضای مجازی استان از ابتدای سال جاری تا کنون، گفت: بیش از ۷۰ درصد از جرایم این حوزه مربوط به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان و کلاهبرداری‌های اینترنتی بوده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان تاکید کرد: ضرورت دارد شهروندان محترم قبل از حضور در فضای مجازی با آسیب‌ها و تهدیدات آن نیز آشنا شوند تا مبادا گرفتار افراد کلاهبردار یا دیگر متهمان این حوزه شوند.

کاهش ۳۵ درصدی جان باختگان حوادث رانندگی در شهر‌های گلستان

سردار دادگر با بیان اینکه کاهش حوادث رانندگی را نباید فقط در عرصه فعالیت‌های یک سازمان جست و جو کرد، گفت: رفع نقاط حادثه خیز یکی از مطالبات مهمی است که از دستگاه‌های مرتبط داریم.

او بیان کرد:با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی طی این مدت ۳۵ درصد کاهش تعداد متوفیان حوادث رانندگی را شاهد بوده ایم که برای بهبود این آمار باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود همگی پای کار باشیم.

فرمانده انتظامی گلستان  افزود: بیش از ۵۸ درصد از جان باختگان حوادث رانندگی در جاده‌های استان مربوط به موتورسواران و عابران پیاده است.

سردار دادگر گفت: اصحاب رسانه می‌توانند با ارائه آموزش‌های لازم و فرهنگ سازی، نقش موثری در راستای رفع معضلات ترافیکی و کاهش حوادث رانندگی داشته باشند.

او در ادامه با بیان اینکه طی این بازه زمانی، بیش از یک میلیون تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده است، افزود: این تعداد تماس با پلیس نشان از میزان بالای مشارکت پذیری مردم در تامین امنیت پایدار دارد.

فرمانده انتظامی گلستان به تشکیل بیش از ۲۷ هزار پرونده در مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان اشاره کرد و گفت: با تلاش کارشناسان این مراکز، بیش از ۸۱ درصد از پرونده‌ها به مصالحه انجامیده است.

سردار دادگر در پایان با بیان اینکه حس ایثارگری، تلاش و خدمت به مردم در پلیس نهادینه شده است، گفت: پلیس اسلامی در مسیر تحقق آرمان‌های ولای انقلاب اسلامی و عمل به فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز "مدظله العالی"، همچون شهدا با تمام وجود در میدان حاضر بوده و برای تامین نظم و امنیت مردم مومن و وفادار استان تلاش می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم / سارقان تحت رصد کامل پلیس هستند
  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم
  • کشف بیش از ۴۳۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در گلستان
  • کاهش ۱۴ درصدی سرقت در استان گلستان
  • سردار «رادان» با خانواده شهید نیروی انتظامی در بوشهر دیدار کرد
  • سردار رادان: فشار معیشت و مسکن از روی کارکنان انتظامی برداشته می‌شود
  • سردار رادان: تا ۲ سال آینده فشار معیشتی از روی کارکنان انتظامی برداشته می‌شود
  • نیروی انتظامی برای ایام نوروز و رمضان در آمادگی کامل است
  • نیروی انتظامی برای ایام نوروز و رمضاان در آمادگی کامل است
  • کشته شدن دختر 21 ساله در شلیک اشتباه پلیس / دایی نگار کریمیان : مامور انتظامی اصلا ايست نداد