Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛،مجید خدابخش استاندار آذربایجان‌شرقی،با اشاره به سفر رئیس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید به استان در روز سه‌شنبه هفته‌جاری اظهار داشت: این سفر اولین سفر استانی رئیس جمهور در سال 97 است و طبق روال سفرهای استانی، دکتر روحانی روز سه‌شنبه در ورزشگاه تختی با مردم تبریز دیدار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در روز دوم سفر رئیس جمهور به استان، مراسم افتتاح رسمی رویداد تبریز 2018 با حضور ایشان، تعدادی از وزراء و سفرای کشورهای اسلامی در مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز برگزار خواهد شد.

خدابخش با بیان اینکه همزمان با سفر رئیس جمهور، ده‌ها پروژه عمرانی، صنعتی و اقتصادی به ارزش 6هزار میلیارد تومان در نقاط مختلف استان افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد، گفت: این پروژه‌ها عمدتاً با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرا شده و با بهره‌برداری یا اجرای آنها بخش مهمی از زیرساخت‌های اساسی استان طی امسال و سال آینده به سرانجام می‌رسد.

وی افزود: در این سفر همچنین پیشنهادهای استان برای تسریع در اجرای برخی از پروژه‌های مهم به هیأت دولت ارائه خواهد شد و بیشتر به دنبال پروژه‌هایی خواهیم بود که جزو مطالبات عمومی بوده و در توسعه استان تأثیرگذار باشد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بین اینکه مردم تبریز همواره نشان داده‌اند که پشتیبان انقلاب و نظام هستند، افزود: امیدوارم روز سه‌شنبه نیز مردم غیرتمند و تاریخ‌ساز تبریز و آذربایجان‌شرقی، با حضور گسترده و حماسی در مراسم استقبال از رئیس جمهور، باعث استحکام پایه‌های نظام شوند.

وی، استقبال گسترده مردم استان از رئیس جمهور را حاوی چند پیام ارزشمند و مهم دانست و گفت: اولین پیام این حضور به دشمنان انقلاب اسلامی است که این روزها به دنبال تهدید ایران هستند و همان‌طور که رهبر انقلاب آذربایجان را سر ایران معرفی کرده‌اند، باید نشان دهیم که مردم آذربایجان همچنان حامی نظام اسلامی در برابر این تهدیدها هستند.

خدابخش افزود: حضور پرشور مردم در استقبال از رئیس جمهور همچنین روحیه مضاعفی به مسوولان استان بخشیده و آنها را نسبت به پیگیری مطالبات عمومی، جدی‌تر از قبل خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

 

 افتتاح و کلنگ‌زنی ده‌ها پروژه به ارزش 6هزار میلیارد تومان همزمان با سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبریز2018 رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: حیدر فتح‌زاده در نشستی با معاونان شورای نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد:  بخش اعظمی از سهم ارزش افزوده استان مربوط به بخش معدن بوده و بر اساس آمارگیری سال گذشته حدود ۱۳.۷ درصد سهم ارزش افزوده معدن کل کشور در آذربایجان شرقی است.

وی اضافه کرد: حدود ۱۸ هزار و ۱۷۳ میلیارد تومان در بخش معدن استان سرمایه گذاری شده و میزان اشتغال این بخش هفت هزار و ۸۲۷ نفر است.

وی وضعیت نرخ مشارکت و نرخ بیکاری استان را مطلوب دانست و افزود: ۴۲ درصد ارزش افزوده استان مربوط به صنعت و معدن، ۹ درصد در بخش کشاورزی و مابقی ارزش افزوده استان در بخش خدمات است.

فتح زاده افزود: اصلی‌ترین قابلیت فراروی توسعه استان، تعدد و توانمندی بخش خصوصی استان است که توانسته بخش اعظم فرصت‌ها و منابع توسعه در استان از جمله اراضی حاصلخیز، معادن، بازار خدمات، مرز و ... را در مسیر فرآوری و مولدسازی قرار دهد و با هدایت سرمایه‌گذاری‌های گسترده و ایجاد کارگاه‌ها و کارخانه‌های متنوع، بستر مطلوبی برای ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی فراهم سازند.

وی گفت: بر اساس آخرین برآوردهای مرکز آمار ایران این استان با ۴ میلیون و ۷۵ هزار نفر جمعیت دارای ۲۳ شهرستان، ۷۲ شهر، ۱۴۲ دهستان و ۵۲ بخش است. تبریز به عنوان پرجمعیت ترین شهر آذربایجان شرقی، ۴۱ درصد جمعیت استان را به خود اختصاص داده است.

فتح‌زاده تصریح کرد: آذربایجان شرقی ۲۳۵ کیلومتر مرز مشترک با کشورهای آذربایجان و ارمنستان دارد و سهم ارزش افزوده این استان از کل کشور ۳.۶ درصد است.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران در آذربایجان شرقی
  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز