Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@02:12:38 GMT

اتاق شیشه‌ای در مدیریت شهری رضایت مردم را به دنبال دارد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۵۲۷۸

اتاق شیشه‌ای در مدیریت شهری رضایت مردم را به دنبال دارد

مهدی شهر -سخنگوی شورای شهر مهدی‌شهر، گفت: یکی از دلایل نارضایتی مردم از عملکرد مسئولان عدم اطلاع‌رسانی درست است که برای رفع این امر، اتاق شیشه‌ای در مدیریت شهری بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، تکتم مرادعلیان عصر دوشنبه در حاشیه بازدید فرماندار و اعضای کمیته تطبیق از شورای اسلامی این شهر مهدی‌شهر، ضمن بیان اینکه یکی از دلایل نارضایتی مردم از عملکردها عدم اطلاع‌رسانی صحیح از اتفاقات درون شوراها محسوب می‌شود، تأکید کرد: شکل‌گیری شورای شیشه‌ای بااطلاع رسانی درست از عملکردها مدنظر شورای پنجم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در بسیاری از موارد شوراهای ادوار گذشته عملکرد و خدمات درستی داشته‌اند اما به‌واسطه ضعف اطلاع‌رسانی درست مردم در جریان این خدمات و عملکردها قرار نمی‌گرفتند.

این عضو شورای شهر مهدی‌شهر با اشاره به حضور شش ماه یک‌بار اعضای شورا دریکی از مساجد شهر، به‌منظور اطلاع‌رسانی، گفت: نگاه ما خدمت گسترده به مردم است و این امر جز نزدیکی به مردم میسر نمی‌شود چراکه مردم از شوراها و شهرداری‌ها انتظار خدمت و عملکرد درست دارند که این مسئله با اصلاح شیوه اطلاع‌رسانی رضایت‌بخش خواهد بود.

شرایط برای پیشرفت مهدی‌شهر مهیا می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر مهدی‌شهر نیز در این بازدید، بابیان اینکه تلاش داریم این ‌شهر به جایگاه واقعی خود در استان سمنان برسد، گفت: مهدی‌شهر پتانسیل، اقلیم و شرایط خاص و ویژه‌ای دارد و با توجه به گردشگر پذیر بودن این شهر تلاش داریم تا با رسیدن آن به جایگاه واقعی خود به‌عنوان نگینی در استان بدرخشد.

حسن نورانیان افزود: باید شرایط را برای پیشرفت گسترده‌تر این شهر در سطح استان سمنان فراهم کنیم و به‌حق مردم، که مستحق  خدمات و زحمات هستند، برسیم.

عملکرد مسئولان ارزیابی می‌شوند

رئیس دادگستری و عضو هیئت تطبیق شهرستان مهدی‌شهر نیز در این بازدید، گفت: هدف هیئت تطبیق شهرستان در بازدید از مجموعه‌های مدیریتی نه سخنرانی، بلکه بررسی امور مربوطه به شهرستان و توسعه است که این امر در دستور کار قرار دارد.

احمد مطهری نسب تصریح کرد: تسلط بر شرح وظایف از سوی نهاد مربوطه ازجمله مسائلی هست که همواره بر آن تاکید داشته‌ و تاکید داریم که اهمیت بسزای آن بر مسئولان و مردم پوشیده نباشد.

منبع: مهر

کلیدواژه: شفافیت مالی شورای شهر مهدیشهر مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گرگان بارش باران شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه بارش برف کهگیلویه و بویراحمد بیرجند ارتش جمهوری اسلامی ایران یاسوج مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروهی از دانشجویان و نمایندگان کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با اعضای شورای اسلامی شهر اراک دیدار و گفت‌وگو کردند. این نشست در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف شورای شهر و نقش آن در مدیریت شهری و همچنین همفکری و تعامل بیشتر بین دانشگاه و شورای اسلامی شهر اراک برگزار شد.

در این جلسه که به همت حوزه فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین دانشگاه و شورای شهر در زمینه‌های مختلف، ازجمله حمایت و ارتقاب فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه و توسعه علمی و فرهنگی شهر اراک، تأکید کردند و دبیران کانون‌های دانشجویی و جمعی از فعالان فرهنگی اجتماعی دانشگاه، توضیحات جامعی درباره کانون دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه دادند.

پیمان عین القضاتی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سید وحید میرنظامی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی و علی‌اصغر غفاری رئیس کمیسیون فنی، عمران و شهرسازی شورای اسلامی کلانشهر اراک با استقبال از این نشست با پاسخ به برخی از مطالبات و ارائه راهکار بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرده و تعامل دانشگاه و شورای شهر را به‌ویژه استفاده از ظرفیت فعالین دانشجویی را برای مدیریت شهری مفید و پر اثر ارزیابی کردند.

در پایان جلسه دانشجویان از صحن علنی شورای اسلامی بازدید کرده و عین القضاتی توضیحاتی را درباره قوانین، نقش اعضا و نحوه رأی‌گیری شورای شهر توضیحاتی ارائه دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد