Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:53:07 GMT

پیشرفت ۹۴ درصدی پروژه های دور اول سفر رئیس جمهوری به استان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۵۸۴۹

پیشرفت ۹۴ درصدی پروژه های دور اول سفر رئیس جمهوری به استان

تبریز - معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: در دور اول سفر رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی ۲۳ طرح به تصویب رسیده بود که این طرح ها از پیشرفت ۹۴ درصدی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید جلالی، معاون هماهنگی بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران و مدیرن دستگاه های دولتی با اعلام این خبر گفت: امیدواریم تا پایان سال مالی یعنی تا پایان تیرماه نیز ۱۰۰ درصد پروژه ها به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به این پروژه ها گفت: برای ۲۳ طرح مصوب شده اعتبار بالغ بر ۹۴۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مصوب شده بود که ۴۷ درصد بیشتر اعتبار پرداخت شده است.

جلالی اعتبار پرداخت شده را   یک هزار و ۳۹۳ میلیارد تومان  اعلام کرد.

علیزاده، مجری طرح آزاد راه تبریز- مرند- بازرگان  نیز درمورداین پروژه گفت: آزاد راه تبریز- مرند- بازرگان در ادامه آزادراه تهران-زنجان- تبریز است و مدت زمان بهره برداری از این پروژه ۱۵ سال است.

وی با اشاره به اینکه مسیر تهران به تبریز کار شده و به اتمام رسیده است  افزود:  ادامه مسیر این آزادراه به مقصد بازرگان است

وی فاصله تبریز تا مرند را ۶۴ کیلومتر اعلام کرد و گفت:۹۳ کیلومتر از این آزادراه در دستور کار وزارت راه و شهرسازی است که در جریان سفر دور اول  در دستور کار قرار گرفته است

علیزاده ادامه داد: که با یک شرکت ایرانی تفاهم نامه مشارکت در سال ۹۴ به ارزش هزار میلیارد تومان منعقد شده  است.

مجری این طرح سهم  مشارکت دولتی این پروژه را  ۳۵ درصد و بخش خصوصی را ۶۵ درصد دانست و اظهار داشت:در این طرح خرید اراضی مورد نیاز بر عهده دولت است.

زائر نماینده  قطار شهری تبریز نیز در این جلسه با اشاره به  تکمیل خط اول قطار شهری تبریز گفت: فاز اول و دوم خط یک قطار شهری تبریز  با اعتبار یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان افتتاح شده و در حال بهره برداری است که هم اکنون تا میدان ساعت مورد استفاده شهروندان قرار می گیرد.

وی افزود: خط اول قطار شهری تبریز ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد  و برای فازدوم قطار شهری تبریزدر سال گذشته  ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

نماینده  قطار شهری تبریز با اشاره به پیشرفت خط دوم قطار شهری تبریز اظهارداشت:خط دوم قطار شهری تبریز ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۵۰۰ میلیارد تومان در خط دوم قطار شهری هزینه شده است.

علیرضا ایمانلو، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در این نشست در تشریح وضعیت فاضلاب استان آذربایجان شرقی و تبریز گفت: بزرگترین تصفیه خانه ایران فاز دوم تصفیه خانه تبریز است.
وی با اشاره به بهره مندی استان آذربایجان شرقی از  شبکه فاضلاب گفت: سطح بهره مندی استان آذربایجان شرقی از شبکه فاضلاب بیشتر از ۶۰ درصد بوده و شبکه فاضلاب در شهر تبریز بالای ۷۰ درصد است.

منبع: مهر

کلیدواژه: پروژه عمرانی حسن روحانی دولت دوازدهم مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گرگان بارش باران شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه بارش برف کهگیلویه و بویراحمد بیرجند ارتش جمهوری اسلامی ایران یاسوج هفته سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه

درپایان مسابقات کشوری شطرنج مجتبی ترازوی عدل از ارومیه به مقام قهرمانی دست یافت و مهدی صمدی فر از بناب و سینا صائمی از تبریز دوم و سوم شدند.

این مسابقات با شرکت ۱۶۱ ورزشکار در ۱۰ دور و به روش سوئیسی برگزار شد.

ورزشکاران استان‌های تهران، گیلان، خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی در این رقابت‌ها شرکت داشتند.

در پایان رقابت‌ها به هشت نفر اول جوایزی اهدا شد.

رقابت‌های شطرنج نکوداشت روز مراغه به مدت یک روز در خانه شطرنج سهند برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش