Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی لشکر امام حسین (ع) به منظور تکریم و تجلیل از جانبازان رزمندگان گردان ۱۰۳ امام حسین (ع) با جانبازان آسایشگاه شهید مطهری دیدار وگفتگو کردند.
مسئول روابط عمومی لشکر مقدس امام حسین (ع) گفت: در این دیدار بسیجیان و پایوران گردان از خاطرات و تجارب جانبازان استفاده کردند واز نزدیک با این عزیزان ملاقات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سروان کیانی گفت: این دیدار به مناسبت روز جانباز وتولد حضرت ابالفضل عباس (ع) صورت گرفت ومورد استقبال نیرو‌های گردان وجانبازان قرار گرفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار وحید باخدا از برقراری ۶ هزار و ۸۸۸ تماس غیرمرتبط و مزاحمی با سامانه تلفنی ۱۲۵ در آخرین هفته فروردین سال جاری خبر داد و این عدد را معادل ۷۲ و نیم درصد کل تماس‌ها در این باره زمانی عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد بیان کرد: در فاصله هفت روزه ۲۵ تا ۳۱ فروردین سال جاری، در مجموع ۹ هزار و ۴۸۹ تماس با سامانه تلفنی ۱۲۵ برقرار شده که از این تعداد متاسفانه ۶ هزار و ۸۸۸ مورد تماس مزاحمی و غیر مرتبط بوده است.

وی ادامه داد: طی این بازه زمانی در مجموع ۷۵۵ اعزام آتش نشان و ۲۴۸ مورد اعزام ناوگان داشته‌ایم.

باخدا با بیان اینکه طی این فاصله زمانی ۹۹ مورد عملیات اطفاء حریق صورت گرفته است، عنوان کرد: ۲۰۵ مورد عملیات امداد و نجات، ۷۳ مورد بازدیدهای پیشگیرانه و ۲۶ مورد کنترل ایمنی ساختمان‌ها نیز طی این مدت انجام شده است.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد از شهروندان خواست از تماس های غیرمرتبط با سامانه ۱۲۵ خودداری کنند تا در صورت بروز حادثه شهروندان دیگر بتوانند موضوع را سریعتر به سازمان اطلاع رسانی کنند و نیروهای آتش نشان در زمان کمتری خود را به محل وقوع حادثه رسانده و جان حادثه دیدگان را نجات دهند.

دیگر خبرها

  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید
  • پذیرش سطح عالی و مقطع خارج مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین(ع) قم
  • تاریخچه روابط اردن و رژیم صهیونیستی
  • قاچاقی یکی از مداح ها را به آسایشگاه خودمان آوردیم /مرشد گفت مرد حسابی اگر تو روسیاه هستی چرا پای ما را وسط می کشی؟
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد