Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@11:06:59 GMT

مدل مانتو بهاره جدید ۹۷ ،مانتو های شیک و باکلاس ۲۰۱۸

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۵۳۶۱

مدل مانتو بهاره جدید ۹۷ ،مانتو های شیک و باکلاس ۲۰۱۸

مدل مانتو بهاره دخترانه ، مدل مانتو بهاره ۲۰۱۸ ، مدل مانتو بهاره ۹۷  ،مدل مانتو بهاره ۹۶ ،جدیدترین مدل مانتو بهاره ، مدل مانتو ۲۰۱۸ ،مدل مانتو جدید ، manto bahare

نکاتی در خرید مانتو

خرید مانتو همچون خرید دیگر پوشاک بانوان، نیاز به دقت و صبوری دارد تا ماحصل کار، در کمترین زمان ممکن، با نارضایتی خریدار مواجه نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه در نیمه نخست سال شاهد افزایش خرید مانتوهای خنک متنوع و رنگارنگ از سوی بانوان هستیم، پیش از معرفی ده ها طرح از مانتو بهاره، توجه شما را به راهنمای خرید مانتو بهاره جلب میکنیم.

مدل مانتو: مدل مانتو بهاره ، چه برای بانوان قد بلند و چه کوتاه قد و چه لاغر و چه درشت اندام، می بایست متاسب با قد و وزن باشد. اگر پایین تنه درشتی دارید، پوشیدن مانتوهای پایین تنه گشاد توصیه می شود و اگر بالا تنه درشت اندامی دارید، مدل مانتوهای راسته و نه تنگ، زیبنده خواهد بود. مدل های مانتو تنگ، خیلی زود چروک شده و در فصول مختلف سال معمولا قابل استفاده نخواهد بود. اگر قد کوتاه دارید، سعی کنید از پوشیدن مانتوهایی که قد آن از روی زانو بیش از پانزده سانتی متر پایین تر است خودداری کنید.

جنس مانتو: بسیاری از بانوان جوان در انتخاب مانتو، بیش تری به طرح و قیمت آن توجه میکنند و اطلاعات خوبی هم درباره جنس پارچه ندارند. در خرید مانتو، توجه به جنس پارچه نیز اهمیت زیادی دارد. چرا که کیفیت پارچه، یکی از موارد تاثیر گذار در دوخت و تولید مانتو بوده و باید به آن توجه نمود.

مانتوهایی که کم تر چروک می شود و اتو زیادی طلب نمی کند و پرز زیاد به خود نگرفته و از سویی، منطبق با فصل گرما، خنکی خوبی داشته باشد، گزینه های خوبی برای جنس پارچه ها در فصول نیمه نخست سال است. البته مانتوهای نخی ، معمولا خیلی زود چروک می شوند. اما مراقب باشید که تعدد در فرآیند اتو زدن، سبب آسیب بافت پارچه مانتو می شود. البته مانتوهای ویسکوز هم گزینه خوبی برای جنس پارچه های مانتو در بهار و تابستان می باشد.

قیمت: ۱۵۰هزار تومان

مانتو عروسکی

قیمت : ۱۰۹ تومان

جنس: شانتون + کتان کجراه (قسمت ساده)

مانتو اسپرت خالدار آنیتا
سایز ۳۸ الی ۴۶
مشکی،زرشکی،کرم،سرمه ای،سبز
قیمت  : ۹۶ هزار تومان

انتخاب رنگ مدل مانتو بهاره

در هنگام انتخاب رنگ مدل مانتو باید به فرم اندام و رنگ پوست خود توجه کنید برای مثال خانم هایی که اندام توپر و درشتی دارند باید مانتو به رنگ تیره انتخاب کنند. و آن دسته از خانم ها که اندام لاغری دارند باید مانتو های با رنگ روشن انتخاب کنند.

مدل مانتو بهاره مناسب برای بانوان قد بلند و کوتاه

انواع مدل مانتو های بهاره جدید و زیبا

گلچین جدیدترین و زیباترین مدل مانتو بهاره مجلسی و راحتی

گالری جدیدترین مدل مانتو بهاره دخترونه شیک و مد روز  ۲۰۱۸

مدل مانتو بهاره بلند دخترانه زنانه ویژه عید ۱۳۹۷

مدل مانتو بهاره زنانه

مدل مانتو جدید بهاره کوتاه زیبا برای عید ۱۳۹۷

انواع مدل مانتو های بهاره زنانه زیبا و شیک

ژورنال جدیدترین مدل مانتو های بهاره برای بهار و عید ۱۳۹۷

مدل مانتو بهاره دخترانه

مدل های مانتو بهاره مجلسی





انواع مانتو های بهاره مجلسی دخترانه زنانه زیبا و شیک

مدل مانتو های بهاره دخترونه و زنانه شیک و اسپرت برای بهار

گالری عکس انواع مدل مانتو بهاره مجلسی شیک و اسپرت

ساتین

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه بهاره با ۱۴۰ غرفه در لرستان+ فیلم

نمایشگاه بهارۀ لرستان ویژۀ عرضه کالاهای موردنیاز ماه رمضان و عید نوروز در ۱۴۰ غرفه دایر شده‌است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، نمایشگاه بهارۀ لرستان در 140 غرفه دایر و با حضور واحدهای تولیدی، صنفی و توزیعی استان‌های همجوار در خرم‌آباد شده‌است.

کالا‌های عرضه‌‌شده در نمایشگاه بهارۀ لرستان از تخفیف 10 تا 15 درصدی نسبت به بازار برخوردار است و پوشاک، خشکبار، گوشت، مرغ، شیرینی و آجیل از جمله کالا‌های قابل‌‌عرضه در این نمایشگاه است.

توزیع 500 تن میوۀ شب عید و 10 تن خرما در لرستان

نمایشگاه بهاره که با هدف توزیع اقلام اساسی کالاهای موردنیاز ماه رمضان و عید نوروز  برپا شده‌است تا 28 اسفندماه دایر است و 781 تن برنج تنظیم بازاری، 880 تن شکر، د 350 تن پرتقال و 200 تن سیب ایام عید در بازار لرستان توزیع می‌شود.

10 تن خرمای مضافتی، برنج هندی و تایلندی و حدود 400 تن گوشت منجمد نیز ایام عید با نرخ مصوب در بازار لرستان توزیع می‌شود. نرخ مصوب هر کیلوگرم مرغ در بازار این استان 82 هزار تومان است و در فروشگاه‌های بهاره در حال عرضه است.

 

.

 

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • این ده خوراکی بهاره را حتما مصرف کنید
  • هازن هوتل سرمربی وولفسبورگ شد
  • نخستین قرآن منقش به تذهیب شیعه در نمایشگاه بین المللی قرآن مشهد رونمایی شد
  • نمایشگاه بهاره در فارسان
  • راهنمای کامل خرید کتیبه مذهبی و نکات مهم آن
  • دومین قرآن بزرگ پارچه‌ای جهان در حال کتابت است
  • نمایشگاه بهاره با ۱۴۰ غرفه در لرستان
  • افتتاح نمایشگاه بهاره در شهرستان لردگان
  • نمایشگاه بهاره تمام شد، اما لاستیکی عرضه نشد
  • نمایشگاه بهاره با ۱۴۰ غرفه در لرستان+ فیلم